8ste Internationaal GS-treffen 2010

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

EDV
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 apr 2010, 16:40

Re: 8ste Internationaal GS-treffen 2010

Bericht door EDV »

Een pluim voor de Belgen! Ondanks dat het weer niet echt mee leek te werken heb ik daar eigenlijk maar heel weinig last van gehad. Ik had natuurlijk wel mazzel dat ik m'n tentstokken vergeten was zodat ik in m'n (paarden)trailertje moest slapen....dat lag nog verdraaid lekker! En ook maar 1x koppijn gehad na 3 dagen bier, ook een goeie score.

Ritten waren goed te doen ondanks de regen. Naar NL-maatstaven ook lekker afwisselend en veel onverhard. De vuurkorven, 't eten en 't bier maakten er verder een heerlijk weekend van. Toch maar vaker naar die Belgische treffens gaan dus :drunken:
Met vriendelijke groet,

Albert J. Siemers Reiter

"assumption is the mother of all ...-ups"
Neo
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2010, 20:43

Re: 8ste Internationaal GS-treffen 2010

Bericht door Neo »

Nog een filmpje van mij,
helaas is er teveel regenwater in de V-hold R terecht gekomen en is de film helaas erg mistig.

Dus de V-Hold R is dus niet waterdicht (mocht je er nog 1 willen aanschaffen)

De dames in dit gezelschap waren echte kanjers! Jullie waren super.

Ray



http://www.youtube.com/watch?v=RtCXt_AhpeU[/video]
Hip
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2007, 21:12
Locatie: Oudkarspel

Re: 8ste Internationaal GS-treffen 2010

Bericht door Hip »

hier mijn plaatjes, met ook een gehavende ECM :(

maar allereerst complimenten aan onze zuiderburen, prima geregeld treffen, mooie ritten en heel goed eten
wel een robuuste 'sfeervolle' locatie voor een stelletje rabauwen :lol:

zaterdag in ploeg 2 de blauwe off road route gereden, met het nodige oponthoud door obstakels en mechanische pech waren we een volle dag van 10 tot 18 uur bezig
in eerste instantie nog idee gehad om ook de nachtrit te gaan doen, toch maar niet gedaan
zondag de gele route met 10 man gestart en met 8 geeindigd, 1 man moest vanwege de tijd eerder afhaken en later ECM die er tussenuit piepte
Ton reed voor me over een mooie brede maar af en toe verraderlijk slipperige zandbaan, ging er stevig en in een van de sporen schoot hij naar rechts en maakte een fraaie highsider met een serie buitelingen van motor en man als gevolg, zag er zeer heftig uit :shock:
was flink groggy en had geen idee wat er precies gebeurd was, zere elleboog en enkel
na tegen een boompje beetje tot rust te zijn gekomen per ambulance afgevoerd, motor werd door de orga netjes opgepikt

plaatjes hierzo, filmcompilatie volgt nog


ps. ik wilde een automatische diavoorstelling insluiten maar dat 'pikt' dit forum niet, waarschijnlijk moet flash aan staan, geen idee waar dat te veranderen is
mvg Hilbert

R1150GSA weiss/alu
DRZ400E

Picasa plaatjes
Shulty
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2004, 23:55
Woonplaats: Gooreind / Wuustwezel
Locatie: Gooreind / Wuustwezel

Re: 8ste Internationaal GS-treffen 2010

Bericht door Shulty »

Hip schreef:hier mijn plaatjes, met ook een gehavende ECM :(

en later ECM die er tussenuit piepte
Ton reed voor me over een mooie brede maar af en toe verraderlijk slipperige zandbaan, ging er stevig en in een van de sporen schoot hij naar rechts en maakte een fraaie highsider met een serie buitelingen van motor en man als gevolg, zag er zeer heftig uit :shock:
was flink groggy en had geen idee wat er precies gebeurd was, zere elleboog en enkel
na tegen een boompje beetje tot rust te zijn gekomen per ambulance afgevoerd, motor werd door de orga netjes opgepikt

plaatjes hierzo, filmcompilatie volgt nog
Wow....twilight zone :shock: Ik ben op, volgens mij, dezelfde plek gecracht op 13/03 op een clubrit...met als gevolg dat ik hier nog zit met een gips.... :roll:

Deze foto is die van Ton...

Afbeelding

Deze is de mijne...
Snel recht, maar krijg m'n helm niet los? Duim beetje teveel geplooid... :roll: :-?
Afbeelding

Helpende handen, om alles weer recht te krijgen...
Afbeelding

Lijkt verdacht veel op dezelfde weg, niet? Het is in ieder geval dezelfde buurt...
Hier lees je meer... http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 2&start=50" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik hoop dat Ton snel geneest, en dat hij vlugger terug op de motor zit dan ik...ik moet in ieder geval nog wat geduld oefenen...

Grts,
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Hip
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2007, 21:12
Locatie: Oudkarspel

Re: 8ste Internationaal GS-treffen 2010

Bericht door Hip »

had jullie nog een filpmje beloofd

http://www.youtube.com/watch?v=TSVcqWph1Ww[/video]
Laatst gewijzigd door Hip op 08 apr 2010, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
mvg Hilbert

R1150GSA weiss/alu
DRZ400E

Picasa plaatjes
danielGS
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:25
Locatie: Zuienkerke

Re: 8ste Internationaal GS-treffen 2010

Bericht door danielGS »

Goe filmke :thumright:

Bedankt voor de leuke sfeer :wink:
toetindendroai

R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
WouterFr
Berichten: 133
Lid geworden op: 19 jul 2007, 10:25
Locatie: Korbeek-Lo

Re: 8ste Internationaal GS-treffen 2010

Bericht door WouterFr »

Neo schreef: Afbeelding

Afbeelding
Kan iemand mij de contactgegevens bezorgen van de persoon op bovenstaande fotos (op de grijse 1150 GS) ?
Wij hebben zondag op het blauw parcours een klein accidentje gehad, en ik zou dit verder willen afhandelen. Zondagavond op de camping ben ik je(hem) niet meer tegengekomen, daarmee probeer ik het via deze weg.

Thx,

Wouter
R 1200 GS - yippie, weeral verdwaald!
WR426 - yippie
danielGS
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:25
Locatie: Zuienkerke

Re: 8ste Internationaal GS-treffen 2010

Bericht door danielGS »

Als ik mij niet vergis was het dit koppel .....email staat bij een eerdere reaktie over dit topic :wink:
Matigra schreef:Een super weekend gehad! :grin:


Organisatie GS club Vlaanderen heel erg bedankt allemaal!

Groet van Marieke en Tino
toetindendroai

R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
Matigra
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2010, 16:56

Re: 8ste Internationaal GS-treffen 2010

Bericht door Matigra »

Contact is reeds gelegd met WouterFr..

groet
Marieke
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: 8ste Internationaal GS-treffen 2010

Bericht door pvde »

Yep,
Op het Duitse G-Forum heeft Dikki een mooie fotoreportage gepost, zie hier http://picasaweb.google.com/dikki1163/BMWGSTreffen2010" onclick="window.open(this.href);return false;
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
GStig
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 dec 2008, 20:50
Locatie: 1500 Halle

Re: 8ste Internationaal GS-treffen 2010

Bericht door GStig »

met onze dank aan de ganse crew van de organisatie.
Alles was buitengewoon fantastisch.
GStig & zOOn.
GStig & zOOn - (XL250R) - (CB900F) - (CX500GL) - (VF750F) - (CX500C 2x) - (KZ700) - (R60/6) - (CJ250) - (CBR1000F 2x) - (ST1100) - XLV650 - GSA1200 -
Plaats reactie