Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Paasmaandag... De klokken zijn gisteren al gepasseerd. Alle eitjes gevonden, de paashaas is in zijn leger teruggetrokken en de kinderen/kleinkinderen (schrappen wat niet past) hebben hun buit binnen.
Bandenspanning in orde, oliepijl gecontroleerd en "bokes" gesmeerd? Samenkomst met de andere clubleden aan "De Pauze". Je vind het vertrekpunt pal aan de afrit 32 van de E313 bij Tongeren. Vandaar richting Riemst - Voer - om rond de Rursee door het National Eifelpark van de vrije dag te genieten. Terug langs de Hoge Venen tot Barchon voor een après-babbel.
Roadbook op papier beschikbaar aan het vertrek voor de niet-GPS fanaten.
Tot dan?
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Ik vertrek morgen naar Abberdeen en kom de 4de terug. Ik heb wel niets meer van profiel op mijn achterband en de Conti Road attacks II zijn besteld, maar worden maar geplaatst in de week na Pasen.
Indien het droog is kom ik af, anders wordt het te gevaarlijk om te rijden. In de regen is het schuiven langs alle kanten.
Feel free to come over.
Er is wel altijd een goeie ziel die op sleeptouw wil nemen.
Even aanmelden bij de inrichters op het vertrekpunt, en je zal met het nodige protocol ontvangen worden..
Voor concrete info ivm vertrek en route neem je best contact op topicstarter.
Elke Bmw rijder is meer dan welkom om, bij wijze van kennismaking met de club, één of zelfs een paar ritten mee te rijden.
Valt het mee, dan kan je lid worden.
@ dosch71: Je bent van harte welkom. We dwingen een of andere onverlaat wel om je mee te nemen . Neen, serieus. Ongetwijfeld is er een sympathiek BMW MC Vl -lid (zijn er andere? ) die je wilnemen. En een roadbook lezen is niet zo moeilijk. Je neemt er bij het aanmelden gewoon eentje mee en probeert mee te volgen op het lijstje. Wel zien dat je de A5jes ergens op je tank of beter nog op een roadbookroller moest je die ergens op de kop kunnen tikken kan bevestigen. Zoals gezegd, er zonder kan ook.
Tot maandag
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Lapsus . Moest natuurlijk zijn:
"Ongetwijfeld is er een sympathiek BMW MC Vl -lid (zijn er andere? ) die je wil meenemen."
Ging er samen met wally en de Koen een weekendje van maken maar als ik de voorspellingen zo zie voor het weekend ga ik me effen met mijn motopak onder de douche stellen. Zo heb ik alvast de sfeer opgesnoven van het regenrijden!
Zo een weekendje in de regen ploeteren moet ge toch graag doen zunne!
Als de voorspellingen niet veranderen stuur ik mijn kat
tweecilinderke schreef:Ging er samen met wally en de Koen een weekendje van maken maar als ik de voorspellingen zo zie voor het weekend ga ik me effen met mijn motopak onder de douche stellen. Zo heb ik alvast de sfeer opgesnoven van het regenrijden!
Zo een weekendje in de regen ploeteren moet ge toch graag doen zunne!
Ik heb vorig weekend 1200km gedaan naar Koblenz-Limburg langs de Lahn en kan er niet genoeg van krijgen...
Was ook regenachtig maar dat zijn vlagen.
Ik kan beroepsmatig wel kaarten en routeplannen lezen maar zo een rolsysteem heb ik niet tenzij ik hier iets in elkaar knutsel met
een oude deegrol ...
honda cb400 '78 ABL bombardier 250 2T honda xl600 '86/honda nx650 dominator '91/honda xrv750 africa twin '92 BMW r1200gs '04
tweecilinderke schreef:
Ik waag het erop. Vertrek zondagochtend en zie wel wat de weergoden brengen. Trek me van de voorspellingen niets aan, zal uw kat wel meepakken als't moet.
tweecilinderke schreef:
Ik waag het erop. Vertrek zondagochtend en zie wel wat de weergoden brengen. Trek me van de voorspellingen niets aan, zal uw kat wel meepakken als't moet.
Wally
Het is wel maandagochtend, en niet zondagochtend, anders ben je een dag te vroeg !
tweecilinderke schreef:
Wally
Het is wel maandagochtend, en niet zondagochtend, anders ben je een dag te vroeg !
In die streek ben je nooit een dag te vroeg,
of toch,
één dag te vroeg weg