hallo,
iemand ervaringen met (vroegtijdige)rit naar zuid frankrijk .ik moet naar avignon de 6april.geen snelweg,meestal rij ik ongeveer nancy-epinal-vesoul-
besancon-grenoble-avignon binnendoor langs de mooiste gekende wegen en cols.dat was dan ook altijd in de zomer of najaar,dit is de eerste keer zo vroeg.
iemand een goed alternatief zonder bij in slaap te vallen,of gewoon maar doen zoals we gewoon zijn.
grtz wilsoneke
tripje naar het z-frankrijk begin april
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: tripje naar het z-frankrijk begin april
Hallo,
Probeer eens vanaf Lyon langs de Rhône, is een mooie route waar je langs de flanken van de Rhône de wijngaarden ziet liggen.
MVG
PDB
Probeer eens vanaf Lyon langs de Rhône, is een mooie route waar je langs de flanken van de Rhône de wijngaarden ziet liggen.
MVG
PDB
Re: tripje naar het z-frankrijk begin april
Ik doe het enkele keren per jaar maar dan naar Perpignan. Autstrade, Luxenburg, Nancy, dan verder tot uitrit 13 juist voor Toul. Via D674 naar Colombey-lez-Belles, Neufchateau D74 naar Langres, D974 naar Dijon. Dit is een erg mooie route. Opgelet voor snelheid bij het binnen rijden, en in de dorpen. Juist voor Dijon aan groot rond punt de ring (Voie Georges Pompidou) op naar de A 31 tot uitrit Chalons sud rechtsaf naar rondpunt en dan route de Lyon ----) Macon D306 tot Belleville naaar A6 blijven volgen gaat door Lyon ( 2 tunnels ) tot voorbij Vienne autostrade verlaten bij Condrieu- Ampuis ---)N86 ---)D4----N7 voor Valence neem je beter even de A7 en nadien terug de N7. 8,5 KM voorbij Pierrelatte D63---)D994 naar Pont-saint-esprit (Prachtig) ---)N86 ---)Bagnoles-sur-Cèze N508 naar Avignon.
Ik kan je de route ook met Mapsource zenden.
Groetjes vanuit Perpignan.
arthur-ost@neuf.fr
Ik kan je de route ook met Mapsource zenden.
Groetjes vanuit Perpignan.
arthur-ost@neuf.fr