4de Lennestadt - Sauerland
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: 4de Lennestadt - Sauerland
Mooie foto's man. t'Was allemaal dik in orde precies.
Ik had minder geluk met het weer in Zwarte woud.
Wie me wat mooie route's van Sauerland wil/kan bezorgen .. dank bij voorbaat !
Greetz
Ik had minder geluk met het weer in Zwarte woud.
Wie me wat mooie route's van Sauerland wil/kan bezorgen .. dank bij voorbaat !
Greetz
Mens, mens, wat een fijn weekendje geweest... (afgezien van het zieke maagje en pijnlijke darmpjes van ons Vivi...)
Bosse, je weet de fijne weggetjes wel uit te kiezen. Achterband was bijna weg, nu helemaal...
Schitterende tochtjes gemaakt, vlot gereden, heel, heel aangenaam gezelschap. Als dit weekend representatief is voor alle Bosse & Rosse-reizen, awel dan zal je ons (hopelijk) nog heel wat keren terug zien. Wanneer kunnen we het voorschot storten voor volgend jaar?
Maar als we even aan ons zelf denken, mogen we echt niet té veel boffen en superlatieven gebruiken, anders is volgend jaar voor de lustrum-uitgave geen plaats meer vrij!!
Bedankt Bosse & Rosse en deelnemers voor het super weekend in Sauerland!!!
Frederik & Viviane
Bosse, je weet de fijne weggetjes wel uit te kiezen. Achterband was bijna weg, nu helemaal...
Schitterende tochtjes gemaakt, vlot gereden, heel, heel aangenaam gezelschap. Als dit weekend representatief is voor alle Bosse & Rosse-reizen, awel dan zal je ons (hopelijk) nog heel wat keren terug zien. Wanneer kunnen we het voorschot storten voor volgend jaar?
Maar als we even aan ons zelf denken, mogen we echt niet té veel boffen en superlatieven gebruiken, anders is volgend jaar voor de lustrum-uitgave geen plaats meer vrij!!
Bedankt Bosse & Rosse en deelnemers voor het super weekend in Sauerland!!!
Frederik & Viviane
Kawasaki KDX-200 => Suzuki GSX-E 1100, GSX-R 750, GSX-F 750 Katana => BMW R1150 RT (2002) => BMW R1200GSA (2009)
'T was inderdaad weer top!
Nen dikke merci aan Nancy, Luc, Caroline en Mike voor het zeer aangename dagelijkse gezelschap. Die wegen proper vegen was echt wel met heel veel plezier gedaan!
Volgens mij ben ik de GSA eindelijk aan het gewoon worden of is het andersom?
Tot slot nog nen dikke merci voor alle toffe reacties!!!!!!! Doet deugd zo gewaardeerd te worden (op alle vlakken)!!!!!!
Vandaag is mijn beestke binnen voor onderhoud. Heb nen nieuwe 1200GS meegekregen. Plezant speelgoed moet ik zeggen! Direct den ESA op "sport" gezet en vliegen maar. En toch vind ik de GSA meer mijn ding. Solider laat ik maar zeggen.
Nen dikke merci aan Nancy, Luc, Caroline en Mike voor het zeer aangename dagelijkse gezelschap. Die wegen proper vegen was echt wel met heel veel plezier gedaan!
Volgens mij ben ik de GSA eindelijk aan het gewoon worden of is het andersom?
Tot slot nog nen dikke merci voor alle toffe reacties!!!!!!! Doet deugd zo gewaardeerd te worden (op alle vlakken)!!!!!!
Vandaag is mijn beestke binnen voor onderhoud. Heb nen nieuwe 1200GS meegekregen. Plezant speelgoed moet ik zeggen! Direct den ESA op "sport" gezet en vliegen maar. En toch vind ik de GSA meer mijn ding. Solider laat ik maar zeggen.
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Hoi,
Voor den eerste keer mee en volop genoten. Niet alleen prachtig weer, lekker eten en aangenaam gezelschap. Uiteraard komt er dan nog vlot rijden aan te pas en die mogelijkheid heb ik voldoende gehad.
Peter&Nancy, prima organisatie en alleen maar positief over alles. Je mag de bar de laatste avond zelfs vroeger sluiten
