Een R1100RS van 1998
Een Virago XV 750 van 1987
En een suzuki ZR 50 SK van 1979 ook ingeschreven als moto , in die jaren ging dat nog en wil hem uit nostalgie niet wegdoen.
groetjes
Luc
Moderator: mdc
BesteSjampoke schreef:12 jaar geleden gestopt (begonnen met intruder 800, 1400 dan pan European en als laatste k1200rs) . Nog een bmw z3 met m3 motor (3jaar). Dan een motorhome gekocht maar maar kon de motor niet vergeten, intussen 61 geworden en heb terug een k1200r sport gekocht . Was wel even wennen in het begin, maar na 2 weken en 1000km gereden te hebben besef ik nu wat ik de voorbije jaren heb gemist . Hopelijk nog vele en veilige km .
De roadster of coupé, de coupé heb ik altijd al super mooi gevonden en al zeker met de S54 engine die ze daar ingelepeld hebben.Sjampoke schreef: Nog een bmw z3 met m3 motor (3jaar).
Van een shadow naar een ST naar een RR, meestal is het andersom of wordt jij steeds jonger?Khemri schreef:Hallokes,
Na een zestal jaar te hebben rondgebold met een F800ST, sinds Jan 2014 in het bezit van een S1000RR...
Groetjes,
Erwin
Jonger van geest hoop ik...Man in Black schreef:Van een shadow naar een ST naar een RR, meestal is het andersom of wordt jij steeds jonger?Khemri schreef:Hallokes,
Na een zestal jaar te hebben rondgebold met een F800ST, sinds Jan 2014 in het bezit van een S1000RR...
Groetjes,
Erwin