link tussen helm en gps garmin 660
Moderator: GVN
link tussen helm en gps garmin 660
hallo ,
ik zou gewoon om de spraak van de gsm te horen een connectie willen maken in de helm. Geen noodzaak tot spreken en zo , gewoon kunnen luisteren. Wat heb ik daar voor nodig een handsfree oortelefoontje dan ?
ik zou gewoon om de spraak van de gsm te horen een connectie willen maken in de helm. Geen noodzaak tot spreken en zo , gewoon kunnen luisteren. Wat heb ik daar voor nodig een handsfree oortelefoontje dan ?
Re: link tussen helm en gps garmin 660
PVDK had daar eens een handig dingetje voor. Een klein BT apparaatje rond je nek (aan houwtouw) en oortjes in, maar ik weet daar geen concrete gegevens over. Ik kan absoluut geen oortjes verdragen en heb mij als alternatief in 2dehands een Scala Rider Solo gekocht
Prijs scheelde op die manier niet zo heel veel (+ 25 € als ik het goed heb)
Laatst gewijzigd door WimLT op 21 feb 2010, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
moh_fan
- Contacteer:
Kan...VDBD schreef:Wat heb ik daar voor nodig een handsfree oortelefoontje dan ?
Ik heb een poosje deze oortelefoon van Sony gebruikt:

Sony DR-BT10CX
en werkt dan dat met blutooth als connectie ?
Denk dat dat hetzelfde systeem is als dat van PVDK en dat werkt idd met BT 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Heb sinds 1 jaar een Midland BT Single werkt uitstekend en handig is dat je de microfoon kan weg laten enkel fiche uittrekken.Indien je deze wel gebruikt is deze gemakkelijk weg te stoppen in je helm.(microfoon is draadje met een mous op het uiteinde werkt prima)
GRTZ Mario
GRTZ Mario
Als je inderdaad geen gedoe wil met inbouw in de helm, de kostprijs laag wil houden en een goed apparaatje wil, ik adviseer de Jabra BT-3030.
Gebruik ik zelf al meer dan een jaar naar alle tevredenheid. Kostprijs 75 euro. Op mijn website vind je het verslag.

Gebruik ik zelf al meer dan een jaar naar alle tevredenheid. Kostprijs 75 euro. Op mijn website vind je het verslag.

R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
moh_fan
- Contacteer:
Jawel, dat werkt met Bluetooth.VDBD schreef:en werkt dan dat met blutooth als connectie ?
die jaca lijkt me zeer interessant , is die ergens buiten motocare nog te verkrijgen ?
Ik veronderstel dat dit ook werkt met de Zumo 550pvdk schreef:Als je inderdaad geen gedoe wil met inbouw in de helm, de kostprijs laag wil houden en een goed apparaatje wil, ik adviseer de Jabra BT-3030.
Grtz
Marc
Success Only Comes With Failure
Marc
-
bougimain
- Contacteer:
Dit heb ik te koop indien interesse, en mag weg voor 40€
Laat maar weten.
Bougimain
Laat maar weten.
Bougimain
moh_fan schreef:Kan...VDBD schreef:Wat heb ik daar voor nodig een handsfree oortelefoontje dan ?
Ik heb een poosje deze oortelefoon van Sony gebruikt:
Sony DR-BT10CX
Een jaca dat weet ik niet maar de Jabra BT3030 zal je naar alle waarschijnlijkheid ook elders kunnen kopen (zoals Fnac, enz...). Of een telefoontje naar Diest en eentje laten versturen
Werkt uiteraard ook op de 550 en op alle Garmin toestellen trouwens (die bluetooth hebben). Echter op de 660 (AD2P) ook in mooie stereo hifi. De bijgeleverde oortjes zijn goed (al van veel klanten gehoord) maar wil je echt "kwaliteit" dan raad ik Sennheiser oortjes aan, ikzelf gebruik de CX300 oortjes. Prijs/kwaliteit héél goed. Al twee jaar intensief in gebruik, dempen zoals gewone doppen en geven een sublieme audio. Ik kan er uren mee rijden zonder enig probleem en zitten lekker in al mijn helmen.

Werkt uiteraard ook op de 550 en op alle Garmin toestellen trouwens (die bluetooth hebben). Echter op de 660 (AD2P) ook in mooie stereo hifi. De bijgeleverde oortjes zijn goed (al van veel klanten gehoord) maar wil je echt "kwaliteit" dan raad ik Sennheiser oortjes aan, ikzelf gebruik de CX300 oortjes. Prijs/kwaliteit héél goed. Al twee jaar intensief in gebruik, dempen zoals gewone doppen en geven een sublieme audio. Ik kan er uren mee rijden zonder enig probleem en zitten lekker in al mijn helmen.

VDBD schreef:die jaca lijkt me zeer interessant , is die ergens buiten motocare nog te verkrijgen ?
Dank u Philippe voor de wederom volledige uitleg en verduidelijkingen 
Grtz
Marc
Marc
You're welcome
Kmax schreef:Dank u Philippe voor de wederom volledige uitleg en verduidelijkingen
indeed , moet deze middag naar mediamarkt mss vind ik het daar
Laatst gewijzigd door VDBD op 26 feb 2010, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou na àl die praktische info anders ook wel symphatiek zijn, hé mannenpvdk schreef:Of een telefoontje naar Diest en eentje laten versturen![]()