Kijk nen keer op zijn websitep@rick schreef:
Ha, de Lex, al veel over horen stoefen, wist trouwens niet dat hij ook de V-streams verdeelt.
GRTS Danny
Moderator: GVN
Kijk nen keer op zijn websitep@rick schreef:
Ha, de Lex, al veel over horen stoefen, wist trouwens niet dat hij ook de V-streams verdeelt.

De Lex dat is ne super-gast!!p@rick schreef: Ha, de Lex, al veel over horen stoefen, wist trouwens niet dat hij ook de V-streams verdeelt.

Jakkejakke schreef:De Lex dat is ne super-gast!!p@rick schreef: Ha, de Lex, al veel over horen stoefen, wist trouwens niet dat hij ook de V-streams verdeelt.![]()
@RUSOR
Als ge naar Lex gaat, let er dan op dat je het linkse stuk van de straat neemt. Dus het stuk doodlopende straat. Als je de rechtse straat inslaat, ga je jezelf suf zoeken achter zijn huisnummer!![]()

pvdK waarschijnlijk? Met de K van K1300?RUSOR schreef:Zelfs een collega met een K1300S op zijn nummer gezet in de laatste bocht naar mijn werk gisteren middag... Tja power is nothing without control... of ze heten niet allemaal PVDE met zo'n machien.
...R1200RT... Oeps.... dat was inderdaad een tikfoutje....PVDK dusxantingo schreef:pvdK waarschijnlijk? Met de K van K1300?RUSOR schreef:Zelfs een collega met een K1300S op zijn nummer gezet in de laatste bocht naar mijn werk gisteren middag... Tja power is nothing without control... of ze heten niet allemaal PVDE met zo'n machien.
YepRUSOR schreef:Oeps.... dat was inderdaad een tikfoutje....PVDK dusxantingo schreef:pvdK waarschijnlijk? Met de K van K1300?RUSOR schreef:Zelfs een collega met een K1300S op zijn nummer gezet in de laatste bocht naar mijn werk gisteren middag... Tja power is nothing without control... of ze heten niet allemaal PVDE met zo'n machien.![]()
![]()

Hoi,DE PVDK FILES schreef:Danny, probeer eens de sportstand op de snelweg, deed ik vroeger ook en had dan een prima rechtuitstabiliteit zonder dat 'pendelen' ... De RT heeft wel iets met die zwarte velgen, is een andere motor...
... en al dat bier, hé gastRUSOR schreef:nu dat gevoel van pendelen hangt van veel factoren af. 's morgens naar de wunderlich rit had ik hellemaal geen pendelgevoel. Nog fris van geest, niet veel verkeer op de autosnelweg, weinig wind.... wie zal het zeggen... 's avonds na de eerste lange rit van het jaar had ik meer het pendelgevoel... vermoeid meer verkeer op de snelweg....

Geen zotte toeren doen, zenneRUSOR schreef:met zo'n antwoord kan ik niet leven