Indien volgend jaar er een lustrum jaar komt (na de reacties kan het bijna niet anders, staat die al bovenaan mijn agenda), dus nog van da.
Ik heb de laatste stop gemist (op een paar honderd meter na en dan voor de autosnelweg gekozen, had iets te maken met het sluitingsuur van de bar de avond voordien)
Zoek nog uit hoe de gemaakte foto's ergens online te zetten (even geduld, moet er tijd voor maken)
Grt
Yves
Voor den eerste keer mee en volop genoten. Niet alleen prachtig weer, lekker eten en aangenaam gezelschap. Uiteraard komt er dan nog vlot rijden aan te pas en die mogelijkheid heb ik voldoende gehad.
Peter&Nancy, prima organisatie en alleen maar positief over alles. Je mag de bar de laatste avond zelfs vroeger sluiten
Indien volgend jaar er een lustrum jaar komt (na de reacties kan het bijna niet anders, staat die al bovenaan mijn agenda), dus nog van da.
Ik heb de laatste stop gemist (op een paar honderd meter na en dan voor de autosnelweg gekozen, had iets te maken met het sluitingsuur van de bar de avond voordien)
Zoek nog uit hoe de gemaakte foto's ergens online te zetten (even geduld, moet er tijd voor maken)
Grt
Yves
R1150GS Adventure '03 Titanium
R80GS 92 (offroad use)
-------------------------------
Mijn gedroomde motorvakantie : alle voorgaande en de volgende
R80GS 92 (offroad use)
- Dirk 9700
Peter en Nancy, wij waren er voor de eerste keer bij en we vonden het S U P E R !!!!
Toffe ritten, excellent georganiseerd. We hopen er volgend jaar terug bij te zijn...
@ Jan, Inge, Dirk, Stefaan, Sven en Stefanie : héél hartelijk bedankt voor het aangename gezelschap.
Foto's hier
Groeten,
Dirk en Fabienne
Toffe ritten, excellent georganiseerd. We hopen er volgend jaar terug bij te zijn...
@ Jan, Inge, Dirk, Stefaan, Sven en Stefanie : héél hartelijk bedankt voor het aangename gezelschap.
Foto's hier
Groeten,
Dirk en Fabienne
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Amai,wa een fantastisch weekend Sauerland was dat.
Peter & Nancy,hoedje af voor Jullie,super georganiseerd,supereten,supergezelschap en heel wa volk bij leren kennen.
T was echt een toffe bende bijeen
Zoals ze bij BMW zeggen :Deutsche pünktlichkeit
& freude am fahren
Volgend jaar zeker terug mee.
@ Rudy,Michel,Nadine& Roseke: Mercikes voor de fijne dagelijkse ritkes samen en het gezellige tafelen op de terraskes en aan de eettafel.
Sorry voor de laatste dag maar ons madamke ging zonder te twijfelen op het voorstel van Louis in om haar poepke te laten rusten op het zadelke van een RT .
Maar ja,zij heeft zelf haar extra kussentje kwijt gespeeld en da had ik ni in de hand,hé
De moto heb ik deze avond al gekuist want hij hing vol mé oorlogsslachtoffers (insecten)...
K kon het ni meer aanzien....
Sommge baantjes waren wel duideliijk beter voor ne RT of ne GS mr ja,nemen we er efkes mr bij.
Als k ooit van moto wissel zal het toch eerder ne GS zijn ipv mijne KR mr da kan misschien toch nog efkes duren
Grtz
Geert KR
Peter & Nancy,hoedje af voor Jullie,super georganiseerd,supereten,supergezelschap en heel wa volk bij leren kennen.
T was echt een toffe bende bijeen
Zoals ze bij BMW zeggen :Deutsche pünktlichkeit
Volgend jaar zeker terug mee.
@ Rudy,Michel,Nadine& Roseke: Mercikes voor de fijne dagelijkse ritkes samen en het gezellige tafelen op de terraskes en aan de eettafel.
Sorry voor de laatste dag maar ons madamke ging zonder te twijfelen op het voorstel van Louis in om haar poepke te laten rusten op het zadelke van een RT .
Maar ja,zij heeft zelf haar extra kussentje kwijt gespeeld en da had ik ni in de hand,hé
De moto heb ik deze avond al gekuist want hij hing vol mé oorlogsslachtoffers (insecten)...
K kon het ni meer aanzien....
Sommge baantjes waren wel duideliijk beter voor ne RT of ne GS mr ja,nemen we er efkes mr bij.
Als k ooit van moto wissel zal het toch eerder ne GS zijn ipv mijne KR mr da kan misschien toch nog efkes duren
Grtz
Geert KR
Nancy & Peter,
merci voor een zeer fijne en verzorgde vakantie. dees was mijn eerste clubreis. Ik had het kunnen weten van op de clubritten, maar toch viel de gemoedelijke en aangename sfeer op. 't was heel plezant rijden en vertoeven in gezelschap. Ne merci aan de mensen in wiens gat ik heb mogen hangen: kop trekken is er voor mij nog niet bij, volgen lukt gelukkig al wel
.
Peter; nu het voorbij is, toch één klacht: 't was te kort man
. ik ga zeker proberen om volgend jaar weer van de partij te zijn.
mvg,
Gert
merci voor een zeer fijne en verzorgde vakantie. dees was mijn eerste clubreis. Ik had het kunnen weten van op de clubritten, maar toch viel de gemoedelijke en aangename sfeer op. 't was heel plezant rijden en vertoeven in gezelschap. Ne merci aan de mensen in wiens gat ik heb mogen hangen: kop trekken is er voor mij nog niet bij, volgen lukt gelukkig al wel
Peter; nu het voorbij is, toch één klacht: 't was te kort man
mvg,
Gert
-
Sven 12RT
Onze foto's staan ook online.
21 mei
http://img693.imageshack.us/g/p5210001l.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
22 mei
http://img59.imageshack.us/g/p5220145.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
23 mei
http://img693.imageshack.us/g/p5230203.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
24 mei
http://img36.imageshack.us/g/p5240001m.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel steeds even rechts bovenaan "oldest" selecteren, anders krijg je de foto's in verkeerde volgorde.
Verder :
- Speciale dank aan Peter en Nancy voor alweer een perfecte reis.
- Erg speciale dank aan de weergoden. Het voorspelde hemelwater is uitgebleven. Het zweet stond wel in m'n laarzen, maar da's zo erg ni.
- Uiterst speciale dank aan Inge, Fabienne, Jan, de beide Dirk'en en Stefaan. En ook nog aan de tafelgenoten 's morgens en 's avonds.
*** datums aangepast ***
21 mei
http://img693.imageshack.us/g/p5210001l.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
22 mei
http://img59.imageshack.us/g/p5220145.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
23 mei
http://img693.imageshack.us/g/p5230203.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
24 mei
http://img36.imageshack.us/g/p5240001m.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel steeds even rechts bovenaan "oldest" selecteren, anders krijg je de foto's in verkeerde volgorde.
Verder :
- Speciale dank aan Peter en Nancy voor alweer een perfecte reis.
- Erg speciale dank aan de weergoden. Het voorspelde hemelwater is uitgebleven. Het zweet stond wel in m'n laarzen, maar da's zo erg ni.
- Uiterst speciale dank aan Inge, Fabienne, Jan, de beide Dirk'en en Stefaan. En ook nog aan de tafelgenoten 's morgens en 's avonds.
*** datums aangepast ***
Laatst gewijzigd door Sven 12RT op 26 mei 2010, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
John
- Contacteer:
Sven, ben jij daar in September geweest?? 
-
Sven 12RT
Dju, idd. Foutje.John schreef:Sven, ben jij daar in September geweest??
't Is dat ik zóó graag zou meegaan
Enfin, wordt aangepast
Den John is wakker vandaag, zenneSven 12RT schreef:Dju, idd. Foutje.John schreef:Sven, ben jij daar in September geweest??

