Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
dan toch de knoop doorgehakt en Aluminium koffers gekocht.
Afgelopen weekend het mijn aluminium koffers gemonteerd op m'n GS.
Maar heb toch nog enkele vraagskes:
1. Waar kan ik - niet BMW- binnentassen vinden voor de BMW aluminium koffers? Ik dacht dat er ook nog een andere goed merk was, dat wat goedkoper is dan de BMW eigen binnen tassen maar toch even goed.
2. ik zou mijn slotjes van de koffers kunnen aanpassen aan mijn moto sleutel, maar twijfel een beetje. Het heeft ook zijn voordelen om een aparte sleutel te hebben. Ik denk dat iktoch eerder zou opteren om alles met 1 sleutel te doen. Hebben jullie argumenten om toch voor de 2 sleutels te gaan?
3. weten jullie toevallig hoe ik de aanpassing aan mijn moto sleutel zelf kan doen? Ik kreeg wat tegenstrijdige berichten van verschillende BMW dealers.
Het lijkt mij een kwestie van:
1. moto sleuten in cilinder steken
2. plastiek omhulsel verwijderen van de cilinder
3. cilnder inbouwen in de koffer en klaar is kees
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017) Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Ik gebruik de originele, super, zijn waterdicht.
Belangrijk, ik heb al voorgehad na een paar dagen in de regen rijden dat er vuil tussen de dichting van de koffers kwam, en lekte.
(BMW R1200Adv) (BMW R80G/S)
Vespa GTS 300 Super Sport
Ah maar Bots,
deze zijn ook 100% waterdicht hé ! Je kan ze zelfs bovenop je koffers vervoeren. Je moet ze alleen goed 'oprollen' zoals het hoort.
Het voordeel is dat je met het ingebouwd ventiel, er de overbodige lucht kan laten uit lopen, zodat er geen verloren volume is.
j.
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017) Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Hein Gericke Kofferinnentasche, ca. 48 x 33 x 20 cm
Abmessungen (BxHxT) ca. 48 x 33 x 20 cm
Sinnvolle Ergänzung zu Motorradkoffern, besonders wenn diese nicht abmontiert werden sollen
Material: Nylongewebe
Farbe: schwarz
€ 9,99
In mijn koffers zijn de zijkanten"bekleed" met zo een soort netzakkenstof, kan ze er met velcro uithalen, vorige eigenaar heeft dit er ingedaan ivm afgaan, alu zet af op kleding, zwarte vlekken, verder pak ik alles in in gewone plastic zakken, alhoewel binnentassen wel handig zijn, moet je de koffers niet demonteren wanneer je overnacht in hotel, maar neem je de binnenzak er uit.
Frank
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
Heb er zo al gekocht voor 1150RT, 1150GSA & 1200RT. Vlotte levering, goede kwaliteit.
mvg, $ven
Die R1200 GS ADVENTURE Saddle bag liners (Includes Side Case & Top Case bags) zien er wel in orde uit. De prijs van $129.00 is ook niet overdreven.
Als ik het goed heb, dan kosten deze 3 tassen minder dan 1 BMW tas. de BM wtassen kosten rond de 90 euro per tas ...
Probleem is natuurlijk dat de shipping er nog bijkomt dus een totaal van 209.00 USD = 153.055 EUR.