Hallo ,nog een RT Blackline rijder er bij
Moderator: GVN
Hallo ,nog een RT Blackline rijder er bij
Hallo iedereen mijn naam is Norbert en ik ben van Gent,ik hoop te mogen toetreden op het Forum waar ik toch regelmatig reeds heb zitten zoeken naar iedeén , ditje en datje van Motarkens die reeds met en RT rijden.
Voorgeschiedenis1990 Suzuki Gs 250,1991 Yamaha 750 Virago,1998 Vulcan Clasic 800 Kawasaki,na veel gezoek en getwijvel en na menige test riten" 2005 BMW RT1150 Blackline "die een drie tal maanden terug op 25/04/2005 afgehaald is te St Martens Latem RAD als waarschijnlijk de laaste beschikbare Blackline in zijn soort.De Trouwe Vulcan heeft onder tussen een heel grote onderhouds beurt gekregen en staat netjes op de kant onder een dekzeil om af en toe toch nog eens op een zonige zondag efkens me te toeren,zo beste Forummers dit is zo wat mijn verleden en heden nog veele prettige ,zonnege en vooral veilige dagen en tot....
Salukens
Voorgeschiedenis1990 Suzuki Gs 250,1991 Yamaha 750 Virago,1998 Vulcan Clasic 800 Kawasaki,na veel gezoek en getwijvel en na menige test riten" 2005 BMW RT1150 Blackline "die een drie tal maanden terug op 25/04/2005 afgehaald is te St Martens Latem RAD als waarschijnlijk de laaste beschikbare Blackline in zijn soort.De Trouwe Vulcan heeft onder tussen een heel grote onderhouds beurt gekregen en staat netjes op de kant onder een dekzeil om af en toe toch nog eens op een zonige zondag efkens me te toeren,zo beste Forummers dit is zo wat mijn verleden en heden nog veele prettige ,zonnege en vooral veilige dagen en tot....
Salukens
hallo, nog een rt blackline rijder er bij
Van harte welkom Norbert,
en veel rijgenot met den blackline ,rij zelf ook nog maar zes maand
met nen beemer is wel een ander en ouder model (k 1100 l t)
maar ik heb der toch al veel plezier meegehad.
In ieder geval geniet ervan
groetjes johny
en veel rijgenot met den blackline ,rij zelf ook nog maar zes maand
met nen beemer is wel een ander en ouder model (k 1100 l t)
maar ik heb der toch al veel plezier meegehad.
In ieder geval geniet ervan
groetjes johny
bmw forever
Wie je bent is belangrijker,dan wat je hebt
Wie je bent is belangrijker,dan wat je hebt
Re: Hallo ,nog een RT Blackline rijder er bij
Norbert,
Van harte gefeliciteerd met je blackie. i
Welkom in de club. De eerste tocht heb je al moeten missen , maar der zullen der nog veel volgen.
Van harte gefeliciteerd met je blackie. i
Welkom in de club. De eerste tocht heb je al moeten missen , maar der zullen der nog veel volgen.
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams