14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
Bosse
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2004, 23:33
Woonplaats: Beveren
Locatie: Oost Vlaanderen
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Bosse »

Jongens,

Wat mijn keuze is als organisator... is mijn keuze.

Wat alle organisators stemden... is een democratische keuze.

En dit laatste was ook hier zo afgesproken dat we de mensen die "ZELF" iets inrichten gingen laten stemmen.
Allen die aanwezig waren hebben dit dan ook gedaan. Zij stemden om het huidige te behouden.
En om alle verdere discussie's te vermijden. Niet wij, maar Den John him self heeft de stemmen geteld.

BTW, zij die hier nog naar mijn E-mail adres moeten vragen, zouden beter lid worden van de club. Dan krijgen ze alle 2 maand mijn mail adres minstens 5 keer in hun brievenbus.


Dus... discussie 2010 gesloten.

Groetjes, Bosse.
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door pvde »

Yep,
sprint schreef:Vroeger, toen de dieren nog spraken, was de GPS file per mail verkrijgbaar.
Toen deze vroeger doorgestuurd werden, waren er een paar leuke clubleden die de rit al op zaterdag reden (beter weer/geen tijd zondag).
Dat was nog niet het ergste, zaterdagavond kon je dan hun (on)terechte bedenkingen ivm de rit al lezen op het forum.

Het was zo’n beetje als naar de film gaan en je buur verraad doodleuk de clou van het einde van de film.
Pas dan de forum regels aan, zodat indien er iemand die al iets eerder post van de rit dan dat ze op de dag zelf gereden is, kan gestraft worden met verbanning van het forum.
noek schreef:Als je ze niet kan rijden op zondag,rij je ze vanaf maandag of alle andere dagen die er na komen.
Alleen al uit respect voor de maker van de rit,die er zijn tijd in steekt om u allen er van te laten van genieten......dan is de zondag" zijn" dag!
Het unicum en de prioriteit ligt op die dag en geen andere,mij gedacht..... :bom:
Daar gaat het niet om, dat kun je oplossen door de forumregels, zie hierboven, aan te passen.
Er zijn leden die niet altijd de dag voordien de tijd of de mogelijkheid hebben om de route te kunnen downloaden (familiale, werk enz. omstandigheden), en dan moeten ze nog eens de route herberekenen en op de GPS zetten.
En ik zou ook graag op de dag zelf dat de rit doorgaat, ze willen rijden met gans de bende zonder afhankelijk te zijn van anderen om de route te rijden.
Bosse schreef:Wat alle organisators stemden... is een democratische keuze. Dus... discussie 2010 gesloten.
In een democratie kan elke vraag terug opnieuw gesteld worden en moet er terug op een democratische wijze over gestemd worden. wat vorig jaar gestemd is kan dit jaar misschien wel eens veranderen.

Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
jakke
Berichten: 3518
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door jakke »

Bosse schreef:Jongens,
Wat mijn keuze is als organisator... is mijn keuze.
Wat alle organisators stemden... is een democratische keuze.
En dit laatste was ook hier zo afgesproken dat we de mensen die "ZELF" iets inrichten gingen laten stemmen.
Allen die aanwezig waren hebben dit dan ook gedaan. Zij stemden om het huidige te behouden.
En om alle verdere discussie's te vermijden. Niet wij, maar Den John him self heeft de stemmen geteld.
BTW, zij die hier nog naar mijn E-mail adres moeten vragen, zouden beter lid worden van de club. Dan krijgen ze alle 2 maand mijn mail adres minstens 5 keer in hun brievenbus.
Dus... discussie 2010 gesloten.
Groetjes, Bosse.
Applaus!!!
:cheers: :cheers: :cheers:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Frank K »

Wat betreft de rit zelf, kan spijtig genoeg niet komen.... maar wat ik wel eens kan doen is de gps-route downloaden en proberen om op mijn gps te krijgen. Als iemand voor mij een papieren roadboek kan meebrengen zou ik helemaal gelukkig zijn. Maar mss kunnen die papieren roadboeken ook eens op het ledenforum worden gezet, tot nu toe is dat maar 1 ritorganisator die dit doet.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bosse
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2004, 23:33
Woonplaats: Beveren
Locatie: Oost Vlaanderen
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Bosse »

In een democratie kan elke vraag terug opnieuw gesteld worden en moet er terug op een democratische wijze over gestemd worden. wat vorig jaar gestemd is kan dit jaar misschien wel eens veranderen.
Is inderdaad zo, maar deze stemming is gehouden op de samenstelling kalender 2010 en betrof dan ook "DIT" jaar.
Bij de samenstelling kalender 2011 zullen wij weer terug dezelfde vraag stellen. Ter info, was ook gebeurd in 2008 aangaande seizoen 2009.
En mits de organisators dit alles doen op vrijwillege basis, willen wij dan ook de uitslag, dus hun keuze respecteren.
Het zou dan ook tof zijn, moesten de leden de keuze van de mensen die hun vrije tijd opofferen om voor de leden iets te organiseren, aanvaarden.
Wat zouden we doen als er een idem reactie komt van de organisators.... 't is nie mijn goesting, dus ik weet niet waarom ik nog iets zou organiseren, laat staan lid blijven.

