Veel veilige kilometers en veel geluk met de RT

Ik mag waarschijnlijk binnen 14 dagen ook zo'n doos gaan uitpakken bij Ludwig

Moderator: GVN
dank u wel.... maar gij hebt een schone ruit waar ik een beetje positief jaloers op benp@rick schreef:Schoon machien Danny, echt waar...
Als ge met uw schoon machien nog eens naar Ludwig rijdt moogt ge gerust eens bij mij eens langskomen (woon daar maar een km vandaan) en eens even proefrijden met mijn V-streamRUSOR schreef:dank u wel.... maar gij hebt een schone ruit waar ik een beetje positief jaloers op benp@rick schreef:Schoon machien Danny, echt waar...![]()
![]()
GRTS Danny
Ik zal hem is vragen of hij met zijn klanten lachtluc boxer schreef:Volgens de foto is de chef van het werkhuis u gewoon aan het uitRUSOR schreef: Eerst nog even een de GPS monteren naar mijn goesting samen met de chef van het werkhuis...
GRTS Dannny![]()
![]()
![]()
Jep,BMW-4-Ever schreef:Beste Danny,
proficiat met de nieuwe aankoop en veel veilige kilometers ermee gewenst.
Turbulentie is het best op te lossen met een ruit van Z-Technik http://shop.ztechnik.com/cgi-bin/ztech/ ... del=bm-066
Ook gewoon in BE en Nl verkrijgbaar.
Succes en de groeten,
Erik
Oke dus een oude ruit zal dan ook passen op een nieuw modeldannyvd schreef:Ik heb gelezen dat de nieuwe ruit perfect past op de oudere modellen, dus, geen enkel probleem.
Das precies iets wat ze NOOIT zullen kunnenDE PVDK FILES schreef:Straf van die ruit
Bij wie of waar ?RUSOR schreef:De helmen achtergelaten voor inbouw van de headsets
Bij Lex van starcom in Tessenderlo..... zit hier ook op forum...p@rick schreef:Bij wie of waar ?RUSOR schreef:De helmen achtergelaten voor inbouw van de headsets
RUSOR schreef:Bij Lex van starcom in Tessenderlo..... zit hier ook op forum...p@rick schreef:Bij wie of waar ?RUSOR schreef:De helmen achtergelaten voor inbouw van de headsets
BTW de ruit komt ook van hem.
GRTS Danny
Deze velgen zijn van een R1200S... ze hebben ook in mijn GSA gestaan... ze zijn ineens in zwart te bestellen of in het grijs. Wel op letten dat je de smalle achtervelg besteld als voor een GS of RT is ivm met de bandenmaat.Beemer schreef:Die mooie zwarte velgen, kosten die veel meer dan de gewone ?