wat heb jij vandaag gekocht?
Moderator: GVN
-
road runner
Re: wat heb jij vandaag gekocht?
men eerste model bmw'ke,een r1150 rt haha nu nog een echte r1200rt en de lol kan beginnen 
Na de aankoop (en plaatsing) van de extra lichtjes en de gril (voor voor de koplamp)
hebben we haar nu ook maar een grotere "bek" gekocht.
Nu staat ze pas helemaal "stoer" en klaar voor de openingsrit van zondag !
http://www.touratech.com/shops/001/prod ... ts_id=1096" onclick="window.open(this.href);return false;
hebben we haar nu ook maar een grotere "bek" gekocht.
Nu staat ze pas helemaal "stoer" en klaar voor de openingsrit van zondag !
http://www.touratech.com/shops/001/prod ... ts_id=1096" onclick="window.open(this.href);return false;
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Paar acc's voor de nieuwe Nano...

FM transmitter voor de Nano...

R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Jan en Greet
Da's geen tuinhuis
da's een schuur 
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
-
Domi
(s)Campi Di Pampi schreef:Paar acc's voor de nieuwe Nano...
Vraagje,
Omdat ik 3 a 4 x per week ga lopen, zoek ik iets waar ik radio kan op beluisteren.
Wanneer ik alleen loop, heb al ondervonden, wanneer je met een MP3 speler loopt, de voorspelbaarheid van de nummers op de duur op je systeem werken en demotiverend zijn, wanneer je bv. 20 Km loopt, kapot zit, en weet dat het volgend nummer helemaal niet "matcht" met je gevoel op dat moment.
Dan zou ik liever met een radio verder gaan, nix voorspelbaars Studio Brussel, je hoort het nieuws en af en toe ééns iets nuttigs, vb. radio1.
Nu heb ik dat regelmatig al ééns gedaan met de radiofunctie op m'n GSM, maar die ontvangst is zo belabbert, dat je na een tijdje "dul" word van het geruis en gekraak.
Is zo een transmitter voor de Nano iets dat goed is, qua ontvangst?
Groetjes,
Frank
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Frank, de Nano heeft een ingebouwde radio...dat transmitter ding is om thuis -bv- de nano af te spelen via de stereo, je stemt beiden op dezelfde frequentie af en done...ook handig in de auto...nu moet ik m'n MP3's niet meer branden op CD maar gewoon de Nano dmv de transmitter op de autoradio.
-
xantingo
- Contacteer:
Een paar Gerbing handschoenen... die had ik al een paar jaar eerder moeten kopen eigenlijk.
...R1200RT... -
Relax
Mijnheer wil persé bloot rijden hé...
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
bmwfreakske
Geen plaats meer in de garage voor zijn motokes denk ik!Jan en Greet schreef:Da's geen tuinhuisda's een schuur
Andalousie 09/2018
-
tazdevil
Inderdaad,de garage steek vol en als het tuinhuis er staat kan ik mijne zitmaaier en dergelijke rommel verhuizen.bmwfreakske schreef:Geen plaats meer in de garage voor zijn motokes denk ik!Jan en Greet schreef:Da's geen tuinhuisda's een schuur
En dan is er weer meer plaats in de garage voor ......ander rollend materiaal
Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

