Koppel!! schreef:YOO
Aan een héél goed prijske, de "ouwe" LG z'n scherm was al een tijd dikke gekleurde strepen aan 't geven, had er mijnen beuk vol van. Was nochthans een ding van 1600€, na net geen 7j al kapot, Koreaansen brol
Grtz, Philip!
En al eens achter op het toestel gekeken waar den deze gemaakt werd ?
Idd, de Philips LCD's worden gemaakt door...LG
Slim and sleek industrial design-LCD TV is great in any room!
Based on its best-in-class technology, LG.Philips LCD leads the world market with various TFT-LCD products that its customers desire to have
Sorry hé Phille
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
moh_fan schreef:Een geweldige rugzak voor mijn foto-zooi en laptop!
Die mannen van ThinkTank hebben prachtig materiaal. Vorig jaar ook een (Airport Acceleration II) gekocht om mee op het vliegtuig te nemen. Ongelofelijk wat men daar allemaal in krijgt.
Een R1150r van 2005. Voor diegene die hem zouden kennen, het is de moto van Paula ( opwarmertje en klein Zwitserland rit) volgende week gaan we hem halen.
J schreef:Een R1150r van 2005. Voor diegene die hem zouden kennen, het is de moto van Paula ( opwarmertje en klein Zwitserland rit) volgende week gaan we hem halen.
Proficiat hé !
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
Koppel!! schreef:YOO
Aan een héél goed prijske, de "ouwe" LG z'n scherm was al een tijd dikke gekleurde strepen aan 't geven, had er mijnen beuk vol van. Was nochthans een ding van 1600€, na net geen 7j al kapot, Koreaansen brol
Grtz, Philip!
En al eens achter op het toestel gekeken waar den deze gemaakt werd ?
Idd, de Philips LCD's worden gemaakt door...LG
Slim and sleek industrial design-LCD TV is great in any room!
Based on its best-in-class technology, LG.Philips LCD leads the world market with various TFT-LCD products that its customers desire to have
Sorry hé Phille
Kan wel zijn, maar mogelijk zijn de kwaliteitseisen aan een andere standaard onderworpen, en zelfs indien dat niet 't geval is, den deze heeft me nog geen 400€ gekost, da's dus minder dan een vierde v.d prijs van die ouwe, kan ik mee leven als die dan maar 7j meegaat
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Een BMW X3 ... voorwaarden zijn nu bijzonder interessant omdat er een nieuw model ( november 2010,met enkel beperkte facelift) op komst is. Bij twee dealers langs geweest, een beetje tegen elkaar uitgespeeld en toch een gratis alarmuitrusting gratis bij kunnen krijgen.
Wie niet waagt, blijft ...
Voor de verkoop van mijn BMW 318d touring -> zie 'algemeen forum'.
Jachrelso schreef:Een BMW X3 ... voorwaarden zijn nu bijzonder interessant omdat er een nieuw model ( november 2010,met enkel beperkte facelift) op komst is. Bij twee dealers langs geweest, een beetje tegen elkaar uitgespeeld en toch een gratis alarmuitrusting gratis bij kunnen krijgen.
Enkel 'n beperkte facelift ? Wait and see...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Jachrelso schreef:Een BMW X3 ... voorwaarden zijn nu bijzonder interessant omdat er een nieuw model ( november 2010,met enkel beperkte facelift) op komst is. Bij twee dealers langs geweest, een beetje tegen elkaar uitgespeeld en toch een gratis alarmuitrusting gratis bij kunnen krijgen.
Enkel 'n beperkte facelift ? Wait and see...
Ik denk dat ze je wat in je oor hebben geblazen. Het is echt niet enkel een beperkte facelift.
Het was nochtans al een tijdje aangekondigd dat de X3 zou vernieuwd worden.Ik denk dat het een verkooptruc was.
Maar troost u,ik heb er ook pas 1 gekocht,maar ik wist dat er een nieuwe ging komen.
Mooie auto die Audi, elegant sportief en toch ni te patserig.
@Jachrelso: in Autoweek van deze week staat artikel over volledig nieuwe X3, die iets groter word en dichter naar X5 groeit en de X1 wat meer ruimte geeft. Maar het blijft wel en stoere auto de huidige X3 en jij moet je er goed in voelen.
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.