hey ,
IK zoek een ruggesteun voor de bestuurder ( r 1150 rt ) .
Bij moto luxe in frankrijk verkopen ze het model dat ik zoek , heeft er reeds iemand ervaring met deze online verkoper ??
graag jullie meningen
ruggesteun bestuurder
Moderator: GVN
ruggesteun bestuurder
suzuki gsxr 750 , suzuki intruder 750 , honda goldwing 1500 , harley davidson sportster 1200 , ducati monster 900 , BMW r 1150 rt.
Re: ruggesteun bestuurder
Kijk eens bij http://www.artistiek.be" onclick="window.open(this.href);return false;
" Gelijk" krijgen is moeilijker dan hebben
het de vraag al bij artistiek gesteld , ze maken geen rugsteunen voor de bestuurder . ze overtrekken wel bestaande .
toch bedankt voor de reactie
toch bedankt voor de reactie
suzuki gsxr 750 , suzuki intruder 750 , honda goldwing 1500 , harley davidson sportster 1200 , ducati monster 900 , BMW r 1150 rt.
-
John
- Contacteer:
Ne simpele kopsteun uit een koekblik doet het ook zelle! Goedkoper ga je nooit gesteld geraken 
Als hij van dit ...witteklim schreef:het de vraag al bij artistiek gesteld , ze maken geen rugsteunen voor de bestuurder . ze overtrekken wel bestaande .

... naar dit ...

... gewoon overtrekken noemt
Maar je moet je daar ook wel een beetje hoeden voor het resultaat, want eerst had de Luc er deze pannekoek van gemaakt

Moet wel zeggen dat, toen hij begreep dat ik er helemaal niet tevreden over was, hij volledig gratis het ontwerp naar mijn smaak heeft aangepast
Maar John heeft gelijk. Zoek u een grote kopsteun, van een kamionette ofzo, op het autokerkhof en je bent voor 5 € gesteld i.p.v. voor 150 €
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop