Groeten uit Gent
Stropke
Moderator: GVN

Oké en gij begintJ schreef:Zou eens leuk zijn moest nu idereen daar de volgende keer met een dikke alcoolstift op zijn voorhoofd zijn nickname van het forum zou zetten.

ik moet nog niet klagen als ik eens goed rondkijk. De meeste mannen boven de 40 hebben ooit haar gehad.WimLT schreef: Der zijn er hier ook die een tekort aan voorhoofd gaan hebben (posters boven jou bv)Jij dus niet J
![]()
Dju, jammer dat ik je niet heb ontmoet dan kon ik je persoonlijk bedanken met de bijhorende pint voor de verkregen Oostenrijk ritten en advies.VoskenGSA schreef:Het was idd meer dan een geslaagde avond. Zeer mooie foto's van die prachtige Ijslandreis.![]()
We hebben ons weer goed geamuseerd
Dat belooftGSrijder schreef:Nu ik WimLT in real life heb ontmoet en hem sympathiek heb bevonden kan ik nog wa meer op zijn kap zitten ze

dat is nu de reden van dienen alcoolstift ze, ge hebt er verdomme naast gestaan als je met mij over de GPS van garmin aan het praten was.GSrijder schreef:Dju, jammer dat ik je niet heb ontmoet dan kon ik je persoonlijk bedanken met de bijhorende pint voor de verkregen Oostenrijk ritten en advies.VoskenGSA schreef:Het was idd meer dan een geslaagde avond. Zeer mooie foto's van die prachtige Ijslandreis.![]()
Forumnaam en real-life, het blijft een moelijke combinatieGSrijder schreef:Dju, jammer dat ik je niet heb ontmoet dan kon ik je persoonlijk bedanken met de bijhorende pint voor de verkregen Oostenrijk ritten en advies.VoskenGSA schreef:Het was idd meer dan een geslaagde avond. Zeer mooie foto's van die prachtige Ijslandreis.![]()

J schreef:dat is nu de reden van dienen alcoolstift ze, ge hebt er verdomme naast gestaan als je met mij over de GPS van garmin aan het praten was.GSrijder schreef:Dju, jammer dat ik je niet heb ontmoet dan kon ik je persoonlijk bedanken met de bijhorende pint voor de verkregen Oostenrijk ritten en advies.VoskenGSA schreef:Het was idd meer dan een geslaagde avond. Zeer mooie foto's van die prachtige Ijslandreis.![]()
![]()
dat is nu de reden van dienen alcoolstift ze, ge hebt er verdomme naast gestaan als je met mij over de GPS van garmin aan het praten was.johanelsie schreef:

natuurlijk Fred, of is het Alphonssprint schreef:als ik maar weet wie wie is, meer moet dat niet zijn
Eigenlijk is het Andre , maar iedereen zegt Louis en voor de vrienden is 't Prospernatuurlijk Fred, of is het Alphons