boze mensen

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

pvde
Contacteer:

Re: boze mensen

Bericht door pvde »

Yep,
En waar blijven de reeds jaren beloofde terreinen (door onze politiekers) voor motorsportbeoefenaars, dan hoeven ze nergens illegaal te gaan rijden :cry:
Neem een voorbeeld aan Nederland, daar is al jaren geinvesteerd in motorsportparken (in zones waar lawaaisporten zijn toegelaten!!!) en het wildcrossen is zo goed als verdwenen.
Enduro clubs krijgen het daar voor mekaar om toestemming te krijgen voor één maal per jaar een evenment met doortocht in groen gebied te organiseren in hun regio.
En wat kunnen de groenen nu daar op tegen hebben.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
De KorreRT

Bericht door De KorreRT »

Harald schreef:Ik ken de plaats niet, maar ik lees

" Het is al de derde keer in twee maanden tijd dat motorrijders geviseerd worden in het natuurgebied op de grens van Beveren en Antwerpen- Linkeroever, midden in de Waaslandhaven."
en
" een tocht in de bossen in de Waaslandhaven"

Is dat daar openbare weg of niet.
Niet dat ik de daden goedkeur hé, gewoon een bedenking om de plaatsgesteldheid in te schatten.

Wie kent die plaats en kan zemisschien is via Google Earth aanduiden?
Deze plaats is ongeveer 2 km van mijn deur tussen Kallo en Zwijndrecht aan de Kwarikweg naast de tanks van Total op die weg zelf gaat bij velen het gas er ook goed op met gezeur van naburige bewoners,maar zoiets doen is gewoon héééééél laag bij de grond gewoon schande hopelijk vinden ze de dader snel !

Gewoon in google eart Kwarikweg opzoeken ,het is wel een natuurgebied alleen TE VOET te bezoeken !!
Laatst gewijzigd door De KorreRT op 26 apr 2010, 19:20, 2 keer totaal gewijzigd.
dartan-jan

Bericht door dartan-jan »

Jakke schreef :
Maar in dit geval zal het dus een gerichte daad zijn van de kabelspanner naar een
bepaalde doelgroep motorrijders toe. [/quote]
Er kunnen evengoed ruiters doorkomen :idea:[/quote]
Politieagenten hun denkvermogen is totaal verschillend dan het vermogen om te denken van de mens
.[/quote]
Wat voor een belachelijke opmerking is dit nu!!
Men spreekt in de verschillende artikels over het feit dat het niet de eerste keer is dat daar een Enduro-motorrijder het slachtoffer van is. Dan is dat toch een logische vaststelling zeker?[/quote]
[/color]

Het is juist door het logisch "denken" dat men een tunnelvisie krijgt en er nog alleen gezocht wordt naar alleen maar zware feiten en nog meer schuld zodanig dat men vergeet te kijken of te zoeken naar onschuld of andere partijen . Hierdoor creëert men overvolle gevangenissen met meer onschuldige en onnodige opgesloten mensen dan echte gangsters . http://www.mensenrechten.be/phpBB3/view ... f=5&t=3793" onclick="window.open(this.href);return false;

Jan.
VoskenGSA

Bericht door VoskenGSA »

De motorrijder die een aantal weken terug het slachtoffer was, ken ik persoonlijk. Hijzelf was toen alleen op schok en heeft veel geluk gehad. Oa. lag de lip volledig open, neus gebroken, hersenschudding,... Had motorrijder van dit weekend alleen geweest, dan had de draadspander effectief een moord op zijn geweten :-x
Hopelijk vinden ze hem snel, en krijgt ie z'n verdiende straf.
Lid BMW-MC-VL
Afbeelding Afbeelding
GSA 2008 - Temporarily out of power...
Geert_GS

Bericht door Geert_GS »

Als die kabelspanner zelf zo een draad voor zijn neus of nek gepresenteerd krijgt zal 'm wel anders piepen.
Hopelijk vinden ze de dader snel want binnekort gaan er anderen ook zo'n idee opdoen en zo'n staaldraden over de openbare wegen spannen met alle gevolgen vandien.

Dan mag m'n nog zo ne groene rakker zijn en de natuur willen beschermen,dat kan ik nog begrijpen maar er bestaan wel andere middelen dan dit.
Zieke geest,heeft vroeger waarschijnlijk voor z'n plezier dieren mishandeld of zoiets...???

Begrijp niet dat iemand tot zo'n daden overgaat.

Grtz

Geert KR
luc boxer

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
Nick Murof

Bericht door Nick Murof »

pvde schreef:Yep,
En waar blijven de reeds jaren beloofde terreinen (door onze politiekers) voor motorsportbeoefenaars, dan hoeven ze nergens illegaal te gaan rijden :cry:
Neem een voorbeeld aan Nederland, daar is al jaren geinvesteerd in motorsportparken (in zones waar lawaaisporten zijn toegelaten!!!) en het wildcrossen is zo goed als verdwenen.
Enduro clubs krijgen het daar voor mekaar om toestemming te krijgen voor één maal per jaar een evenment met doortocht in groen gebied te organiseren in hun regio.
En wat kunnen de groenen nu daar op tegen hebben.
Houdoe
ooit van het NOT IN MY BACKYARD syndroom gehoord?
jakke

Bericht door jakke »

dartan-jan schreef: Het is juist door het logisch "denken" dat men een tunnelvisie krijgt en er nog alleen gezocht wordt naar alleen maar zware feiten en nog meer schuld zodanig dat men vergeet te kijken of te zoeken naar onschuld of andere partijen . Hierdoor creëert men overvolle gevangenissen met meer onschuldige en onnodige opgesloten mensen dan echte gangsters . http://www.mensenrechten.be/phpBB3/view ... f=5&t=3793" onclick="window.open(this.href);return false;
Jan.
Dus als ik uwen uitleg goed lees, dan is het belachelijk en overbodig om in dit geval te denken aan een zwaar crimineel feit.
En als ik dat in dit geval wel doe, heb ik een tunnelvisie. Of moeten we er, na reeds herhaalde pogingen van diegene die de staalkabel gehangen hebben, vanuitgaan dat de dader(s) onschuldig zijn?
Hier betrof het geen logisch denken ook niet. De uitlating van Harald was een zuivere conclusie op datgene wat reeds vertelt en geschreven was. En als ge dan zo graag met wetteksten smijt, is uw opmerking in dat verband, discriminerend!
Zoek dat maar eens op. Hopelijk vinden ze de "echte" dader(s) snel.

Gr, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
dartan-jan

Bericht door dartan-jan »

Dus als ik uwen uitleg goed lees, dan is het belachelijk en overbodig om in dit geval te denken aan een zwaar crimineel feit.
En als ik dat in dit geval wel doe, heb ik een tunnelvisie. Of moeten we er, na reeds herhaalde pogingen van diegene die de staalkabel gehangen hebben, vanuitgaan dat de dader(s) onschuldig zijn?
Hier betrof het geen logisch denken ook niet. De uitlating van Harald was een zuivere conclusie op datgene wat reeds vertelt en geschreven was. En als ge dan zo graag met wetteksten smijt, is uw opmerking in dat verband, discriminerend!
Zoek dat maar eens op. Hopelijk vinden ze de "echte" dader(s) snel.

Gr, Jakke. :wink:[/quote]

Laat ons hopen dat jij nooit bij politie of justitie uwe zeg krijgt !!! Als je nog niet begrijpt dat ik juiste onderzoeken wil en geen onschuldige slachtoffers in de gevangenis wil , dan is jouw visie opde feiten een regelrechte ramp .

En nu zwijg ik er over , politie en justitie kan me gestolen worden .
jakke

Bericht door jakke »

dartan-jan schreef: Laat ons hopen dat jij nooit bij politie of justitie uwe zeg krijgt !!! Als je nog niet begrijpt dat ik juiste onderzoeken wil en geen onschuldige slachtoffers in de gevangenis wil , dan is jouw visie opde feiten een regelrechte ramp .En nu zwijg ik er over , politie en justitie kan me gestolen worden .
Ik begrijp dat maar al te goed, maar je suggereert en verwijt hier dingen en mensen die helemaal niet ter sprake zijn en die er niet toe doen!
Is trouwens in strijd met de forumregels!! Iedereen is het er over eens dat dit misdrijf moet worden onderzocht en de echte dader(s) bestraft moeten worden!

Als politie en justitie je gestolen kunnen worden, ga je dan zelf op onderzoek uit mischien??
Ik verdenk jou er zelfs van om de boel hier te komen opstoken. :mrgreen: :mrgreen:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Harald

Bericht door Harald »

@ dartan- jan,
wat de bedoeling was van mijn vraag is vrij simpel.
ik wou weten of de kabel op een weg gespannen was , waar iedereen kan en mag langs komen.
Ik wou weten of ook ik ,jij en alle andere normale weggegbruikers gevaar lopen om in contact te komen met die staalkabel.
ik ken de situatie ( plaatsgesteldheid ) daar niet.
Ik keur het hangen van staalkabels niet goed,( is een praktijk die in de vietnam oorlog werd toegepast )
Leer lezen wat mensen schrijven, doe uw oogkleppen even weg en geniet van het leven.
Oh ja, mijn beroep doet hier niets ter zake, ik stel me gewoon een paar vragen om een klare kijk op de zaak te krijgen. :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Daane

Bericht door Daane »

Ik ben in een ver verleden ook vol in zo'n kabel gevlogen... diepe snijwonde in rechterbovenarm, 7 hechtingen...was ook aan de rand van een bos... een pad dat erg veel gebruikt werd/wordt door wandelaars, fietsers, ruiters en nu en dan een enduro rijder (in de buurt van Leuven)... Ik was de sportieven aan 't uithangen op een mountain bike... Ik heb nadien geen meter meer gefietst! écht waar. Padje was destijds privé eigendom en ik wist dat! Ik heb klacht neergelegd 'tegen onbekenden' bij de plaatselijke politie... verder nooit meer iets van gehoord. Pure misdaad met voorbedachtheid! Geloof me, zo'n staaldraad snijdt als een mes. Het voorval in 't havengebied had veel erger kunnen aflopen. Ik wens die sukkelaar van een enduro rijder bij deze spoedig herstel!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window
Gaby

Bericht door Gaby »

Moet bijzonder angstaanjagend zijn, tegen zo'n kabel rijden! Nog nieuws ivm met het slachtoffer of de daders?
Als we zouden weten wie (of waar) het slachtoffer is zouden we hem/haar misschien wat steun kunnen
betuigen. 't Is maar een idee natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat het deugd zou kunnen doen.
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Harald schreef:@ dartan- jan,
wat de bedoeling was van mijn vraag is vrij simpel.
ik wou weten of de kabel op een weg gespannen was , waar iedereen kan en mag langs komen.
Ik wou weten of ook ik ,jij en alle andere normale weggegbruikers gevaar lopen om in contact te komen met die staalkabel.
ik ken de situatie ( plaatsgesteldheid ) daar niet.
Ik keur het hangen van staalkabels niet goed,( is een praktijk die in de vietnam oorlog werd toegepast )
Leer lezen wat mensen schrijven, doe uw oogkleppen even weg en geniet van het leven.
Oh ja, mijn beroep doet hier niets ter zake, ik stel me gewoon een paar vragen om een klare kijk op de zaak te krijgen. :wink:
de draad was gespannen over een weg dat gebruikt wordt door fietsers, voetgangers, tractoren, paardrijders enz...
dus andere weggebruikers konden net zo goed slachtoffer geweest zijn.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Domi

Bericht door Domi »

Krimineel feit, meer kan ik hier niet over zeggen.
Ben je nu natuurliefhebber, en stoor je jezelf aan motorrijders, is er niets mis om hierop te reageren, maar echt niet op deze manier, iemand die zo iets doet is geen natuurliefhebber maar een terrorist, saddist, crimineel, moordenaar MET voorbedachte rade!!!
Leg desnoods een portefeulle aan een draadje op een bospad, verstop je achter de struiken, en als er dan een motorrijder stopt om de portefeulle te nemen trek dan aan het koordje en geef hem(verbaal) z'n vet.
Natuurlijk moet ook de motorrijder weten wanneer hij voor overlast zorgt, en ik weet dat endurorijders ook hier in mijn buurt af en toe volgas over een onverhard landbouwegeltje scheuren, waar ook wielrijders, wandelaars (met kinderen) zich bevinden.
Dat dit dan ergernis opwekt, begrijpt iedereen, maar dit is nog steeds geen reden tot zulke moordzuchtige praktijken.
Iedereen gaat wel eens het boekje te buiten, maar wanneer niet bevoegde mensen zich daar mee gaan bemoeien loopt het meestal verkeerd af.

Frank
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
Plaats reactie