Onderhoud streek Mechelen
Moderator: GVN
Onderhoud streek Mechelen
Hallo,
Sinds de sluiting van Selbach in Lier ben ik op zoek naar een nieuwe atelier voor onderhoud in de streek van Mechelen of Lier.
Ik ben zonet naar de opendeur dagen geweest van BWMotors Mechelen, dat is wel een verdeler van Ducati maar hij heeft mij verzerkerd dat er geen probleem is om de onderhoud daar te doen van mijn R1150R.
Iemand heeft al ervaring met deze zaak?
Dubke.
Sinds de sluiting van Selbach in Lier ben ik op zoek naar een nieuwe atelier voor onderhoud in de streek van Mechelen of Lier.
Ik ben zonet naar de opendeur dagen geweest van BWMotors Mechelen, dat is wel een verdeler van Ducati maar hij heeft mij verzerkerd dat er geen probleem is om de onderhoud daar te doen van mijn R1150R.
Dubke.
Re: Onderhoud streek Mechelen
Vanuit O.L.V.-Waver is Aartselaar (Antwerp Motor Store, oftewel Jorssen) toch ook niet het andere eind van de wereld ?
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
...vind ik ook....en iedereen van de vroegere Selbach is er toch nog aan het werk zoals Johan,Franky,Patrick,Chris,....p@rick schreef:Vanuit O.L.V.-Waver is Aartselaar (Antwerp Motor Store, oftewel Jorssen) toch ook niet het andere eind van de wereld ?
Ik heb van hun service niet te klagen.
Ik woon in Katelijne Waver en afstand van bij ons naar vroegere lokatie (Antwerpsesteenweg) of naar Boomsestenweg zal wel ongeveer gelijk zijn.
Ik begrijp niet waarom je een BMW motor bij een Ducatidealer zou laten onderhouden.
Enfin,Uw vrije keuze hé,t is hier een vrij democratisch land...
Grtz
Geert KR
-
VoskenGSA
Zelfs Ludwig Motors in Beveren is nog niet het einde van de wereld, en is meteen een leuk ritje 
Lid BMW-MC-VL

GSA 2008 - Temporarily out of power...

GSA 2008 - Temporarily out of power...
-
Domi
Of Robby Brys in Bornem, niet officieel BMW, maar perfecte servise en jaren ervaring van BMW.
Frank
Frank
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
In het niet-officiele circuit kan je dan even goed naar Bikes & More in Temse gaan.Domi schreef:Of Robby Brys in Bornem, niet officieel BMW, maar perfecte servise en jaren ervaring van BMW.
Frank
Greetz,
P@trick
P@trick
-
xantingo
- Contacteer:
In het niet-officiële circuit kan je op heel veel plaatsen gaan, maar voor Dubke is Robby dichterbij dan B&M...p@rick schreef:In het niet-officiele circuit kan je dan even goed naar Bikes & More in Temse gaan.Domi schreef:Of Robby Brys in Bornem, niet officieel BMW, maar perfecte servise en jaren ervaring van BMW.
Frank
En eerlijk is eerlijk; ik ben al bij B&M geweest, bij Geert Van Mol geweest, bij L&C geweest, en overal hebben ze mij wel iets gelapt waar ik niet zo tevreden mee was...
Er waren plaatsen bij (en ik noem nu even geen specifieke namen) waar de moto slechter buitenkwam dan hij er binnenging, plaatsen waar onnodige zaken uitgevoerd werden tegen een aanzienlijke som, plaatsen waar een verkeerde diagnose gesteld werd,...
Ik ben ondertussen ook bij Robby beland, al geruime tijd, en kan bevestigen dat de service én de prijzen daar dik in orde zijn. Mijn boxer draaide zowat vierkant na onderhoud bij diverse bovenstaande namen, en sinds hij bij Robby in onderhoud was draaide hij als een naaimachientje.
...R1200RT... -
Domi
xantingo schreef:[Ik ben ondertussen ook bij Robby beland, al geruime tijd, en kan bevestigen dat de service én de prijzen daar dik in orde zijn. Mijn boxer draaide zowat vierkant na onderhoud bij diverse bovenstaande namen, en sinds hij bij Robby in onderhoud was draaide hij als een naaimachientje.
Van alle (BMW) motorrijders (en ook van andere merken), die bij Robby in onderhoud gaan, heb ik nog geen één horen klagen, in tegendeel, allemaal zijn ze zéér tevreden, ook veel "hopeloze" mismeesterde moto's, zijn door Robby zijn kennis terug getransformeerd in perfect draaiende machientjes.
Een tevreden klant,
Frank
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
Kan ik beamen zelfs mijn broer die in Leuven woond gaat naar Robby's motor service in Bornem , en ik citeer
"Ik heb precies ne andere moto" zegt genoeg allee das mijn gedacht he
Mvg Maurice
"Ik heb precies ne andere moto" zegt genoeg allee das mijn gedacht he
Mvg Maurice
Ik woon ook te Mechelen en heb mijn GS destijds bij Selbach gekocht maar door hun sluiting ga ik nu bij Antwerp Moto Store voor mijn onderhoud en ben er tot nu toe zeer tevreden van hun service en de afstand valt zeer goed mee.Dubke schreef:Hallo,
Dubke.
R1200GS.