ruggesteun bestuurder

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
witteklim

ruggesteun bestuurder

Bericht door witteklim »

hey ,
IK zoek een ruggesteun voor de bestuurder ( r 1150 rt ) .

Bij moto luxe in frankrijk verkopen ze het model dat ik zoek , heeft er reeds iemand ervaring met deze online verkoper ??

graag jullie meningen
suzuki gsxr 750 , suzuki intruder 750 , honda goldwing 1500 , harley davidson sportster 1200 , ducati monster 900 , BMW r 1150 rt.
Lucdeepee

Re: ruggesteun bestuurder

Bericht door Lucdeepee »

Kijk eens bij http://www.artistiek.be" onclick="window.open(this.href);return false;
" Gelijk" krijgen is moeilijker dan hebben
witteklim

Bericht door witteklim »

het de vraag al bij artistiek gesteld , ze maken geen rugsteunen voor de bestuurder . ze overtrekken wel bestaande .
toch bedankt voor de reactie
suzuki gsxr 750 , suzuki intruder 750 , honda goldwing 1500 , harley davidson sportster 1200 , ducati monster 900 , BMW r 1150 rt.
John
Contacteer:

Bericht door John »

Ne simpele kopsteun uit een koekblik doet het ook zelle! Goedkoper ga je nooit gesteld geraken :wink:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

witteklim schreef:het de vraag al bij artistiek gesteld , ze maken geen rugsteunen voor de bestuurder . ze overtrekken wel bestaande .
Als hij van dit ...
Afbeelding

... naar dit ...
Afbeelding

... gewoon overtrekken noemt :shock: De steun stond er dan inderdaad eigenlijk wel op, natuurlijk :wink:

Maar je moet je daar ook wel een beetje hoeden voor het resultaat, want eerst had de Luc er deze pannekoek van gemaakt :twisted:
Afbeelding

Moet wel zeggen dat, toen hij begreep dat ik er helemaal niet tevreden over was, hij volledig gratis het ontwerp naar mijn smaak heeft aangepast :thumright:

Maar John heeft gelijk. Zoek u een grote kopsteun, van een kamionette ofzo, op het autokerkhof en je bent voor 5 € gesteld i.p.v. voor 150 € :cyclopsani:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
De Jempy

Bericht door De Jempy »

...of een kopsteun van een afgedankte bureaustoel?
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie