Clublid wordt concessiehouder

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

p@rick

Re: Clublid wordt concessiehouder

Bericht door p@rick »

pzbiker schreef:Vandaag afspraak gemaakt met de Ludwig, 26/03 gaat mijnen Beemer op onderhoud.
Meteen chassisnummer doorgemaild voor nazicht van eventuele updates.

Klaar terwijl ik wacht, zal terwijl wel een pint gaan drinken :wink:
Veel keuze gaat ge daar wel niet hebben, 't enige café echt in de buurt is zo'n ouweventen-stamcafé :drunken:
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Alweer een dikke pluim voor de Ludwig, ook al is de motor ondertussen een 2 tal weken uit garantie: de tijdens de openingsrit vastgelopen boite wordt onder garantie vervangen. Het kost mij dus nada.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Harald

Bericht door Harald »

p@rick schreef:
pzbiker schreef:.......Klaar terwijl ik wacht, zal terwijl wel een pint gaan drinken :wink:
Veel keuze gaat ge daar wel niet hebben, 't enige café echt in de buurt is zo'n ouweventen-stamcafé :drunken:

Dat is voor PZ Biker geen probleem, gezioen zijn ver gevorderde leeftijd. :lol:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
pzbiker

Bericht door pzbiker »

• Dat is voor PZ Biker geen probleem, gezioen zijn ver gevorderde leeftijd. :lol:[/quote]

Hela vedet, ni met nen ouwen lachen he :lol: :lol:

Ik zal mijn gazet meepakken en een paar jatten kafee drinken in die ouweventen café, juist zien dak mijn brilleken niet vergeet ( oud worden he ) :no: :no: :no:
Afbeelding
jakke

Bericht door jakke »

pzbiker schreef:
  • Dat is voor PZ Biker geen probleem, gezioen zijn ver gevorderde leeftijd. :lol:

Hela vedet, ni met nen ouwen lachen he :lol: :lol:
Ik zal mijn gazet meepakken en een paar jatten kafee drinken in die ouweventen café, juist zien dak mijn brilleken niet vergeet ( oud worden he ) :no: :no: :no:
Als ge daar op den hoek aan den overkant gaat!! Dan doet ge uw meest marginale kleren maar aan!! :roll: :lol: :lol: :lol:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
pzbiker

Bericht door pzbiker »

Is daar dan niks deftig op wandelafstand, ik zal aan Ludwig moeten vragen om er wat vaart achter te zetten dan. :wink:
Afbeelding
jakke

Bericht door jakke »

pzbiker schreef:Is daar dan niks deftig op wandelafstand, ik zal aan Ludwig moeten vragen om er wat vaart achter te zetten dan. :wink:
Als je richting Beveren gaat, aan de lichten naar links de straat in, dus de hoek om, een tweehonderd meter verder is een iets deftiger café aan de linkerkant. En anders op de markt in Beveren is genoeg, maar dat is een stevig stukske stappen zulle. :wink:
De openingsuren ken ik zo niet direct. :wink:
Laatst gewijzigd door jakke op 17 mar 2010, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
pzbiker

Bericht door pzbiker »

jakke schreef:
pzbiker schreef:Is daar dan niks deftig op wandelafstand, ik zal aan Ludwig moeten vragen om er wat vaart achter te zetten dan. :wink:

Als je richting Beveren gaat, aan de lichten naar rechts de straat in, dus de hoek om, een tweehonderd meter verder is een iets deftiger café aan de linkerkant. En anders op de markt in Beveren is genoeg, maar dat is een stevig stukske stappen zulle. :wink:
De openingsuren ken ik zo niet direct. :wink:

Bedankt Jakke, op een kilometerke stappen zien we niet en als het gesloten is, is er toch weeral wat tijd gepasseerd. :thumright:
Afbeelding
jakke

Bericht door jakke »

Sorry maar ik zei aan de lichten naar rechts!! Moet uiteraard links zijn!! Richting Gamma, Vrasene (als dat er aangegeven staat).
Niets houd U tegen van op den hoek ene te gaan drinken hé, zo erg zal dat wel niet zijn. Er deed een tijd terug de ronde dat die zaak zou sluiten, maar ik denk niet dat het al zover is! Is een zeer hevig supporterscafé van de Beverse voetbal(krabbers). :lol: :lol:
Afbeelding
p@rick

Bericht door p@rick »

jakke schreef:Er deed een tijd terug de ronde dat die zaak zou sluiten, maar ik denk niet dat het al zover is!
Dat café is er nog steeds, maar het zal wel verdwijnen als het kruispunt "Vijfstraten" opnieuw wordt aangelegd. Alhoewel dat nu misschien wel weer op de lange baan geschoven is vermits er sprake is om tramlijn 3 door te trekken tot voorbij Beveren Centrum... En dan zou het kruispunt wééral aangepast moeten worden. Nu ja, wie ligt daar van wakker, de politiekers alvast niet.
Dat andere café (waar Jakke het over had) is de Katholieke Kring, inderdaad aan de lichten linksaf richting Vrasene, wel een beetje verder dan 200 m maar zeker niet onoverkomelijk te voet. Misschien een tip voor Ludwig, dat ie een fiets ter beschikking stelt voor de klanten die liever in de omgeving blijven tot hun moto klaar is :wink:
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Indierock

Bericht door Indierock »

Dik in orde bij Ludwig Motors.
Weeral goed geholpen geweest door Erika. :thumright: :thumright: :thumright: Een BMW airflow helm besteld voor in Hechlingen.
Rusor nog tegengekomen. Nadien het ritje doorheen de polders naar de Westerschelde nog uitgereden. Fijn, niet te lang en echt mooi. 't Was fris. Maar het land wordt wakker. Greetz. Indie.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Ik heb er dit weekend de deur bijna plat gelopen, zaterdag eens met de CBF gaan bollen en eens binnen gesprongen, goed gesprek gehad met Maarten, Ludwig zijn mechanieker. Deze morgen met de bende er ook gestopt omdat Jan zijne GS problemen had met de ABS, de rembekrachtiging deed het niet meer. De moto er meteen achter gelaten.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
jakke

Bericht door jakke »

Deze morgen eindelijk bij Ludwig en Erika geraakt!Propere en verzorgde zaak!! Ze staan beide duidelijk voor 200 % achter hun project! 8-)

Gr, Jakke. :wink:
Afbeelding
wijosatito

Bericht door wijosatito »

Had deze namiddag een bezoek gepland, maar dat is er niet van gekomen. Ik zoek nu wel de openingsuren en -dagen, want die zijn op de website niet te zien. Iemand die daarover meer info kan geven :?:
Indierock

Bericht door Indierock »

Ik meen me te herinneren tot 18 u. Zondag en maandag gesloten. Werkplaats 1 uur middagpauze (12u30 - 13u30). Ik denk dat de winkel doorlopend geopend is, don't shoot if ...
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
jakke

Bericht door jakke »

Indierock schreef:Ik meen me te herinneren tot 18 u. Zondag en maandag gesloten. Werkplaats 1 uur middagpauze (12u30 - 13u30). Ik denk dat de winkel doorlopend geopend is, don't shoot if ...
Gij hebt een goed geheugen!! 8-) :wink: :thumright: :thumright:
Afbeelding
Plaats reactie