Nu begrijpen we waarom het openbaar vervoer onbetaalbaar is geworden ...luc boxer schreef:Vandaag nieuw stuk ijzer (lees plastic) afgehaald.![]()
Proficiat met je nief machien luc
Moderator: GVN
Nu begrijpen we waarom het openbaar vervoer onbetaalbaar is geworden ...luc boxer schreef:Vandaag nieuw stuk ijzer (lees plastic) afgehaald.![]()
luc boxer schreef:
Vandaag nieuw stuk ijzer (lees plastic) afgehaald.![]()
Na bijna twee maand niet meer met een GSA gereden te hebben is het zo iets als terug thuis komen(of is het nu klaar komen)
Dikke proficiat, maar ik zou het appreciëren dat ge klaar gekomen zijt alvorens dat ge die Wunderlich-cataloog hier komt afhalenluc boxer schreef:Vandaag nieuw stuk ijzer (lees plastic) afgehaald.![]()
Na bijna twee maand niet meer met een GSA gereden te hebben is het zo iets als terug thuis komen(of is het nu klaar komen)

Allee, zo een boekje kan soms ook nog helpen, moest het op latere leeftijd niet zo goed meer komen...WimLT schreef:Dikke proficiat, maar ik zou het appreciëren dat ge klaar gekomen zijt alvorens dat ge die Wunderlich-cataloog hier komt afhalenluc boxer schreef:Vandaag nieuw stuk ijzer (lees plastic) afgehaald.![]()
Schoon kleureke.luc boxer schreef:
Amai proficiat met het nieuwe speelgoed ...luc boxer schreef:

Yep,luc boxer schreef:

Bertus schreef:Enkele weken geleden ook zo een lumix tz8 gekocht , maakt zeer mooie foto's !!
Ik heb er zelf een 40 tal foto's mee geschoten, ik verbaas me over de zoomfunctie en dan wel het gemak en de scherpte ervan.der_joachim schreef:Ik heb een TZ7, de voorganger dus. Erg fijne camera voor het snelle kiekwerk, maar als je de Intelligent Auto-functie af zet, kan je er ook nog eens creatief mee gaan doen. De kwaliteit van de videocamera is één van de beste die je op een compactcamera zult vinden. 720p als ik me niet vergis en erg goede geluidskwaliteit. Voor mij is het enige nadeel dat het schermpje zo snel krast.
johanelsie schreef:2 toegangskaarten voor naar derek ogilvie te gaan kijken in de zuiderkroon te antwerpen!
GSrijder schreef:4 kaarten voor de Ros Beiaard ommegang aanstaande zondag

Hij gaat erop zittenjakke schreef:GSrijder schreef:4 kaarten voor de Ros Beiaard ommegang aanstaande zondagAls ge nie betaald, moogt ge daar nie naar kijken? Of wa!

Nee, om het Aalsterse gepeupel buiten te houden is er nu entree te betalen. 5€ op zondag, in voorverkoop 3€.jakke schreef:GSrijder schreef:4 kaarten voor de Ros Beiaard ommegang aanstaande zondagAls ge nie betaald, moogt ge daar nie naar kijken? Of wa!

fretzakeen 250euro aan boodschappen
verdoeme zeg om wat tussen uw kiezen te steken kost het al een hoop geld
Yep, ge moet het tegen mij zeggen. Met een gezin van vier volwassenen gaat dat vooruit hé!IRON GONZO schreef:een 250euro aan boodschappen![]()
verdoeme zeg om wat tussen uw kiezen te steken kost het al een hoop geld