samenkomst R1200ST rijders 9mei
Moderator: GVN
-
Re: samenkomst R1200ST rijders 9mei
Yes, Dit was een toffe dag met leuke mensen en super ST's.
Gonzo heeft dit perfect geregeld,toffe baantjes, lekker eten en gezellige mensen.
Dit smaakt naar meer.
Gonzo heeft dit perfect geregeld,toffe baantjes, lekker eten en gezellige mensen.
Dit smaakt naar meer.
Yesterday is history, today is gift, tomorrow is a mystery!
-
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Zo te zien hebben jullie een super dag gehad ! Ik had de papieren van de moto nog niet en was ovrigens ook te laat thuis uit het buitenland maar ik hoop dat ik er de volgende keer bij mag zijn..Misschien een 'tussendoortje' een keer ?
Be Who You Are and Say What You Feel Because Those Who Mind Don't Matter and Those Who Matter Don't Mind ...
-
30 mei kan je mij bewonderen in Westerlo tijdens een organisatie van motorrit en gebeuren.
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Beste vrienden,
T'Was een geslaagde dag met een toffe bende ondanks het nat weertje in de voormiddag. In de namiddag was het zalig rijden op (kronkel)baantjes in goede staat (by the way, is dat daar geen winter geweest? weinig wegschade gezien, behalve nen dijk die plots de weg plots overstak
), het tempo was voor mij aangenaam rijden -> op't laatste een beetje zoals ne kameel die drie dagen zonder water heeft gezeten en water geroken had. Vuer mioj mah t' noch nen kieje moor t'liefst zonder da heimelwoiter
.
Fotografen bedankt voor de mooie plaatjes.
Rudy (doemper)
T'Was een geslaagde dag met een toffe bende ondanks het nat weertje in de voormiddag. In de namiddag was het zalig rijden op (kronkel)baantjes in goede staat (by the way, is dat daar geen winter geweest? weinig wegschade gezien, behalve nen dijk die plots de weg plots overstak

Fotografen bedankt voor de mooie plaatjes.
Rudy (doemper)
ik zie dat 3 van jullie een andere uitlaat hebben, mag ik vragen welk merk ?
Het gebrom van een boxer is mooi maar als ik mijn 'suvival tocht' in de file doe zou ik misschien toch
een beetje meer lawaai willen kunnen produceren.. Kwestie van beter gehoord worden als de automobilisten hun neus peuteren,zich opmaken ,gazet lezen etc etc
Het gebrom van een boxer is mooi maar als ik mijn 'suvival tocht' in de file doe zou ik misschien toch
een beetje meer lawaai willen kunnen produceren.. Kwestie van beter gehoord worden als de automobilisten hun neus peuteren,zich opmaken ,gazet lezen etc etc
Be Who You Are and Say What You Feel Because Those Who Mind Don't Matter and Those Who Matter Don't Mind ...
-
Als ik da ier zo lees zou ik mij al bijna nen 1200st aanschaffen
Me mijn nen ouwe zal kik nie mee kunnen zeker?

Me mijn nen ouwe zal kik nie mee kunnen zeker?
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets

http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
Ik heb een Bos-demper eronder zitten, zonder DB-killer.laban schreef:ik zie dat 3 van jullie een andere uitlaat hebben, mag ik vragen welk merk ?
Mooi, beschaafd geluid en geeft net iets meer sound dan standaard.
No Regrets Cruising Team
-
- Contacteer:
Yep,
Ik kwam vandaag op het werk en zag daar een zwart/rode ST staan.
Bij navraag bleek dat er een collega zijne R1150GSA heeft ingeruild voor de 5 jaar oude ST (reden: de GS was voor hem iets te hoog).
Houdoe
Ik kwam vandaag op het werk en zag daar een zwart/rode ST staan.
Bij navraag bleek dat er een collega zijne R1150GSA heeft ingeruild voor de 5 jaar oude ST (reden: de GS was voor hem iets te hoog).
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L

-
ik heb ook een BOS dempertje
als je uw collega ziet doe maar de groeten van mij en stuur maar door naar de link hier
als je uw collega ziet doe maar de groeten van mij en stuur maar door naar de link hier

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
- Contacteer:
Yep,IRON GONZO schreef:ik heb ook een BOS dempertje
Leuk geluidje, he
http://www.youtube.com/watch?v=fRHukjpLr2M[/video] - http://www.youtube.com/watch?v=mb7o6wggMWk[/video]
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L

Op de mijne zit een Remus Hexacone. Heb eerst met db-killer rondgebold maar qua geluid was dit ongeveer hetzelfde als de standaarddemper na 10k (standaarddemper produceert met het oplopen van de km's meer lawaai). Db-killer er dan maar uitgegooid. Het is me opgevallen dat mijn demper toch niet zoveel lawaai maakt als de BOS. Ik heb die Remus trouwens enkel maar gemonteerd voor het auditieve. In november 2008 is een bejaarde vrouw erin geslaagd met haar fiets de weg over te steken voor mijn neus met alle gevolgen van dien. Ze had me niet gehoord of gezien maar volgens haar reed ik wel te vlug
.
Ik heb gisterenavond mijn ST nog een beetje gekuist
. Zo'n schone moto vuil in de garage zetten kan niet hé 

Ik heb gisterenavond mijn ST nog een beetje gekuist

Dank U allen , hopelijk komen we elkaar binnenkort tegen voor een 'luistertje" 

http://bos-exhausts.de/index.php?id=287&L=3laban schreef:Dank U allen , hopelijk komen we elkaar binnenkort tegen voor een 'luistertje"
http://bos-exhausts.de/index.php?id=287 ... _gr_01.jpg
http://bos-exhausts.de/index.php?id=33&L=3
Honger gaat over, dorst niet !
Dank Tuur !
-
morgen is het zover en vertrek ik naar de Dolomieten voor het grote R1200ST treffen.
R1200ST Treffen Dolomieten
en op http://www.R1200ST.de" onclick="window.open(this.href);return false;
er zullen uiteraard plannen gemaakt worden voor volgend jaar. (dat zien we wel terplaatse)
ik hou jullie op de hoogte en wie weet kunnen we dan met wat meer Belgische R1200ST rijders samen naar daar rijden.
R1200ST Treffen Dolomieten
en op http://www.R1200ST.de" onclick="window.open(this.href);return false;
er zullen uiteraard plannen gemaakt worden voor volgend jaar. (dat zien we wel terplaatse)
ik hou jullie op de hoogte en wie weet kunnen we dan met wat meer Belgische R1200ST rijders samen naar daar rijden.

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Gonzo,
wens je een zorgeloos en leuk treffen toe.Misschien kruisen we elkaar wel als jij op de terugweg bent
Edargpu
wens je een zorgeloos en leuk treffen toe.Misschien kruisen we elkaar wel als jij op de terugweg bent

Edargpu

Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Het fotoverhaal met wat muziek erbij van deze rit : http://vimeo.com/12335718" onclick="window.open(this.href);return false;
-
ik ben terug thuis van de DOLO, in totaal zo een 3571km gebold
het was MEGA
wreed goed motorvriendelijk hotel
ontbijt en avondeten MEER dan voldoende
alles perfect verzorgd
hittegolf ... iedere dag + 30°C
foto's zijn aan het uploaden
alvast een proefje voor ST rijders en eventueel toekomstige...

het was MEGA
wreed goed motorvriendelijk hotel
ontbijt en avondeten MEER dan voldoende
alles perfect verzorgd
hittegolf ... iedere dag + 30°C
foto's zijn aan het uploaden
alvast een proefje voor ST rijders en eventueel toekomstige...

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Ik kijk ernaar uit om de foto's te zien !!
-
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Hallo estee-ers,
Ik heb er ook een, maar met NL plaat, ik woon in Philippine (Zeeuws-Vlaanderen) en ben geen lid. Mag ik een keer een ritje meerijden volgend jaar??
groeten,
Mosselman
Ik heb er ook een, maar met NL plaat, ik woon in Philippine (Zeeuws-Vlaanderen) en ben geen lid. Mag ik een keer een ritje meerijden volgend jaar??
groeten,
Mosselman
Met plezier annexeren we Zeeuws-Vlaanderen, nu we Wallonië toch bijna kwijt zijn.
)
Uiteraard welkom !
Doet me eraan denken.
Iemand die de rit op zich neemt?

Uiteraard welkom !
Doet me eraan denken.
Iemand die de rit op zich neemt?
Laatst gewijzigd door hguns op 06 nov 2010, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
no problem
ik woon in Maldegem-Kleit dat is niet ver van philippine.
ik woon in Maldegem-Kleit dat is niet ver van philippine.

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
iron Gonzo
Tof, ik rij mee op
Kom je weleens op d'Ee
kermisrit bijv.
Tof, ik rij mee op
Kom je weleens op d'Ee
kermisrit bijv.