Waarom doet mijne kop dan nu zo ne zeer ...
Duvel bezoek !
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Duvel bezoek !
Ooee .. dat is toch een natuur produkt
Laatst gewijzigd door UpJohn op 19 mar 2010, 10:51, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Duvel bezoek !
Gevaarlijk biertje hé, dien Duvel 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Hoi,
Het was zeer leerzaam bij den Duvel... Ik heb geleerd dat brouwen een goede job is maar in de bottelaarrij wil ik toch niet werken hoor. Voor de rest is het gidsen in een brouwerrij ook wel een leuk werk vooral als het in de fase van productconfrontatie komt ... uiteraard het beste deel van het bezoek. Het was fijn en gezellig daar en bedankt voor het te organiseren in clubverband. Mag voor mijn part nog een keertje overgedaan worden.
GRTS Danny
Het was zeer leerzaam bij den Duvel... Ik heb geleerd dat brouwen een goede job is maar in de bottelaarrij wil ik toch niet werken hoor. Voor de rest is het gidsen in een brouwerrij ook wel een leuk werk vooral als het in de fase van productconfrontatie komt ... uiteraard het beste deel van het bezoek. Het was fijn en gezellig daar en bedankt voor het te organiseren in clubverband. Mag voor mijn part nog een keertje overgedaan worden.
GRTS Danny
Als ge uw bericht drie keer hebt gewijzigt voor die twee lijntjes tekst .... dan had ge het wel goe vlaggen mijn ged8.UpJohn schreef:Ooee .. dat is toch een natuur produkt
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Goed gezien Jakke 
Daarom drink ik dan ook genen alcohol hé.UpJohn schreef:Goed gezien Jakke
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Toen ik het bericht deze morgen voor de eerste keer zag, waren het veel meer dan twee regeltjes. Alleen vormden de woordjes een nogal on-zamen-ne-hang-denen-de verhaaltjejakke schreef:Als ge uw bericht drie keer hebt gewijzigt voor die twee lijntjes tekst ....
BTW: ik ben een jaar werkzaam geweest op den Duvel omdat zij grote verbouwingen hebben gedaan een paar jaar geleden. Sommigen van die gasten daar trokken om 5h30 (ja 's morgens dus hé !) hun eerste dikbuikske al open en goten dat in één keer naar binnen
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC VlaanderenRe: Duvel bezoek !
Allé, vooruit dan

Tja , ge hebt cursussen motortraining, of heel veel motorrrijden.....BTW: ik ben een jaar werkzaam geweest op den Duvel omdat zij grote verbouwingen hebben gedaan een paar jaar geleden. Sommigen van die gasten daar trokken om 5h30 (ja 's morgens dus hé !) hun eerste dikbuikske al open en goten dat in één keer naar binnen
Zo zullen die hun "eigen training" hebben zekers?
Dat is van diene Cola Light met Bacardi
jempie
jempie
Honda 550 four,Guzzi California 1100, R1150RT , R1200RT en nu R1200GSA
Mercedes E 220 CDI
Lid.BMW Motor Club Vlaanderen
Mercedes E 220 CDI
Lid.BMW Motor Club Vlaanderen