Hello,
Ik heb de vooruit vervangen maar bij het verwijderen van de ruit zijn er 3 spacers losgekomen. Ik heb 6 gaten .Hoeveel zijn er origineel en waar komen ze?
Thx
allo
rubberen spacers voorruit 1150 rt
Moderator: GVN
-
nonkel moto
Re: rubberen spacers voorruit 1150 rt
3 spacers????allo schreef:Hello,
Ik heb de vooruit vervangen maar bij het verwijderen van de ruit zijn er 3 spacers losgekomen. Ik heb 6 gaten .Hoeveel zijn er origineel en waar komen ze?
Thx
allo
joehoe
Werkplaatshandboek ???

Er zijn 6 gaten in de ruiten omdat deze ook passen op de R1100RT

Er zijn 6 gaten in de ruiten omdat deze ook passen op de R1100RT
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Bedankt voor je reactie maar op de tekening zie je duidelijk 4 gaten in de ruitsteunen.Welnu er zijn er bij mij geen 4 maar 6 .Dus vroeg ik me af of er origineel 6 spacers zijn of 4 of.......
Ik had inderdaad ook al gekeken in het werkboek van 1150rt.
thx
Ik had inderdaad ook al gekeken in het werkboek van 1150rt.
thx
6 gaten in de ruitSTEUNEN ! ! ! Normaal zijn er 6 in de ruit en 2 in elke steun = 4 in de steunen.allo schreef:op de tekening zie je duidelijk 4 gaten in de ruitsteunen.Welnu er zijn er bij mij geen 4 maar 6 .
Zo was het toch bij mij of herinner ik mij dat nu verkeerd
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Bij mij ook 4 gaten hoor in de ruitsteunen en geen 6 !
Raar toch !
Raar toch !
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Ik heb mij destijds op mijn R1150RT een Givi ruit geplaatst, de origine ruit had 4 gaten de Givi ruit had 6 gaten, omdat die ook zou passen op de R1100RT.

De rubberen spacers heb ik vervangen door rubbers van badkamerkranen, die je in alle doe-het-zelf zaken kan kopen.
Houdoe
Ik heb mij destijds op mijn R1150RT een Givi ruit geplaatst, de origine ruit had 4 gaten de Givi ruit had 6 gaten, omdat die ook zou passen op de R1100RT.

De rubberen spacers heb ik vervangen door rubbers van badkamerkranen, die je in alle doe-het-zelf zaken kan kopen.
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L