Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Te bereiken: Autobaan E19 A’pen-Breda afrit nr 4 St-Job. Boven aan de afrit rondpunt N117 – Kalmthout volgen. Na ±3,2 km aan de verkeerslichten en benzinestation naar links. Dan ± 500m is het aan uw linker zijde.
Aanvang ca. 19h30
Einde: niet voorzien
Arthur,Ingrid,Frank,Marleen
Op deze avond zal de clubboetiek aanwezig zijn.
Logo's,stickers,pin's enz.....zijn deze avond ook te verkrijgen.
En mochten er mensen af komen die na afloop richting Limburg rijden dan is er al zeker één iemand geholpen. Het gaat over een onderstuk van het kontje bij een K100/K75.
Ik zal eens kijken of het in een koffer past. Met de auto zeker geen probleem.
Zelf was hij me al voor hier op het forum, maar evengoed hier nogmaals zijn oproep. Beste leden,
Ben vandaag bij John onderdelen gaan uithalen voor mijn ombouw van de K100 naar éénzit (politiemotor)
Ben echter iets vergeten , namelijk een onderbak daarmee bedoel ik het gedeelte waar het achterlicht en de pinkers in gemonteerd worden.
Van John heb ik vernomen dat er nu vrijdag een vergadering is, zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om mij dit onderdeel mee te kunnen brengen richting limburg.
alvast bedankt,
Redy
Dus mocht er iemand afkomen die enkele dagen later richting Koersel of daar in de buurt moet zijn. Geef een seintje aan mij of hem. Dan komt het zonder postkosten goed.
Yup, het was weer de moeite! Weer verdomd goed gelachen en genoten van het gezelschap en de plezante clubgeest.
Om 02:00 thuis geraakt.
Volgende ochtend was het .................................................. STIL.
Zwaai,
Nadine
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
Dedju, ik had het wel in mijn electronische-agenda staan (met alarm!).
Maar toen het alarm afging, lag ik zo goed in mijne "luie-zetel", geflankeerd door ....
en ja, ze heeft zelf niet heel hard moeten aandringen