Hij is gekocht ben gisteren rond 06.00u vertrokken en om 16.45u was ik terug.
Een GS 1200 advenure van 05/2008, met alu koffers, binnentassen, tankrugzak, safty pakket, comfort pakket, bagster zadel, gps houder voor zumo 660, touratech stekker naast km teller, andere voetsteunen van wunderlich, witte pinker, led achterlicht met maar 11500km.
Vandaag naar de douane en donderdag naar de div.
Ga juist die alu koffers eens moeten opkuisen want die zijn een klein beetje aangeslagen.
Ik plaats wel wat foto's vanaf hij volledig gekuist is en alles gemonteerd.
Hij is gekocht!
Moderator: GVN
Hij is gekocht!
R90S '75/gillet estafette 500L '51/zundapp 517 '68/kreidler RS '68
-
bmwfreakske
Re: Hij is gekocht!
In Duitsland veronderstel ik
Tot in den draai, hé 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

goed zo , weer een wrede GS'er erbij
hopelijk lukt de invoer beter bij u al bij mij
(ben al 3maand aant wachten)
hopelijk lukt de invoer beter bij u al bij mij
No pain , no game ... Algoed da et geen spelletje is voor mij ... maar m'n dagelijks vervoer 
Hoe komt dat?
Ben vanmorgen naar de douane geweest en heeft me een kwartier gekost en 10 cent en alle papieren waren in orde.
Dan naar verzekering geweest en heb al een voorlopige verzekering.
Nu morgen naar den Div in zwijnaarde en alles is in orde.
Waren uw documenten ni compleet?
Ben vanmorgen naar de douane geweest en heeft me een kwartier gekost en 10 cent en alle papieren waren in orde.
Dan naar verzekering geweest en heb al een voorlopige verzekering.
Nu morgen naar den Div in zwijnaarde en alles is in orde.
Waren uw documenten ni compleet?
R90S '75/gillet estafette 500L '51/zundapp 517 '68/kreidler RS '68
Wat een toeval!
Ik heb op 06/04 een engelse GS1200 gekocht via tussenpersoon in Vlaams-Brabant.
08/2007; GPS, Bagster-taktas, 3 koffers, intercom. 7650 km.
Wou deze inschrijven op 08/04 in Harelbeke, maar omwille van een algemene PC-panne bij DIV was dit niet mogelijk.
Op 13/04 is het mij dan toch gelukt in Harelbeke met een klein "ommetje" naar Brussel voor de douane.
Juist omdat de motor verleden week al "gekeurd" was in Bornem, verliep dit alles zeer vlot.
Heb toch nog een beetje twijfels ivm de exacte km-stand : de miles werden omgerekend naar km en veranderd in de boordcomputer.
Als dit allemaal zo gemakkelijk te veranderen valt, heb je dan nog een idee van de exacte km-stand?
Ik heb op 06/04 een engelse GS1200 gekocht via tussenpersoon in Vlaams-Brabant.
08/2007; GPS, Bagster-taktas, 3 koffers, intercom. 7650 km.
Wou deze inschrijven op 08/04 in Harelbeke, maar omwille van een algemene PC-panne bij DIV was dit niet mogelijk.
Op 13/04 is het mij dan toch gelukt in Harelbeke met een klein "ommetje" naar Brussel voor de douane.
Juist omdat de motor verleden week al "gekeurd" was in Bornem, verliep dit alles zeer vlot.
Heb toch nog een beetje twijfels ivm de exacte km-stand : de miles werden omgerekend naar km en veranderd in de boordcomputer.
Als dit allemaal zo gemakkelijk te veranderen valt, heb je dan nog een idee van de exacte km-stand?