Hallo bikers,
Afgelopen weekend liet mijn R1150R (2001) mij in Duitsland in de steek. Erg jammer want het was om gezondheidsredenen twee jaar niet mogelijk geweest om meerdaagse ritten te maken. De dag na aankomst in Duitsland sloeg hij pas na heel lang starten aan. Hij liep daarna normaal. Ik heb die dag nog ong. 300 km gereden. Telkens na een stop van 1-2 uur herhaalde het probleem zich (na een tankstop sloeg hij zonder mankeren vlot aan). Het rijden zelf verliep vlekkeloos. De volgende dag weer geprobeerd maar niet zo lang om de startmotor en de accu te sparen. De pechdients gebeld. De ADAC-man gaf bij het zien dat het een BMW was, direct aan niet te zullen sleutelen maar dat transport naar Nederland het beste zou zijn. Aldus bevindt mijn motor zich nu in een depot ergens in Duitsland, België, Luxemburg of Nederland. Verwachte thuiskomst: ong. half volgende week. Heel vervelend allemaal (weekend naar de knoppen, motor minimaal twee weken missen en niet weten wat er aan mankeert). Heeft iemand misschien een suggestie wat er aan mijn R zou kunnen mankeren?
vr. gr.,
Gert
Start wel maar slaat niet aan
Moderator: GVN