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Hoi,
Sauerland zoals wij het beleefde.....
's vrijdags was het vroeg opstaan.... maar met hulp van John die even checkte of we al wakker waren kwam het wel in orde.
Het was koud en mistig die morgen

Het zou echter voor de laatste keer zijn echter dit weekend dat we dikke kledij aandoen.
Aan de start was al veel volk parraat....

Vlug diende de eerste tekenen aan dat we in het land van het hout waren

De temperatuur begon op te lopen.... tijd om even te verpozen en te genieten van de zon

Deze twee zouden dit weekend wel even heel dicht achtereen rijden

De middagstop op de eerste dag

Na de boot over de Rein....

... even Linz bezocht
Een mooi gezellig stadje met mooie marktplaats

Ook veel typische huisjes waar ik niet overal binnen kan...

Na een ijsje in Linz nog even checken of we niet de laatste waren die van de boot kwamen.

Het blijft toch prachtig om deze streek te doorkruisen.... eindeloze vergezichten en mooie kleuren

Gezwind ging het naar het hotel.

Dag twee stond in het teken van het water... Van het ene meer ging het naar het andere. Van de ene dam naar de andere...

Zij hadden veel lol onderweg

's middags kregen we eten van deze kerel....

Gelukkig was de persoon waar moest afgerekend worden van het aangenamere type

Er zijn Duitsers die niet zo handig zijn in het parkeren... gelukkig bleef de motor van een deelnemer ongeschonden maar het scheelde geen haar

Na de middagstop even terug gereden om de dam aan de Mohnesee te bekijken

Daar paseerde dit gezelschap in stijl moet ik zeggen

Kreeg zowaar zelf goesting om nog eens te trouwen
Dan maar vlug naar een andere dam gereden om van gedachten te veranderen...

Nog even een klein ijsje nuttigen en dan naar het hotel om een vogel te schieten

De volgende dag ging het naar het plaatselijke "circuit"

Zoals op elk circuit kom je daar wel eens rare snuiters tegen in de padock

Die met dat beren pakje ging nog maar die met de helm.... niet te verstaan Duits dat die spreekt
Na het circuit even tijd nemen voor wat te zonnekloppe op een leuk plekje....

Onderweg nog leuk speelgoed gezien....

's middags kregen we eten van deze gasten....

En het was lekker hoor....

Na het eten terug op pad om het te toeristische Winterberg snel te verlaten

Het werd echter zo warm dat we besloten om hier even onze voeten in het water te steken....

De volgende dag was het alweer terug naar huis maar toch was er nog eerst een mooie rit al afsluiter....

Hij kwam nog even terug nadat ik deze foto had genomen om te vertellen dat zijn BMW van 1955 was en hij die eigenhandig had gerestaureerd. Leuke ontmoeting.

Onderweg nog een leuk terrasje gedaan bij de kikker....

Hun GS wou niet meer naar huis en wilde liever in het landje van de bochten blijven.... Hij viel stil en BMW service kaart werd gebruikt. Ze zouden binnen het uur iemand sturen.... Het heeft wel iets langer geduurd

Maar deze foto geeft eigenlijk het hele weekend perfect weer....

Gelukkige mensen die er graag bij zijn in een prachtig decor het was perfect gewoon....
Een bloemetje bij deze voor de organisatie van de Bosse en Rosse.

Bedankt iedereen voor het toffe gezelschap en fijne babbels
Al mijn foto's vind je zoals gebruikelijk op mijn fotostekje
http://rusor.smugmug.com/Holidays/2010/ ... 8485_wHrcR" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot de volgende
Danny en Gerdje
Sauerland zoals wij het beleefde.....
's vrijdags was het vroeg opstaan.... maar met hulp van John die even checkte of we al wakker waren kwam het wel in orde.
Het was koud en mistig die morgen

Het zou echter voor de laatste keer zijn echter dit weekend dat we dikke kledij aandoen.
Aan de start was al veel volk parraat....

Vlug diende de eerste tekenen aan dat we in het land van het hout waren

De temperatuur begon op te lopen.... tijd om even te verpozen en te genieten van de zon

Deze twee zouden dit weekend wel even heel dicht achtereen rijden

De middagstop op de eerste dag

Na de boot over de Rein....

... even Linz bezocht
Een mooi gezellig stadje met mooie marktplaats

Ook veel typische huisjes waar ik niet overal binnen kan...

Na een ijsje in Linz nog even checken of we niet de laatste waren die van de boot kwamen.

Het blijft toch prachtig om deze streek te doorkruisen.... eindeloze vergezichten en mooie kleuren

Gezwind ging het naar het hotel.

Dag twee stond in het teken van het water... Van het ene meer ging het naar het andere. Van de ene dam naar de andere...

Zij hadden veel lol onderweg

's middags kregen we eten van deze kerel....

Gelukkig was de persoon waar moest afgerekend worden van het aangenamere type

Er zijn Duitsers die niet zo handig zijn in het parkeren... gelukkig bleef de motor van een deelnemer ongeschonden maar het scheelde geen haar

Na de middagstop even terug gereden om de dam aan de Mohnesee te bekijken

Daar paseerde dit gezelschap in stijl moet ik zeggen

Kreeg zowaar zelf goesting om nog eens te trouwen
Dan maar vlug naar een andere dam gereden om van gedachten te veranderen...

