Winterrit Rielen I met R1150r Helmcam 'Hero'
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Winterrit Rielen I met R1150r Helmcam 'Hero'
Na even een GPS af te halen in Turnhout ( gevonden via 2dehands.be op aanraden van Fred), heb ik met I haar maidentrip gemaakt met de voor haar nieuwe R1150r van 2005.
We reden van Gooik naar Turnhout voor de GPS. Vandaar had ik een rit gemaakt door de Rielen, zo naar Herentals, Olen, Richting Tienen met een tussenstop bij vrienden in Vissenaken. Een 260 km lang. Voor I is het blijkbaar haar beste motor die ze ooit heeft gehad. De motor ligt haar het beste. Ze is ooit begonnen met een R en na wat gs omzwervingen en een MP3 is het nu terug een R. Eind goed al goed.
Deze video is gemaakt met mijn helmcam Hero van genopro, maar de kwaliteit op het net is helemaal geen referentie. Het filmpje is gereduceerd tot wat blokjes, wat jammer is voor de cam. Het is echt wel knap beeldmateriaal dat je er kan mee maken, maar voor op het net te zetten moet de file minsten 3x zo groot zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=-3RsyqnQKso[/video]
J & I
We reden van Gooik naar Turnhout voor de GPS. Vandaar had ik een rit gemaakt door de Rielen, zo naar Herentals, Olen, Richting Tienen met een tussenstop bij vrienden in Vissenaken. Een 260 km lang. Voor I is het blijkbaar haar beste motor die ze ooit heeft gehad. De motor ligt haar het beste. Ze is ooit begonnen met een R en na wat gs omzwervingen en een MP3 is het nu terug een R. Eind goed al goed.
Deze video is gemaakt met mijn helmcam Hero van genopro, maar de kwaliteit op het net is helemaal geen referentie. Het filmpje is gereduceerd tot wat blokjes, wat jammer is voor de cam. Het is echt wel knap beeldmateriaal dat je er kan mee maken, maar voor op het net te zetten moet de file minsten 3x zo groot zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=-3RsyqnQKso[/video]
J & I
't vollek va Gùùk red ùùk........
Re: Winterrit Rielen I met R1150r Helmcam 'Hero'
Het lijkt me interessant op youtube eens een search te doen naar 'HQ movies posten' zodat je de juiste richtlijnen hebt om goede kwaliteit op de servers te zetten. Youtube levert ondertussen prima kwaliteit op voorwaarde dat je aan een aantal eisen voldoet.
Voor de rest: 'k snap niet waarom zoveel motorclipjes steeds voorzien worden van headbangend muziekmateriaal ... 'n mens wordt er tuureluut van
Blijkbaar associeert men de 'motard' nog steeds met een harde noot van een rocker 
Voor de rest: 'k snap niet waarom zoveel motorclipjes steeds voorzien worden van headbangend muziekmateriaal ... 'n mens wordt er tuureluut van
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
die muziek clip is steeds een keuze van youtube, ik had gehoopt dat het geen metal was. Ik ga het er direct afgooien ze. Op moment dat ik het er op plaatste kon ik ook nog niet horen wat het was.
J
ha ha ik heb het kunnen wijzigen, weet nu ook niet wat het gaat worden heb geen tijd om dit allemaal uit te zoeken, maar het zal zeker iets anders zijn 
J
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Yepn ik blijf er ook lekker wakker van 
Eerste ritje en dan zo'n heel stuk off-road door het slijk ! ! ! Gij verdient kletsen op uw poep, jongen
Maar ja, misschien hebde dat just graag, hé 

Eerste ritje en dan zo'n heel stuk off-road door het slijk ! ! ! Gij verdient kletsen op uw poep, jongen