En nu genoeg gezeverd... Den brommer op want het zonnetje schijnt :grin:

Groetjes, Bosse.
Bosse
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2004, 23:33
Woonplaats: Beveren
Locatie: Oost Vlaanderen
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Bosse »

Frank,
Frank K schreef:Wat betreft de rit zelf, kan spijtig genoeg niet komen.... maar wat ik wel eens kan doen is de gps-route downloaden en proberen om op mijn gps te krijgen. Als iemand voor mij een papieren roadboek kan meebrengen zou ik helemaal gelukkig zijn. Maar mss kunnen die papieren roadboeken ook eens op het ledenforum worden gezet, tot nu toe is dat maar 1 ritorganisator die dit doet.
Ik heb in het bestand ook de pdf mee gestoken met het roadbook. Je kan dus ook de papieren versie mee downloaden.

Groetjes, Bosse.
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Frank K »

Bosse schreef:Frank,
Frank K schreef:Wat betreft de rit zelf, kan spijtig genoeg niet komen.... maar wat ik wel eens kan doen is de gps-route downloaden en proberen om op mijn gps te krijgen. Als iemand voor mij een papieren roadboek kan meebrengen zou ik helemaal gelukkig zijn. Maar mss kunnen die papieren roadboeken ook eens op het ledenforum worden gezet, tot nu toe is dat maar 1 ritorganisator die dit doet.
Ik heb in het bestand ook de pdf mee gestoken met het roadbook. Je kan dus ook de papieren versie mee downloaden.

Groetjes, Bosse.
Prachtig!!! Bedankt
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gorky-GSA
Berichten: 205
Lid geworden op: 29 dec 2004, 19:09
Woonplaats: WICHELEN
Locatie: WICHELEN R1200RT
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Gorky-GSA »

Normaal gezien rij ik ook terug mee, :wink:
http://gorky.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1200R classic
nopper
Berichten: 69
Lid geworden op: 28 jan 2008, 21:03

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door nopper »

Enig idee hoeveel deelnemers er ongeveer zullen zijn? Ik wil me al langer lid maken van de club maar blijf altijd twijfelen.
Misschien is dit een goed moment?
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door John »

Tussen de honderd en de duizend :mrgreen:
Jochen1200
Berichten: 36
Lid geworden op: 31 mei 2008, 20:37

Verzamelpunt openingsrit ?

Bericht door Jochen1200 »

Hallo

Is er een punt waar vooraf afgesproken wordt voor zij de van West of Oost-Vlaanderen komen ??

Grtn,

Jochen
Sven 12RT

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Sven 12RT »

@ Karin D en Tazke :

ondanks m'n belofte de weg te tonen, ik kan er niet bij zijn. :-(
Sorry
UpJohn
Berichten: 966
Lid geworden op: 30 jun 2007, 23:43
Locatie: Ninove

Re: Verzamelpunt openingsrit ?

Bericht door UpJohn »

Jochen1200 schreef:Hallo

Is er een punt waar vooraf afgesproken wordt voor zij de van West of Oost-Vlaanderen komen ??

Grtn,

Jochen

Groot Bijgaarden E40 Texaco :?:
N 50.5347 - E 4.1514
Tazke
Berichten: 881
Lid geworden op: 29 nov 2007, 10:56
Woonplaats: Diegem City
Locatie: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Tazke »

Sven 12RT schreef:@ Karin D en Tazke :

ondanks m'n belofte de weg te tonen, ik kan er niet bij zijn. :-(
Sorry
Geen probleem, het kan zijn dat ik een andere voorrijder ga hebben :alien:
Dus Karin D als je wilt kan je gerust bij ons aansluiten.
Maar ik moet nog zien met mijnen rug, die wil nog altijd niet mee :-?
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
Nick Murof
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 aug 2009, 11:28

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Nick Murof »

sprint schreef: Vroeger, toen de dieren nog spraken, was de GPS file per mail verkrijgbaar.
Toen deze vroeger doorgestuurd werden, waren er een paar leuke clubleden die de rit al op zaterdag reden (beter weer/geen tijd zondag).
Dat was nog niet het ergste, zaterdagavond kon je dan hun (on)terechte bedenkingen ivm de rit al lezen op het forum.
als da 't ergste maar is? ik zou verwachten dat als je de route op donderdag verdeelt, die avond nog de Pan-goldwing-harley-kever-triumph de route doormailt naar hun leden om zaterdag nog rap een leuk toerke gaan te rijden, en op begin & eindepunt in t staminee hun rekeningen niet te betalen en goe wat ambras te maken en passant.


Of, nog leuker, vaststellen dat er zaterdag een commerciele organisator uw rit aan t verkopen is voor 10euro/piloot en 5euro/duo.

:bom:
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door sprint »

Yep Nick, alles kan dus nog beter 8-)
Marnix.

Afbeelding
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Verzamelpunt openingsrit ?

Bericht door GSrijder »

UpJohn schreef:Groot Bijgaarden E40 Texaco :?:
N 50.5347 - E 4.1514
Een ideale uitgangspositie voor mij tenzij er op de A12 tussen Willebroek en de afslag naar de ring een stopplaats is.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Wally
Berichten: 636
Lid geworden op: 07 okt 2004, 06:40
Locatie: Gent

Re: Verzamelpunt openingsrit ?

Bericht door Wally »

Shell Wetteren E40
Vertrek ongeveer 20min voor ze in Groot Bijgaarden aan de Texaco afspreken.

Wally :pig:
Leven is het meervoud van lef!
Jochen1200
Berichten: 36
Lid geworden op: 31 mei 2008, 20:37

Re: Verzamelpunt openingsrit ?

Bericht door Jochen1200 »

Hoe laat in Wetteren ?

Grtn,
Rolf GS
Berichten: 142
Lid geworden op: 22 jan 2008, 14:36
Woonplaats: Lokeren
Locatie: Lokeren

Re: Verzamelpunt openingsrit ?

Bericht door Rolf GS »

Ik kom ook af als iemand het uur in Wetteren eens wil doorgeven :roll:
Laatst gewijzigd door Rolf GS op 08 mar 2010, 22:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Bosse
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2004, 23:33
Woonplaats: Beveren
Locatie: Oost Vlaanderen
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Bosse »

Nick,
Nick Murof schreef: Of, nog leuker, vaststellen dat er zaterdag een commerciele organisator uw rit aan t verkopen is voor 10euro/piloot en 5euro/duo. :bom:
Ook dit hebben we in het verleden meegemaakt.
Nog straffer zelfs. Deze personen gingen met de cafe's en resto's snel reklame contracten aflsuiten met de mededeling dat er in de loop van het jaar wel
tientallen motorrijders hier zouden komen. En gelijk hadden ze, want wij gingen daar een rit starten.
In deze contracten een adertje onder het gras, stilzwijgend verlengen met gevolg dat wij er het volgend jaar niet meer mochten starten of aankomen.
Zo zie je maar dat niet iedereen zijn bedoelingen goed zijn.
Er zijn en zullen altijd profiteurs zijn, die misbruik maken van een ander zijn goedheid.

Groetjes, Bosse.

PS: op de vraag hoeveel deelnemers: vorig jaar zaten we rond de 250 motoren. Dit jaar zullen de weergoden dit bepalen.
Laatst gewijzigd door sprint op 08 mar 2010, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote
emergency
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 nov 2009, 22:10

Re: Verzamelpunt openingsrit ?

Bericht door emergency »

Hallo,

Ik ben pas lid en zou de eerste keer meerijden.
Ik kom van leuven.
Iemand van dees kanten waar ik mee kan mee rijden.
Ik geraak er wel via gps maar is toch plezanter om met een paar aan te komen. Allé toch voor de eerste keer.
Hoe verloopt eigenlijk zo een rit.
Iedereen in groepjes vertrekken, ieder voor zich of hoe?

Misschien domme vragen maar allé moet iemand het doen he


thx
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door WimLT »

nopper schreef:Enig idee hoeveel deelnemers er ongeveer zullen zijn ?
Moeilijk in te schatten. Hangt vooral van't weer af. Bij goed weer kunnen dat er 250 of meer zijn, bij slecht weer 100. Op de openingsrit zitten we elk jaar wel écht te wachten en normaal kent zij dus ook een heel goede opkomst :wink:

Wat lid worden betreft: doe eens zot en join 8-)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Verzamelpunt openingsrit ?

Bericht door WimLT »

emergency schreef:Hoe verloopt eigenlijk zo een rit.
Iedereen in groepjes vertrekken, ieder voor zich of hoe?
Vrijheid voor iedereen. Als je de gps-route hebt, belet niks je om ze alleen te rijden. Onderweg zie je wat Beemers staan en enkele motards op een terraske en ge gaat er gewoon bijzitten. Zullen er waarschijnlijk wel van de club zijn en anders zijn het in ieder geval motards, hé. Kunde altijd een klappeke meedoen. Je kan ook met een groepje meerijden of eentje achtervolgen. Maakt allemaal niks uit. Je moet vooral doen wat je graag doet :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Marc P
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 jul 2007, 17:37
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: 14/03/2010 - Openingsrit "Seizoen 2010"

Bericht door Marc P »

nopper schreef:Ik wil me al langer lid maken van de club maar blijf altijd twijfelen.
Misschien is dit een goed moment?
Het is altijd een goed moment om lid te worden, voor het lidgeld hoef je het niet te laten, bedenk dat je in het seizoen bijna iedere week een clubrit kan meerijden indien je dat wenst, en dat zonder telkens inschrijving te betalen,zo heb je snel je lidgeld terug verdiend nietwaar.
Kom gewoon meerijden zondag, je merkt snel of het je bevalt. :wink: :wink:
Marc
K'hem ne nieven R1200RT gekocht
BMW motor club vlaanderen lid
Plaats reactie