WK-rally finland (03-10/08/2005)
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
hanzie panzie
- Contacteer:
WK-rally finland (03-10/08/2005)
ik ben op zoek naar een paar BMW'ers die naar het wk-rally willen gaan naar Finland(jyvaskyla)ben reeds driemaal geweest maar nog nooit met de gs.vertrek van 3 augustus tem 10 augustus.Ook alle informatie voor de trip is welkom traiteurhans@skynet.be,0475/486905.
Laatst gewijzigd door hanzie panzie op 22 feb 2005, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mario
- Contacteer:
hoi hoi hans
jammer dat ik geen gs rijder ben anders was ik er zeker bij geweest !!!!
heb zelf nog een 10 tal jaren achter het stuur gezeten !!! en dat is altijd een rally geweest die ik had willen zien en er eens rijden maar dat zal een droom blijven denk ik (er rijden hé)
vind ik geen slecht idee van jou om dat per bike te doen !!!
hopelijk zijn er nog die intresse hebben !!!
toi toi
mvg mario
jammer dat ik geen gs rijder ben anders was ik er zeker bij geweest !!!!
heb zelf nog een 10 tal jaren achter het stuur gezeten !!! en dat is altijd een rally geweest die ik had willen zien en er eens rijden maar dat zal een droom blijven denk ik (er rijden hé)
vind ik geen slecht idee van jou om dat per bike te doen !!!
hopelijk zijn er nog die intresse hebben !!!
toi toi
mvg mario
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
Als je naar de UK gaat en je gaat via Calaisdan neem je best enkele weken ervoor contact met http://www.taxistop.be/ en je vraagt hun tarieven, er is elke 15 minuten een overtocht dus 't zou moeten lukken moest er geen plaatske zijn he, gegarandeerd 50% van de website prijs van de firma waarmee je oversteekt 
-
hanzie panzie
- Contacteer:
hoi mannen,
het is niet de bedoeling alleen met gs-ers te gaan iedereen is welkom zulle,trouwens mario ik ben zeer goed bevriend(al meer dan 20 jaar) met bernard munster,ben verleden week met hem en bruno thiry naar zweden geweest en ga donderdagnamiddag testen met hem met zijn nieuwe subaru wrc (ex-solhberg 2002).kom je naar spa dit weekend?
het is niet de bedoeling alleen met gs-ers te gaan iedereen is welkom zulle,trouwens mario ik ben zeer goed bevriend(al meer dan 20 jaar) met bernard munster,ben verleden week met hem en bruno thiry naar zweden geweest en ga donderdagnamiddag testen met hem met zijn nieuwe subaru wrc (ex-solhberg 2002).kom je naar spa dit weekend?
GS 1200- 2005 lid nr.2353600
-
YOwan
Waarom verbaasd het mij niet dat er ex-rallymen op dit forum zijn.
Ik heb er zelf ook 10 jaar rally (in de hotseat) opzitten.
Begonnen in '85 (6 uren van Leuven), gestopt '95 (24 uren van Ieper)
Ga nu niet veel meer kijken (doet teveel hartpijn).
Maar heb nu evenveel fun met de moto !!!
Wens jullie veel plezier in Finland,
cu all soon, doeiij
Ik heb er zelf ook 10 jaar rally (in de hotseat) opzitten.
Begonnen in '85 (6 uren van Leuven), gestopt '95 (24 uren van Ieper)
Ga nu niet veel meer kijken (doet teveel hartpijn).
Maar heb nu evenveel fun met de moto !!!
Wens jullie veel plezier in Finland,
cu all soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Ik kom uit het voor-historisch rallytijdperk, Bollekepijl, visgraat enzv.
Was lid van de Kaarskatten uit Scherpenheuvel en om dat het allemaal te duur aan het worden was, overgeschakeld op slalom. Daarna nog een paar keer als co-piloot meegedaan aan rally's voor historische wagens.
Maar m'n oudste liefde, het motorrijden hoop ik te doen tot aan mijne laatste ademstoot.
Was lid van de Kaarskatten uit Scherpenheuvel en om dat het allemaal te duur aan het worden was, overgeschakeld op slalom. Daarna nog een paar keer als co-piloot meegedaan aan rally's voor historische wagens.
Maar m'n oudste liefde, het motorrijden hoop ik te doen tot aan mijne laatste ademstoot.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
-
mario
- Contacteer:
alle ben niet de enige die niet meer gaat kijken of toch bijna niet meer !!
bang dat ik terug goesting zou krijgen !!! maar het werd een beetje te duur moet ik zeggen !!dat is de reden waarom ik de rallyhelm aan de haak heb gehangen !!! YOhan denk dat elkaar dan nog moeten zijn tegen gekomen daar het bij mij ook die periode was !!!! heb enkele jaren het volledig v.a.s gereden met daarbij de int. Ieper 4keer en de omloop v.vlaanderen !!!!! zelf kampioen van west-vlaanderen geweest met 1 punt meer dan de paul Lietaer !!! de polle gelijk wij zeggen !!! ben goed bevriend met hem daar we samen werken !!!
de goeie ouwe tijd waar is die gebleven ???????
bang dat ik terug goesting zou krijgen !!! maar het werd een beetje te duur moet ik zeggen !!dat is de reden waarom ik de rallyhelm aan de haak heb gehangen !!! YOhan denk dat elkaar dan nog moeten zijn tegen gekomen daar het bij mij ook die periode was !!!! heb enkele jaren het volledig v.a.s gereden met daarbij de int. Ieper 4keer en de omloop v.vlaanderen !!!!! zelf kampioen van west-vlaanderen geweest met 1 punt meer dan de paul Lietaer !!! de polle gelijk wij zeggen !!! ben goed bevriend met hem daar we samen werken !!!
de goeie ouwe tijd waar is die gebleven ???????
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
-
hanzie panzie
- Contacteer:
ik wil nog even reageren wat betreft de reis naar finland.Het is namelijk zo dat de niet gs-ers er rekening moet meehouden dat de meeste toegangswegen die naar de snelheidsritten leiden praktisch allemaal verharde gravelwegen zijn dus het ideale voor de gs en niet ideaal voor de gewone baanmotoren,hou er rekening mee veel stof bij goed weer maar een landschap om U tegen te zeggen en voor de liefhebbers ge kunt daar van de grond gaan zoveel en zo rap ge maar wilt!!!!
VOOR DE RALLYLIEFHEBBERS: bma-autosport.com
VOOR DE RALLYLIEFHEBBERS: bma-autosport.com
GS 1200- 2005 lid nr.2353600