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

WimLT schreef:Yepn ik blijf er ook lekker wakker van
Eerste ritje en dan zo'n heel stuk off-road door het slijk ! ! ! Gij verdient kletsen op uw poep, jongenMaar ja, misschien hebde dat just graag, hé
neje, leek op mapsource een iets grotere weg. Verderop hebben we ons gekeerd omdat we nog enkel full offroad motoren tegenkwamen.
Ja die muziek is wat, heb nu geprobeerd met een ander nr, als dit ook zo slecht is bonjour ik er alles af en probeer ik hem opnieuw te posten met eigen muziek en een betere kwaliteit.
J
Ok, ik heb het materiaal kunnen herbewerken met windows moviemaker. het is nu een bestand van 250mb groot. Dit kan ook op youtube, alleen heb ik nog niet gevonden wat PVDK voorstelde.
Weet jij waar dit te vinden is Philip?
J
Weet jij waar dit te vinden is Philip?
J
Kan jij nu eens nooit op uw gemak rijden "klojo" .. als er asphalt onder uw kont komt is hij weg.
Waarom laat je I niet voorop rijden ... dan zagen we tenminste nog iets.
Ben wat teleurgesteld in de beeldkwaliteit .. ik denk dat de ContourHD scherpere beelden geeft.
De muziek vindt ik picobello .. moet niet altijd Heavy Metal zijn .. om zot van te worden dat.
ps) youtube kan toch max 100 MB / film ? of heb ik het mis ?
Verder leuk gemaakt "Klojo" ..
Ben wat teleurgesteld in de beeldkwaliteit .. ik denk dat de ContourHD scherpere beelden geeft.
De muziek vindt ik picobello .. moet niet altijd Heavy Metal zijn .. om zot van te worden dat.
Op't gemak rijden: dat was op het gemak, het is de camera die het sneller doet lijken. Het was gemiddeld 50/u echt waar.UpJohn schreef:Kan jij nu eens nooit op uw gemak rijden "klojo" .. als er asphalt onder uw kont komt is hij weg.![]()
I voorop: zal vanaf nu altijd zo zijn, maar we zijn die dag om haar gps gereden, tot dan moest ze mijn gps volgen.
Kwaliteit:
echt John je moet hier thuis komen kijken of ik breng mijn laptop mee naar Schaekels. De videokwaliteit van de camera is super hoor, ik heb hem enkel moeten reduceren (lager zetten) om hem te kunnen posten. (wat wel zo is, camera is geen Hd)
Hoi,
Leuk filmpje.... krijg toch weer goesting om eens te gaan rijden.
I heeft al meer kilometers gereden van het jaar dan ik
Goe bezig
GRTS Danny
Leuk filmpje.... krijg toch weer goesting om eens te gaan rijden.
I heeft al meer kilometers gereden van het jaar dan ik
GRTS Danny
TE KOOP

INLICHTINGEN BIJ RUSOR

INLICHTINGEN BIJ RUSOR
Ga naar youtube en bekijk bij de help-files de info over "hoe HD film posten" ... De "grootte" van het bestand is niet belangrijk, wel de resolutie. Als je een HD movie wil, moet je film minstens 1280x720 pixels bevatten. Dus jouw bron (camera) moet HD 720p aankunnen, en dat materiaal moet je ook in HD bewerken. De betere editeerprogramma's exporteren meteen in HD naar youtube.
J schreef:Weet jij waar dit te vinden is Philip?
J
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Thanks,
ken jij zo'n beter editeerprogamma? Ik gebruik Windows moviemaker, maar er zitten veel beperkingen in.
J
ken jij zo'n beter editeerprogamma? Ik gebruik Windows moviemaker, maar er zitten veel beperkingen in.
J
Hier een Hero test stevig bewerkt met Final Cut Pro:
http://www.youtube.com/watch?v=X_J-UmzexJ4" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zijn nog een hoop andere filmpjes op Youtube van de Hero...
http://www.youtube.com/watch?v=X_J-UmzexJ4" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zijn nog een hoop andere filmpjes op Youtube van de Hero...