ReCyclizer
Moderator: GVN
-
jvsoelen
- Contacteer:
Re: ReCyclizer
beemer wim, ik zie bij de leverancier uit Belgie geen type BMW R 1100 RS staan?.
Of is die gelijk aan de 1150RS ?.
Mvgr. Jan
Of is die gelijk aan de 1150RS ?.
Mvgr. Jan
Een BMW R1100RS rijder.
-
beemer wim
Jan, denk dat marc voor elk type een andere weerstand heeft berekend, kijk bij contact en tik bij ander model je 1100 in . Je krijgt dan per email antwoord terug. De prijs is verhoogd naar 32 euro! Heb zelf dus de accelerator en die werkt 100% beter als de recyclizer uit nederland. gr wr
BMW R 1150 R ZWART
-
beemer wim
Heb nog een accelerator over voor de bmw r 1150 serie. prijs 25 euro incl verzenden
BMW R 1150 R ZWART
-
fronteradriver
Na vraag aan de producent blijkt de Recyclizer van de 1100 gelijk te zijn aan de 1200....
Vandaag heb ik hem geplaatst bij mijn Gs....
Was wel wat meer prutswerk dan bij de 1100
Rij impressies volgen....
Vandaag heb ik hem geplaatst bij mijn Gs....
Was wel wat meer prutswerk dan bij de 1100
Rij impressies volgen....
Gl1800 (2002)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
-
jvsoelen
- Contacteer:
Ik heb hem ook gemonteerd de recyclizer, of het zo moet zijn maar ik kan hem (de BMW R1100RS) in z'n 3e laten staan op/in bochten rotondes etc.
Alleen het duur even voordat je weg kan rijden, 2 blokjes op de display.
Tevreden.
Mvgr. Jan
Alleen het duur even voordat je weg kan rijden, 2 blokjes op de display.
Tevreden.
Mvgr. Jan
Een BMW R1100RS rijder.
-
Relax
Jij wacht om weg te rijden tot je twee blokjes ziet verschijnen?
Met een boxer als de onze lijkt het mij zaak te starten en te gaan rijden.
Met een boxer als de onze lijkt het mij zaak te starten en te gaan rijden.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Amaai, als ik dit allemaal lees begint het te duizelen. Rij al 16 jaar beemer van 2 x 1100 naar 1150 naar 1200 en op geen enkele heb ik dat "bokken" zoals jullie zeggen kunnen ervaren. Ik weet begot niet waar jullie het eigenlijk over hebben, een boxer is nu eenmaal anders, wanneer je niet graag hebt moet je met iets anders gaan rijden. Met volle belasting (2 zware gevallen als piloot en duo) kon ik met mn rt makkelijk in 3de ronde punten nemen. Met een boxer kun je nu eenmaal sneller de bochten in, gebruik die snelheid en het lage koppel om hem erdoor te trekken. Moesten die prullen allemaal zo goed zijn, denk je dan niet dat BMW dat allang zelf zou voorzien hebben? Dit is enkel mijn mening, na 4 blz die van jullie gelezen te hebben dacht ik dat dit dan ook maar eens kon
grt
de klei'n
grt
de klei'n
R100RT 1980 met zijspan
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
Dat ze dat niet doen heeft te maken met emissienormen die moeten gehaald worden.de klei'n schreef:Moesten die prullen allemaal zo goed zijn, denk je dan niet dat BMW dat allang zelf zou voorzien hebben?
grt
de klei'n
Wat goed is voor het milieu komt niet altijd overeen met wat goed is voor een motor.
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
-
Relax
Ik ken er ééntje die in de Vogezen in 5de naar boven reed en zich ook weinig vragen stelde. Had ze 'n duo zich geen vragen gesteld in zijn plaats, had ie nooit geweten dat ie iets niet goed deed.de klei'n schreef:Amaai, als ik dit allemaal lees begint het te duizelen. Rij al 16 jaar beemer van 2 x 1100 naar 1150 naar 1200 en op geen enkele heb ik dat "bokken" zoals jullie zeggen kunnen ervaren. Ik weet begot niet waar jullie het eigenlijk over hebben, een boxer is nu eenmaal anders, wanneer je niet graag hebt moet je met iets anders gaan rijden. Met volle belasting (2 zware gevallen als piloot en duo) kon ik met mn rt makkelijk in 3de ronde punten nemen. Met een boxer kun je nu eenmaal sneller de bochten in, gebruik die snelheid en het lage koppel om hem erdoor te trekken. Moesten die prullen allemaal zo goed zijn, denk je dan niet dat BMW dat allang zelf zou voorzien hebben? Dit is enkel mijn mening, na 4 blz die van jullie gelezen te hebben dacht ik dat dit dan ook maar eens kon![]()
grt
de klei'n
En BMW voorziet niet alles wat goed is: zadels zijn nog steeds een heikel punt, soms worden essentiële delen gewoon weggelaten (bescherming op de GS(A) van de veer en je onderbenen), minderwaardige onderdelen steken al 'ns de kop op,....
Jij bent nog naïver dan ik.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Handige Harry
na maanden dit te gebruiken heb ik het KFR nog steeds een beetje maar erger mij er al niet meer aan het is niet veel maar het is er nog bij een constant toerental 3a 4 duizend toeren 
Over welke motor gaat het dan precies?Handige Harry schreef:na maanden dit te gebruiken heb ik het KFR nog steeds een beetje maar erger mij er al niet meer aan het is niet veel maar het is er nog bij een constant toerental 3a 4 duizend toeren
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
-
Handige Harry
R 1150 RT van 2001 enkele bougie als er iemand intresse heeft voor deze recyclizer ??? 
-
beemer wim
Heb de recl en daarna de acc maar weer verwijderd.Hielp iets maar niet veel. Starten ging slechter,had de indruk dat die steeds verzoop. Bij afremmen sloeg ook ineens de motor af. Gewoon rijden zoals de fabriek m heeft ontworpen, ze zijn niet gek bij bmw.
BMW R 1150 R ZWART