Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Hoi,
Op onderstaande link op foto 3 zie je een bagagerek speciaal ontwikkeld om een grote topkoffer te kunnen monteren op een K.
Ik heb een K1100 RS waar ik een grote topkoffer zou op willen monteren maar durf dit niet te doen wegens de 5 kg maximum beladingsgrens voor het rekje.
Met dit speciale bagagerek zouden m'n problemen van de baan zijn.
Heeft iemand dit liggen of een idee waar ik er zou aan geraken?
Heb een topkoffer gemonteerd op m'n R1100R. M'n dealer raadde mij af de topkoffer te monteren op de originale pakdrager...
Heb dan bij RAD ( http://www.rad.be ) een rack aangeschaft ( +/- 50 Euro ), gemakkelijk te monteren aan de originele bevestigingspunten van de zijkoffers. En een voordeel, je kan deze rack gebruiken voor alle soorten en maten van topkoffers .... Misschien kan je bij RAD een rack vinden voor K1100RS...
Ik weet niet of het ook voor jou model bestaat maar zoek eens op de rekjes van Five Stars. Heb dat indertijd voor mijn VFR ook gekocht. Voordeel is dat er GIVI koffers op kunnen terwijl het rekje veel discreter is dan een GIVI rek.