Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Vanavond (12/02/2010) zijn we met de clubboetiek in ons clublokaal in Lede ! Zij die een bestelling hebben gedaan op de Club 2010 en in de buurt wonen, kunnen deze komen afhalen. Zij die niet op de Club 2010 waren en in de buurt wonen, kunnen vanavond de nieuwe collectie komen bewonderen en lekker SHOPPEEEEEEE
Hetgeen besteld moet worden, wordt u nagestuurd per post. Hetgeen in voorraad is kan u uiteraard direct meenemen. KOMT ALLEN DAARHEEN ! ! ! IEDEREEN
Laatst gewijzigd door WimLT op 12 feb 2010, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Geef toe: ge hebt er lang plezier aan gehad, hé Marnix ! ! ! Eerst nog mijne cola half uitgezopen (voor ne keer dat ik dat eens bestel ), maar allé 't was gegund hoor
't Was er weeral gezellig ..... als je het vond tenminste ! Goed verstopt dat clublokaal Gelukkig had ik een goede gids aan Rosse
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
t'Was inderdaad nen gezellige avond en een eerste ontmoeting, al was het indrdaad moeilijk vinden van het clublokaal, ik ben er 3 keer gepasseerd eer ik het gevonden had (bijna verdorst) . Ik hoop in de toekomst nog meer zulke avonden met jullie te kunnen doorbrengen.
Ik ben eindelijk nu eens 9 dagen thuis en ik hoop den Beemer eens eindelijk van stal te kunnen halen deze week als het weer het toelaat.
doemper schreef: al was het indrdaad moeilijk vinden van het clublokaal, ik ben er 3 keer gepasseerd eer ik het gevonden had (bijna verdorst) .
Groetjes,
Doemper
Daar zal vanaf volgende maand een mouw aan gepast worden.
Een grote lichtreclame van de club zal dan de ingang sieren.