-
Domi
En heeft dat zo een beetje een goede ontvangst zo'n Nano???(s)Campi Di Pampi schreef:Frank, de Nano heeft een ingebouwde radio...dat transmitter ding is om thuis -bv- de nano af te spelen via de stereo, je stemt beiden op dezelfde frequentie af en done...ook handig in de auto...nu moet ik m'n MP3's niet meer branden op CD maar gewoon de Nano dmv de transmitter op de autoradio.
En prijs?
Frank
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
De Nano 5e generatie (= de meest actuele) kost in 8Gb versie €139 en in 16Gb versie €169 dacht ik, zie apple.be => store + gratis gravure indien gewenst
Op E-Bay vind je massa's namaak, ik heb gezocht op een 2e hands site en eentje gevonden splinternieuw tegen een "goede" prijs, kerel had die van z'n werkgever gekregen als cadeau maar had al een IPhone...beetje zoeken kan lonen
De radio heb ik nog niet getest, de camera wél en dat valt héél goed mee vind ik, en verder, m'n eerste Apple-produkt en qua installatie van software als gebruiksgemak ben ik aangenaam verrast
Op E-Bay vind je massa's namaak, ik heb gezocht op een 2e hands site en eentje gevonden splinternieuw tegen een "goede" prijs, kerel had die van z'n werkgever gekregen als cadeau maar had al een IPhone...beetje zoeken kan lonen
De radio heb ik nog niet getest, de camera wél en dat valt héél goed mee vind ik, en verder, m'n eerste Apple-produkt en qua installatie van software als gebruiksgemak ben ik aangenaam verrast
-
sprint
ne nieuwe achtersloef voor de openingsrit

die EXP zat er maar 9.000 km op, eens iets anders proberen nu

Marnix.

-
Tazke
- Contacteer:
Deze gaan ze er morgen bij mij ook gaan opleggen ziesprint schreef:ne nieuwe achtersloef voor de openingsrit![]()
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

-
Relax
Lampkes, van Koppel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koud kieken, die vent.
Koud kieken, die vent.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Alé, alé, azo nen brave jongen!Relax schreef:Lampkes, van Koppel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koud kieken, die vent.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Tazke schreef:Deze gaan ze er morgen bij mij ook gaan opleggen ziesprint schreef:ne nieuwe achtersloef voor de openingsrit![]()
Vraag dat ze die op uw moto leggen, het zou anders echt geen zicht zijn.
Tenzij je wil postuleren voor een rol als Bibendum
Harald schreef:Tenzij je wil postuleren voor een rol als Bibendum

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Tazke
- Contacteer:
Dat is nog eens een gedacht zieHarald schreef:Vraag dat ze die op uw moto leggen, het zou anders echt geen zicht zijn.Tazke schreef:Deze gaan ze er morgen bij mij ook gaan opleggen zie
Tenzij je wil postuleren voor een rol als Bibendum
Maar dan liever voor Pirelli
En nu on topic:
Deze namiddag gaat er dit op mijnen motor: BT 501 & 502.

Misschien nieuwe binnenbandjes, maar dat zal ik straks wel horen of het nodig is..
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

blijkbaar is tekening vooraan veranderd. Had deze ook op mijn GSA van fabriek af, maar tekening vooraan had niet die extra kerf.
't vollek va Gùùk red ùùk........
Heb ooit ook zo'n transmitterke gehad, weliswaar van een ander merk. Goed om bij wijze van spreken tot voorbij de kerktoren van het volgende dorp te rijden, want daar zit er weer een andere FM-zender op diezelfde frequentie.(s)Campi Di Pampi schreef:Frank, de Nano heeft een ingebouwde radio...dat transmitter ding is om thuis -bv- de nano af te spelen via de stereo, je stemt beiden op dezelfde frequentie af en done...ook handig in de auto...nu moet ik m'n MP3's niet meer branden op CD maar gewoon de Nano dmv de transmitter op de autoradio.
Om de iPod thuis op de stereo (en middels het standaard aanwezige kabeltje op de radio van de 1200RT) aan te sluiten gebruik ik nu gewoon http://www.sendstation.com/us/products/ ... t-usb.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Werkt perfect, ook geen gepruts met de volumeknop van de iPod, maakt rechtstreeks gebruik van de line-out (dock-connector) van de iPod
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Tazke schreef:Deze namiddag gaat er dit op mijnen motor: BT 501 & 502.
Misschien nieuwe binnenbandjes, maar dat zal ik straks wel horen of het nodig is..
Zijn dat geen tubles banden?
Alleen als je ze zonder binnenband gebruiktHarald schreef:Zijn dat geen tubles banden?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !