dat doet deugd!
en dat na een geslaagde rit met enkele straaltjes zon,
en enkele regendruppels!
en dat met een teffe companie kunnen delen!
het motorjaar is goed gestart!
voor sommigen dan toch!
Moderator: GVN

Awel lutser , waar hedde gij gezeten vandaag ??Blijkbaar heb ik iets gemist vandaag.
Dienen heeft mij gevolgd, samen met nog wat plezant volk.Jo De Paepe schreef:Awel lutser , waar hedde gij gezeten vandaag ??Blijkbaar heb ik iets gemist vandaag.![]()
'k ben je niet meer tegengekomen na het vertrekpunt
Koppel!! schreef:YOO
Allé, als ik 't goe versta, een mooie rit (ben niet anders gewend van Bosse) en droog tot 't eind, maar wel enkele slachtoffers, WimLT in panne, GSrijder in panne, Carlo50 tegen 't dek, spijtige zaak dus![]()
Koppijn was vanmorgen over, maar 'k zag 't niet meer zitten, had gisteren al voor mezelf uitgemaakt op 't dagske thuis bij 't vrouwke door te brengen![]()
Grtz, Philip!
dju die moet ik dan gemist hebbenemergency schreef: Echt bij een toffe bende terecht gekomen
@ emergency, gij zijt rap content denk ikJ schreef:dju die moet ik dan gemist hebbenemergency schreef: Echt bij een toffe bende terecht gekomen![]()
niet gezien hoor.
![]()
uw foor kon er alleen maar van verbeteren heJ schreef:Ale Tazke, gelukkig dat ik dan niet meer achter jullie reed. Ik kon nog de koffer op mijn foor hebben gehad.![]()

J schreef:hoeveel mensen zouden er vandaag meegereden hebben
Polle, geen probleem hoor. Ik was al blij dat ik in dat groepje kon volgenPollemaddog schreef:Inderdaad, het is Peter en Nancy wederom gelukt om een pachtige rit aan elkaar te borduren ... waarvoor mijn hartelijke dank ! Natuurlijk veel bekend, en mooi, terrein voor degenen die regelmatig meerijden met de clubritten maar toch weer net even iets anders. Wederom gebombardeerd tot voorrijder, niet erg hoor, en met een motor of acht op sleeptouw, waaronder drie nieuwelingen ... Joepie, een prachtige rit gereden en een hele gezellige dag gehad.
Ik hoop voor het clubje welke ik op sleeptouw had dat dat wederzijds was ... er mogen nog zo'n dagen komen wat mij betreft.
Mijn oude R850R op de Continental Road Attacks heeft mij vandaag weer prettig verrast ... liep als een tierelier en het rubber plakte goed op weg ondanks de toch niet al te warme dag. Ook tijdens de thuisreis na de eindstop in soms stromende regen geen probleem. Alleen de OERAL brandstof ? welke ik vandaag getankt had was naar mijn mening van iets mindere kwaliteit.
Het viel me trouwens op dat de schade aan de wegen ivm de vorst in Wallonië véél minder erg was dan in ons Vlaanderen.
Helemaal niet erg en goed nieuws voor komend seizoen.
De opkomst was volgens mij toch wel bevredigend en ik had de indruk dat iedereen smachtte om eraan te beginnen.
Iedereen bedankt die deze dag gekleurd heeft en dat het hele seizoen zo mag worden als de rit van vandaag ... en degenen met pech een voorspoedig en goedkoop herstel gewenst.
GRTZ Pollemaddog

John schreef:Dienen heeft mij gevolgd, samen met nog wat plezant volk.Jo De Paepe schreef:Awel lutser , waar hedde gij gezeten vandaag ??Blijkbaar heb ik iets gemist vandaag.![]()
'k ben je niet meer tegengekomen na het vertrekpunt
En toch zult ge het ermee moeten doen...platte vis schreef:Blijkbaar heb ik een mooie rit gemist, maar ...

http://www.meteo.be/meteo/view/nl/21177 ... ingen.html" onclick="window.open(this.href);return false;tricky schreef:Quote KMI: Zondag en maandag is het overwegend zwaarbewolkt met regen of voorjaarsbuien.
En gij denkt dat ! Ik had niet alleen mijn kodaksken bij, maar idd ook mijn fotografkentricky schreef:En toch zult ge het ermee moeten doen...platte vis schreef:Blijkbaar heb ik een mooie rit gemist, maar ...