Wegens een last minute beslissing was ik deze ochtend zeer laat in Tongeren en heb me bijgevolg niet op de lijst bijgeschreven. Kan da kwaad
Noordeifelrit 5 april
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Noordeifelrit 5 april
Echt genoten van een prachtige rit. Deze rijd ik zeker nog eens binnenkort!
Wegens een last minute beslissing was ik deze ochtend zeer laat in Tongeren en heb me bijgevolg niet op de lijst bijgeschreven. Kan da kwaad
Alles is perfect verlopen anders 
BMW R1200GS Adventure (09/2011)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
Hallo JP
schitterend ritje,zullen we zeker nog eens overdoen samen met vrouwtje bij iets warmere temperatuur.
Gr Thanks Wermrtke
schitterend ritje,zullen we zeker nog eens overdoen samen met vrouwtje bij iets warmere temperatuur.
Gr Thanks Wermrtke
RT-rijder en BMW MC VL.-lid
-
tweecilinderke
Inderdaad een schitterende rit leuke lange banen waar men ne keer goe kan ..........
Prima gezelschap met dank aan Wally, Relax en Ingrit
Prima gezelschap met dank aan Wally, Relax en Ingrit
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
-
Relax
Fijne dag geweest. Zélfs met dat gezelschap en dan moet de rit al érg goed zijn.
Doe ik binnenkort nog 'ns over.
Doe ik binnenkort nog 'ns over.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Het was een erg mooie rit.
Was vooral verbaast waar JP nog zo mooi asvalt gevonden heeft,
Was prachtige rit, technisch zeer goed en weinig gevaarlijke momenten.
Was vooral verbaast waar JP nog zo mooi asvalt gevonden heeft,
Was prachtige rit, technisch zeer goed en weinig gevaarlijke momenten.
Yamaha Bulldog - FZ1S Fazer - R1200GSA mu- R1200gsa Triple Black
K1600GT
K1600GT
Zeer fijne rit, heel fijn weekend trouwens, ondanks het gezelschap...
Wally
Wally
Leven is het meervoud van lef!
-
tweecilinderke
Ik siteer gezellig-heerschapgezelschap...
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
clublid
clublid
Wie hebben jullie dit keer van z'n sokken gereden?? 
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Ik heb s' morgens mijn pc niet meer op gehad. toch bedankt.pvdk schreef:Ik vertrek vanuit de Zuiderkempen. Rond 8u30 of zo. Ga proberen rond 9u in Tongeren te zijn.
Ik sta van 8u20 tot 8u30 aan de Total in Ham net voorbij afrit 25. Lichtgrijs/witte K1300S. 8u30 ben ik er van door...SLAK schreef:Iemand die vanuit Antwerpen of kempen vertrekt??
R1200R X5
jakke schreef:Wie hebben jullie dit keer van z'n sokken gereden??
Wij????
Niemand, waarom misschien?
Gewoon een stevig ritje gedaan met enkele bekwame motards...
Wally
Leven is het meervoud van lef!
Aan uwen nickname te zien, was ik toch al lang weggeweest met mijne laagvlieger
(neen, serieus, heb er netjes tot stipt half negen gestaan, zelfs een paar BMW's zien tanken. Eentje zelfs zien vertrekken (R1200RT) met een groot 'ma tu vu' showgehalte ... daarna naar het startpunt gereden.
SLAK schreef:Ik heb s' morgens mijn pc niet meer op gehad. toch bedankt.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Helaba Wim,pvdk schreef:Aan uwen nickname te zien, was ik toch al lang weggeweest met mijne laagvlieger(neen, serieus, heb er netjes tot stipt half negen gestaan, zelfs een paar BMW's zien tanken. Eentje zelfs zien vertrekken (R1200RT) met een groot 'ma tu vu' showgehalte ... daarna naar het startpunt gereden.
SLAK schreef:Ik heb s' morgens mijn pc niet meer op gehad. toch bedankt.
Moet gij hier niet op reageren?
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Bwa ... sinds Philippe die K1300S heeft, is hij zelfs een belediging voor de laagvliegers. Heb zelden mijn LT zo hard tegen de stuit getrokken om dan iemand voor mij zo snel te zien verdwijnen tot een stipje
Zelfs de fliken klagen dat hun apparatuur te traag is. Daarachter dan iemand die SLAK heet ? Er zijn grenzen

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Philippe,
Die eerste foto 1/6, met het kasteel In de diepte, de ietwat dreigende ochtendluchten en de K 1300 S dit alles overschouwend, is gewoon schitterend. Magnifiek. Ik zou er graag mijn laptopje met sieren. Heute nacht ga ik er de pc van het werk met decoreren. Merci om dit moois te delen.
Die eerste foto 1/6, met het kasteel In de diepte, de ietwat dreigende ochtendluchten en de K 1300 S dit alles overschouwend, is gewoon schitterend. Magnifiek. Ik zou er graag mijn laptopje met sieren. Heute nacht ga ik er de pc van het werk met decoreren. Merci om dit moois te delen.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.

ADVrider.com
Thanks ! Als je op de thumb klikt, krijg je links onderaan steeds een icoontje om te downloaden. Mocht de foto te klein blijken om het beeld te vullen, mail me dan de maten in pixels van jouw scherm, ik zorg dan voor een aangepast plaatje
Indierock schreef:Philippe,
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
GSrijder
- Contacteer:
StoeferWally schreef:jakke schreef:Wie hebben jullie dit keer van z'n sokken gereden??
Wij????
Niemand, waarom misschien?
Gewoon een stevig ritje gedaan met enkele bekwame motards...
Wally
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Tjonge, tjonge, wat was da lang geleden. Het deed deugd om nog eens onder motorvrienden te zijn,en dan nog op een prachtige rit!
Merciekes

Merciekes
Als je je kont verbrandt heb je geluk dat je niet andersom stond!
@soupapke en de rest : 8 mei vrijhouden ...gaan we nog eens in de Eifel spelen . 
Stevig ritje (360 km
) maar het staat op de agenda 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ben je gaan oefenen voor 8 mei
?
-
V
Moet werken 8 meiNoPa schreef:Ben je gaan oefenen voor 8 mei?
Deze maand zal het niet lukken, de eerste 3 WK's werken en vanaf 22/05 ga ik toeren in Puy De Dome voor een week
Als de noordeifelrit nog maar het voorspel is op 8/05 dan zal ik nog veel moeten oefenen om een club rit te rijden.
Grtz V
Spijtig ,weekendwerk heb ik zelf jarenlang mogen ondergaan maar.......... je gaat er' teenentander ' missen !!!!
-
V
Gooi nog maar een beetje zout in de wondeNoPa schreef:Spijtig ,weekendwerk heb ik zelf jarenlang mogen ondergaan maar.......... je gaat er' teenentander ' missen !!!!
Grtz V