Hoi,
Een vriend van mij heeft onlangs problemen gehad met zijn pc, gevolg: al zijn routes zijn weg (had geen back up)
Geen probleem dacht hij, een groot deel van die routes staan nog op mijn zumo 550.
Als we nu de zumo op de pc aansluiten, lukt het ons niet om de routes van het apparaat over te zetten naar mapsource op de pc.
Mapsource herkent het apparaat wel, doch als we vragen om de routes over te dragen krijgen we de melding " toestel bevat geen routes" hoewel er zeker meerdere routes aanwezig zijn in het apparaat.
Wat doen wij verkeerd?
Groetjes,
Philip
overzetten routes van zumo 550 naar pc
Moderator: GVN
overzetten routes van zumo 550 naar pc
K75S,K75 RT ULTIMA; R 1150 RT
Re: overzetten routes van zumo 550 naar pc
Patille,
Staan de routes op het toestel zelf, of bevinden zij zich op een SD kaartje (uitbreiding geheugen)
In het eerste geval zou de handeling die je doet moeten volstaan om de routes van je toestel naar je PC over te schrijven.
In het tweede geval dien je eerst het bestand (verwisselbare schijf) door je PC te laten zoeken, dan openen en overschrijven.
suc6
Staan de routes op het toestel zelf, of bevinden zij zich op een SD kaartje (uitbreiding geheugen)
In het eerste geval zou de handeling die je doet moeten volstaan om de routes van je toestel naar je PC over te schrijven.
In het tweede geval dien je eerst het bestand (verwisselbare schijf) door je PC te laten zoeken, dan openen en overschrijven.
suc6
Laatst gewijzigd door Zeppe op 19 mei 2010, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Hoi Tricky,
Via "Deze computer" hebben we inderdaad gezocht naar de SD-kaart van de zumo.
Enfin, we hebben gezocht naar gpx- bestanden.
De gevonden gpx-bestanden bleken allemaal Tracks te zijn van trips in het verleden.
We hebben ook al geprobeerd om de aanwezige routes in de gps eerst te "exporteren" naar de sd- kaart, doch achteraf vinden we die routes nergens terug....
Met mijn oude 2610 gaat dit toch allemaal een stukje vlotter, heb ik de indruk.
Maar misschien slaan we ergens een stapje over of is er software matig iets aan de hand, ge moet weten dat we niet de echte nurds zijn
Groetjes,
Paille
Via "Deze computer" hebben we inderdaad gezocht naar de SD-kaart van de zumo.
Enfin, we hebben gezocht naar gpx- bestanden.
De gevonden gpx-bestanden bleken allemaal Tracks te zijn van trips in het verleden.
We hebben ook al geprobeerd om de aanwezige routes in de gps eerst te "exporteren" naar de sd- kaart, doch achteraf vinden we die routes nergens terug....
Met mijn oude 2610 gaat dit toch allemaal een stukje vlotter, heb ik de indruk.
Maar misschien slaan we ergens een stapje over of is er software matig iets aan de hand, ge moet weten dat we niet de echte nurds zijn
Groetjes,
Paille
K75S,K75 RT ULTIMA; R 1150 RT
Probeer eens van je SD Card zonder GPS, aan te sluiten op je pc.
Sd Card in je PC steken I.P.V. via je GPS.
Is het dezelfde mapsource?
Probeer eens.
Sd Card in je PC steken I.P.V. via je GPS.
Is het dezelfde mapsource?
Probeer eens.
BMW R 1100 R 1996 - GPS Nuvi 510 BT