Nice, en voor een redelijke prijs!!(s)Campi Di Pampi schreef:
Maar wat verstaan ze onder "waterdicht"?
Echt waterdicht, in geval van "plons" het sop in, of spatwaterdicht?
En enkel video, geen foto's?
Gr,Jakke.
Moderator: GVN
Nice, en voor een redelijke prijs!!(s)Campi Di Pampi schreef:

Da is goekoop! Ik heb meer dan Duizend Eurokes mogen betalen!johanelsie schreef:een fotoken van de politie voor 50€

de overschrijving sturen ze wel op maar de foto zelf houden ze liever zelf in hun foto collektieWimLT schreef:Dat zal ne poster zijn
V schreef:
De vorige was stuk en kost 89€ voor nazicht, de nieuwe 80€![]()
Grtz V

Nikkor 18-55mm, de auto focus werkte niet meer. Ik heb de nieuwe lens aan vermindering gekregen doordat de koper alleen een body nodig had.jakke schreef:V schreef:
De vorige was stuk en kost 89€ voor nazicht, de nieuwe 80€![]()
Grtz V![]()
Wat voor lens is het mischien?? En wat was er aan??

Ik heb de mijne nog niet getest(s)Campi Di Pampi schreef:
vidEen eerste testje....amaai YT haalt de kwaliteit wél errrg naar beneden...![]()
De Wim heeft hier een weinig ervaring mee.tricky schreef:een pot HG (olie- en andere vetvlekkenverwijderaar)
Heb zaterdag mijn "oude knar" (sidecar) voor de eerste keer dit jaar de baan opgestuurd.
Heb hem gestart en even laten draaien, op onze nieuwe oprit!
Resultaat : een mooie vlek (benzine met loodhoudende toevoeging)![]()
![]()
![]()
Eerst gouden raad van tante Kaat gevolgd : dreft opgieten, nacht laten trekken en ....
noppens, nog dikke vette vlek .
Dus nu poging met HG. Heb hier een collega die daar resultaat met heeft behaald.
Kaarsje branden, wees-ge-groetje en schiet-gebedje doen,
en hopen dat het straks is weggetrokken.
Amaai John,wa hebde gij uitgestoken??John schreef:Da is goekoop! Ik heb meer dan Duizend Eurokes mogen betalen!johanelsie schreef:een fotoken van de politie voor 50€
tazdevil schreef:Amaai John,wa hebde gij uitgestoken??John schreef:Da is goekoop! Ik heb meer dan Duizend Eurokes mogen betalen!johanelsie schreef:een fotoken van de politie voor 50€![]()
![]()
![]()
Gerry
Ik heb Caramba bij Louis gekocht en hoewel de naam niet direct vertrouwen geeft, doet het zijn werk goed. Op de vlek spuiten, 24 uur laten inwerken en afborstelen. Indien nog niet tevreden, de behandeling herhalen. Bij nieuwe vlekken is steeds alles weg. Afgedraaide olie die al een tijdje heeft kunnen inwerken krijg je alleen met zoutzuur weg. Ik ben intussen al aan mijn derde bus Caramba bezig met zo vettig meckaniekerke in huisRBee schreef:De Wim heeft hier een weinig ervaring mee.tricky schreef:Resultaat : een mooie vlek (benzine met loodhoudende toevoeging)![]()
![]()
![]()

Is dat nu een motorrijderke dat daar telkens bij staat??Lieferung erfolgt

Sorry, ik had enkel het produkt bekeken!WimLT schreef:Niet voor niks nen online motorshop, hé

Vanochtend ontvangen...effe testen...zet 'm wel op 720p rechtsonder(s)Campi Di Pampi schreef:
Idd, staat duidelijk geen beeldstabilisator op! Had zeker nog geen koffie gedronken!GSrijder schreef:Amai, gij bibbert