ritjes Wales
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
GSrijder
- Contacteer:
ritjes Wales
Enkele collega's op het werk plannen een rit naar Wales. Wie van deze streek gps bestanden heeft mag ze me altijd mailen in ruil voor een stukje chocolade 
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Re: ritjes Wales
Als je zegt van waar naar waar en vanin welke plaats je rondritten wilt, zijn die rap gemaakt in Onroute hoor 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

GS-rijder,
je hebt mail...
Dat stukje chocolade hou ik je tegoed!!!
Frederik
je hebt mail...
Dat stukje chocolade hou ik je tegoed!!!
Frederik
Kawasaki KDX-200 => Suzuki GSX-E 1100, GSX-R 750, GSX-F 750 Katana => BMW R1150 RT (2002) => BMW R1200GSA (2009)
Pffff .. had het nog voor ne "Leffe" geweest ja 
-
Cindy
dacht dat daar enkel de benelux versie van verkrijgbaar was? of heb ik het fout?WimLT schreef:Als je zegt van waar naar waar en vanin welke plaats je rondritten wilt, zijn die rap gemaakt in Onroute hoor
Ja en neen ! Je gooit één en ander door elkaar, maar das begrijpelijk want ze geven ze dan ook bijna dezelfde naam. Je hebt Promotor OnRoute en Onroute Motorkaart BeneluxCindy schreef:dacht dat daar enkel de benelux versie van verkrijgbaar was? of heb ik het fout?WimLT schreef:Als je zegt van waar naar waar en vanin welke plaats je rondritten wilt, zijn die rap gemaakt in Onroute hoor
Blijft een knap filmpje John. 't Ja, met zone knappe acteur zijn die 18 min zo om, héUpJohn schreef:THE ONE THOUSAND MILE WALES TOUR
Laatst gewijzigd door WimLT op 03 mar 2010, 10:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Hallo Wim,Je hebt Promotor Onroute en Onroute Motorkaart Benelux
Ik kom twee keer op dezelfde site ! of mis ik iets?
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Ik vrees van weltricky schreef:mis ik iets?

