Nieuwpak
Moderator: GVN
-
DiggerJack
Nieuwpak
Ik heb een nieuwpak nodig maar twijfel tussen de Spirit Change van Richa of de Cayenne Pro van Revit gebruik dient voor werk en touren blijf door rijden zolang het niet glad is .
Alle tips welkom ! heb al veel over gelezen en zijn alle twee blijkbaar goed alleen zit er toch een prijs verschil op dat me tot de aankoop doet twijfelen .
Alle tips welkom ! heb al veel over gelezen en zijn alle twee blijkbaar goed alleen zit er toch een prijs verschil op dat me tot de aankoop doet twijfelen .
-
fireman_belgium
- Contacteer:
Re: Nieuwpak
Heb hier nog een zo goed als nieuw pak van HELD Oasis
Voor 200 euro veranderd dit van eigenaar
fireman_belgium@hotmail.com
Voor 200 euro veranderd dit van eigenaar
fireman_belgium@hotmail.com
-
DiggerJack
Heb je soms een af beelding en welke maat ?
-
GSrijder
- Contacteer:
De C Chance heeft zijn regenafweer aan de buitenkant zitten, de Revit aan de binnenkant met als gevolg dat de jas doorweekt is bij een fikse bui. De reden waarom ik voor het eerste heb gekozen.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Ik heb het C change pak van Richa aangeschaft ik ben super tevreden
Wel niet goedkoop 
-
fireman_belgium
- Contacteer:
-
DiggerJack
Zaterdag heb ik dan toch maar gekozen voor de Cayenne Pro, heel warmevest met veel mogelijkheden maar de broek!
Had de broek gepast en op een stoel gaanzitten zoals de verkoopster me zij en het was niet overdreven lang de pijpen maar het ging nog net, tot ik vanmorgen de broek voorde eerste keer aandeed en de broek met de rits aan de vestbevestigde.!
Was de broek toch te kort als ik op mijn moter zat hadt wel maar halve laarzen aan, zo zie je maar dat je eigenlijk best even op een moter gaat zitten om te zien dat alles goed zit .
Had de broek gepast en op een stoel gaanzitten zoals de verkoopster me zij en het was niet overdreven lang de pijpen maar het ging nog net, tot ik vanmorgen de broek voorde eerste keer aandeed en de broek met de rits aan de vestbevestigde.!
Was de broek toch te kort als ik op mijn moter zat hadt wel maar halve laarzen aan, zo zie je maar dat je eigenlijk best even op een moter gaat zitten om te zien dat alles goed zit .
-
props-n-blades
Spirit C-change heeft een "long-leg" versie van de broek.
XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07
-
bmwfreakske
Wat mij stoort aan de cayenne pro is dat je een beetje verwurgd in de vest zit,3lage en dan nog de bescherming!
De C change zit een heel stuk makkelijker en met een aardige korting van om en bij de 100€ is dit voor mij het beste pak!
Moet nog effe wachten voor ik een nieuw factuurtje kan inbrengen!
De C change zit een heel stuk makkelijker en met een aardige korting van om en bij de 100€ is dit voor mij het beste pak!
Moet nog effe wachten voor ik een nieuw factuurtje kan inbrengen!
Andalousie 09/2018
Waar krijg je deze korting ?bmwfreakske schreef:en met een aardige korting van om en bij de 100€ ...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
-
bmwfreakske
http://www.deschouwermotos.be/content/index.php?lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Andalousie 09/2018