Mijn geduld was op en ik ben 'm dan maar gaan halen, als ze het ontbrekende stuk hebben mogen ze me terugbellen

Schoon hé
Moderator: GVN

Bwa 'k heb da al met een paar camionetten ook gedaan en ik hoor toch niemand klagentricky schreef:Amai, schoon.
En mag dat wettelijk, uwen GS laten spuiten en uitrusten alsof ge van de politie bent![]()
![]()

Ja, door onsHarald schreef:wij zijn betaald om daar alle dagen mee te mogen rijden geeft net die extra dimensie

wij zijn betaald om daar alle dagen mee te mogen rijden geeft net die extra dimensie
Jaaaaa Wim....da's zijn nagels met koppen.....Ja, door ons
dat komt omdat ge vanachter veeeeel te zwaar geladen zijtHarald schreef: Mijn testmodelleke had soms problemen om met het voorwiel aan de grond te blijven![]()
Zorg dan wel dat 't een oranje GS is; kwestie van te weten of we ons moeten inhouden als we je tegenkomenHans D. schreef:En al aan't twijfelen om uwe KTM in te ruilen voor ne privé GS?
...R1200RT... Die moet nog een paar jaar meegaan om de fiscus content te stellenHans D. schreef:Hey Johan,
Proficiat met de nieuwe aanwinst! Veel "werk"plezier ermee en vooral gelijkgestemde zielen met ne witte GS gerust laten tijdens 't werk!
En al aan't twijfelen om uwe KTM in te ruilen voor ne privé GS?
Greetz,
Hans
Helaas niet...Relax schreef:Gaan jullie met die dingen ook naar Zolder spelen?
zelf boeken he, de kalender staat open. http://www.motorsportschool.be/home.aspxJohanDB schreef:Helaas niet...Relax schreef:Gaan jullie met die dingen ook naar Zolder spelen?