WimLT schreef:Ik vrees van weltricky schreef:mis ik iets?, maar nu is het wel in orde
ikke mis niets Wim,
ikke heb ze alle 2
werk trouwens, als ik zelf routes uitstippel, altijd in OnRoute
groeten
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Gs-rijder, ik heb je een mail gestuurd met als bijlage de ritjes zoals ik ze in 2009 gereden heb.
Ik lust alleen zwarte chokolat.
Ik lust alleen zwarte chokolat.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
-
GSrijder
- Contacteer:
Ok,
moet hier al wa sjokolat voorzien, fondant, melk, wit, met of zonder nootjes.
Zal tegen volgende week op de onthaalavond te Sint Niklaas wat van het beste merk chocolade meebrengen
Bedankt voor de ritten en tips.
moet hier al wa sjokolat voorzien, fondant, melk, wit, met of zonder nootjes.
Zal tegen volgende week op de onthaalavond te Sint Niklaas wat van het beste merk chocolade meebrengen
Bedankt voor de ritten en tips.
Een goe merk van Chocolade in de streek > Chantelly: leverancier van Harrod's.
eenqs geproefd kan je er niet meer afblijven en allemaal artisanaal gemaakt
Ach ja places to visit:
Devils bridge
Elan valley
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
En dan natuurlijk het uitspreken vandie plaatsnaam:
Wat aldus gaat:
http://www.youtube.com/watch?v=fmdGFq54 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelukkig gaat ie niet naar new zealand.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
Wat iets lastiger is uit te spreken.. .
Devils bridge
Elan valley
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
En dan natuurlijk het uitspreken vandie plaatsnaam:
Wat aldus gaat:
http://www.youtube.com/watch?v=fmdGFq54 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Gelukkig gaat ie niet naar new zealand.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
Wat iets lastiger is uit te spreken.. .
Laatst gewijzigd door CeesBmw op 03 mar 2010, 19:14, 2 keer totaal gewijzigd.
-
GSrijder
- Contacteer:
En waar denk je dat hij zijn chocolade vandaan haalt? Juist, in Wieze!Molih schreef:Een goe merk van Chocolade in de streek > Chantelly: leverancier van Harrod's.![]()
Ja klopt, maar is dan nog maar het basisprodukt hé. Ze voeren er van alle bewerkingen mee uit wat prachtige dingen opleverd (zowel op smaak gebied als visueel)
Lap, krijg hier weer het water in de mond
Groeten,
Renaat
Lap, krijg hier weer het water in de mond
Groeten,
Renaat
Hi All
Ben van plan een ritje naar Wales te maken einde mei - ik kan spijtig genoeg geen chocolade aanbieden, zelfs geen pintje tijdens een van de meetings daar ik in de UK woon - maar zou iemand mij enige GPS routes kunnen doorsturen die je gereden hebt in Wales?
Alvast bedankt
Ben van plan een ritje naar Wales te maken einde mei - ik kan spijtig genoeg geen chocolade aanbieden, zelfs geen pintje tijdens een van de meetings daar ik in de UK woon - maar zou iemand mij enige GPS routes kunnen doorsturen die je gereden hebt in Wales?
Alvast bedankt
Verleden jaar hebben wij een weekje Wales gereden. ( + zuid-west Engeland ). We hebben toen (ook dank zij het weer ) een schitterende rit gehad.
Prachtige streek, en mensen zijn vriendelijk en spreken je overal aan.
Zuid-West Engeland is zeker even mooi als Wales. Overnachten deden we telkens in B&B ( niet gereserveerd ).
Zie PB en dan stuur ik je de routes door.
Raf
Prachtige streek, en mensen zijn vriendelijk en spreken je overal aan.
Zie PB en dan stuur ik je de routes door.
Raf
Bedankt Raf
Ik heb je een mailtje gestuurd - alvast bedankt.
Wij hebben in maart 3 dagen Zuid-west Engeland gedaan (Exmoor en Dartmoor Park en St Ives)
Prachtig land om met de motor te rijden - en inderdaad mensen zijn heel vriendelijk
Groeten
Koen
Ik heb je een mailtje gestuurd - alvast bedankt.
Wij hebben in maart 3 dagen Zuid-west Engeland gedaan (Exmoor en Dartmoor Park en St Ives)
Prachtig land om met de motor te rijden - en inderdaad mensen zijn heel vriendelijk
Groeten
Koen
Ben een weekend ten oosten van Londen gaan rijden. In Doddington een Nederlands koppel leren kennen in het Farm verblijf aldaar. Ze waren met hun kids (Meiverlof in Nederland) een week Wales gaan bezoeken en hebben m'n hoofd op hol gebracht met hun lovende woorden over deze streek.
Zou er iemand me wat routes in Wales kunnen bezorgen aub. Is niet dringend. Ik kan dit ten vroegste eind april 2011 doen. Volgens die mensen liggen de banen er schitterend bij in Wales. Ik had me op de ferry ook een boekje aangeschaft met de beste AA route's van de UK. Aldus zou ik 4 mooi gevulde dagen kunnen samenstellen. Qua natuur, uitzichten en afwisseling van landschappen is het een feest op de motor, naar verluidt.
Ik dank jullie nu al.
@ GS rijder : ik moet (weer) "werken" op de rit van St. Blasius maar zal m'n uiterste best doen om weer aanwezig te zijn. Het ziet er te mooi uit om te missen met de groep. Hopelijk gaat de dochter mee. Ik dank U nu al voor de inspanningen, opzoekingen, verkenning en organisatie. Het was op de dienst van uw vrouw nog laat werken gisteren : zo laat nog 4 zware ingrepen bezig nav het komende lang weekend. Ik had voor één keer een laatdienst.
Zou er iemand me wat routes in Wales kunnen bezorgen aub. Is niet dringend. Ik kan dit ten vroegste eind april 2011 doen. Volgens die mensen liggen de banen er schitterend bij in Wales. Ik had me op de ferry ook een boekje aangeschaft met de beste AA route's van de UK. Aldus zou ik 4 mooi gevulde dagen kunnen samenstellen. Qua natuur, uitzichten en afwisseling van landschappen is het een feest op de motor, naar verluidt.
Ik dank jullie nu al.
@ GS rijder : ik moet (weer) "werken" op de rit van St. Blasius maar zal m'n uiterste best doen om weer aanwezig te zijn. Het ziet er te mooi uit om te missen met de groep. Hopelijk gaat de dochter mee. Ik dank U nu al voor de inspanningen, opzoekingen, verkenning en organisatie. Het was op de dienst van uw vrouw nog laat werken gisteren : zo laat nog 4 zware ingrepen bezig nav het komende lang weekend. Ik had voor één keer een laatdienst.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.

ADVrider.com