Beste,
ik zou mijn Zumo 550 willen voorzien van een SDkaartje maar weet niet goed het welke.
Ik heb een tijdje geleden gelezen dat een te grote kaart (meer dan 4GB) voor problemen zou zorgen.
Klopt dit of kan ik er één gebruiken van 8GB of meer (het is trouwens voor mijn mp3's op te plaatsen).
MVG
Peter
Zumo550 + SD kaartje
Moderator: GVN
Zumo550 + SD kaartje
DKW SB200(1937)+GS1200R(2005)

Re: Zumo550 + SD kaartje
ik heb er eentje van 2GB insteken.
meer dan MP3 bestanden genoeg als je deze vol wil zetten.
gr rob.
meer dan MP3 bestanden genoeg als je deze vol wil zetten.
gr rob.
broem..broem..GAAAAZ
-
John
- Contacteer:
Hoe groter de SD kaart hoe trager je Zumo wordt bij opstarten is mij gezegd. 2 Gb aan muziek is meer dan genoeg. Je kan onderweg ook wisselen als je andere muziek wil hé!
Niet de grootte van het kaartje vertraagt de Zumo, maar het aantal data dat er op staat. Als je 4GB aan muziek hebt staan, moet de index van alle bestanden worden gelezen bij het opstarten. Dus hoe meer extra data, des te langer het starten.
4GB is perfect mogelijk op de 550. Maar hou rekening met wat ik hierboven schrijf.
4GB is perfect mogelijk op de 550. Maar hou rekening met wat ik hierboven schrijf.
John schreef:Hoe groter de SD kaart hoe trager je Zumo wordt bij opstarten is mij gezegd. 2 Gb aan muziek is meer dan genoeg. Je kan onderweg ook wisselen als je andere muziek wil hé!
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Vriendelijk bedankt voor de uitleg, ik ga voor 2 kaartjes van 2GB.
Dit lijkt mij het beste voor opstartvertragingen te voorkomen.
MVG
Peter
Dit lijkt mij het beste voor opstartvertragingen te voorkomen.
MVG
Peter
DKW SB200(1937)+GS1200R(2005)

Hoe groter, hoe beter ???

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
sprint
neem dan een SDhc kaartje
deze zijn merkelijk sneller, ik gebruik die ook in de DSRL
deze zijn merkelijk sneller, ik gebruik die ook in de DSRL
Marnix.