km teller stuk

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
mattipard

km teller stuk

Bericht door mattipard »

Mijn RS is eindelijk ingeschreven geraakt (gekocht zonder papieren, alleen attest van verlies van de vorige eigenaar) en gisteren eerste serieuze rit gemaakt.
(eerst groot onderhoud laten doen tegen Diest (KTM BMW zonder namen te noemen) en zeer tevreden van)

60km verder een luid gekreun dat ik ni echt thuis kon brengen. uiteindelijk zag ik dat het bij 60 km bleef tegen 0km/u.

thuis opengesmeten, maar de kabel was nog ok, het wormwieltje was waarschijnlijk doorgeschoten vanwege super oud en stug vet dat ook nog eens zou kunnen bevroren zijn want
dat waren mijn knieen en voorpoten eigenlijk ook. Heb alles uitgekuist en het zag er eigenlijk maar minimaal beschadigd uit, dat plastiek tandwieltje dat rond de as zit, maar toch
geen succes met nieuw vet. Heeft er iemand of er nog iets anders de oorzaak zou kunnen zijn, of zal ik maar gewoon nieuw wieltje bestellen. Of heeft er iemand nog zo eentje liggen?

mvg,

Matthias
Rafèrté

Re: km teller stuk

Bericht door Rafèrté »

Op Kapaza staat er bij motoren BMW onderdelen een kilometerteller te koop van een R1150rt te koop, misschien is dit dezelfde ?
Johny

Bericht door Johny »

Hallo,
Heb hier ook nog een teller liggen van een R1100rt!
Groeten
Johny
wimk75rt

Bericht door wimk75rt »

Effe met de hand aan de kabel draaien en geweet waar het probleem zit
Boven of onder :roll:
grts Wim
Plaats reactie