Nog even een klein ijsje nuttigen en dan naar het hotel om een vogel te schieten

De volgende dag ging het naar het plaatselijke "circuit"

Zoals op elk circuit kom je daar wel eens rare snuiters tegen in de padock

Die met dat beren pakje ging nog maar die met de helm.... niet te verstaan Duits dat die spreekt
Na het circuit even tijd nemen voor wat te zonnekloppe op een leuk plekje....

Onderweg nog leuk speelgoed gezien....

's middags kregen we eten van deze gasten....

En het was lekker hoor....

Na het eten terug op pad om het te toeristische Winterberg snel te verlaten

Het werd echter zo warm dat we besloten om hier even onze voeten in het water te steken....

De volgende dag was het alweer terug naar huis maar toch was er nog eerst een mooie rit al afsluiter....

Hij kwam nog even terug nadat ik deze foto had genomen om te vertellen dat zijn BMW van 1955 was en hij die eigenhandig had gerestaureerd. Leuke ontmoeting.

Onderweg nog een leuk terrasje gedaan bij de kikker....

Hun GS wou niet meer naar huis en wilde liever in het landje van de bochten blijven.... Hij viel stil en BMW service kaart werd gebruikt. Ze zouden binnen het uur iemand sturen.... Het heeft wel iets langer geduurd

Maar deze foto geeft eigenlijk het hele weekend perfect weer....

Gelukkige mensen die er graag bij zijn in een prachtig decor het was perfect gewoon....
Een bloemetje bij deze voor de organisatie van de Bosse en Rosse.

Bedankt iedereen voor het toffe gezelschap en fijne babbels
Al mijn foto's vind je zoals gebruikelijk op mijn fotostekje
http://rusor.smugmug.com/Holidays/2010/ ... 8485_wHrcR" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot de volgende
Danny en Gerdje
Hey Gert,GertH schreef:Nancy & Peter,
merci voor een zeer fijne en verzorgde vakantie. dees was mijn eerste clubreis. Ik had het kunnen weten van op de clubritten, maar toch viel de gemoedelijke en aangename sfeer op. 't was heel plezant rijden en vertoeven in gezelschap. Ne merci aan de mensen in wiens gat ik heb mogen hangen: kop trekken is er voor mij nog niet bij, volgen lukt gelukkig al wel.
Peter; nu het voorbij is, toch één klacht: 't was te kort man. ik ga zeker proberen om volgend jaar weer van de partij te zijn.
mvg,
Gert
T was tof om U te leren kennen en af en toe s mé mee te mogen rijden.
T ging toch aardig goed,ge moet ni onder doen voor anderen,se
Hopelijk tot binnekort mé één of ander ritteke en je hebt eigenlijk wel gelijk,t was te kort
Grtz
Geert KR
En onze kiekjes (vooral van vrijdagavond, dan!!) staan hier : http://www.cig.canon-europe.com/p?p=FVr7ED4MpXF" onclick="window.open(this.href);return false;
Grtz
Frederik & Viviane
Grtz
Frederik & Viviane
Kawasaki KDX-200 => Suzuki GSX-E 1100, GSX-R 750, GSX-F 750 Katana => BMW R1150 RT (2002) => BMW R1200GSA (2009)
Amaaaaai, die foto's spreken wel voor zich!!
'T moest zo plezant maar nie zijn niet waar!?

Spijtig dat jullie de volgende avonden niet meegedaan hebben!
Grtz
Chris
Spijtig dat jullie de volgende avonden niet meegedaan hebben!
Grtz
Chris
Grtz, Wild Cat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat
't is allemaal al gezegd, gewoon supper.
De fototjes zijn nu ook weer hieronder te bekijken.
De fototjes zijn nu ook weer hieronder te bekijken.
Dag Geert,Geert KR schreef: Hey Gert,
T was tof om U te leren kennen en af en toe s mé mee te mogen rijden.
T ging toch aardig goed,ge moet ni onder doen voor anderen,se![]()
Hopelijk tot binnekort mé één of ander ritteke en je hebt eigenlijk wel gelijk,t was te kort![]()
Grtz
Geert KR
u ging het anders ook goed af hé; maar ja wat wil je als iemand er met je madam vandoor gaat
We zullen elkaar nog wel tegenkomen!
mvg, G
Voor diegenen die nog wat meer foto's willen :
http://picasaweb.google.com/Horaetsyus/Sauerland2010#
Veel plezier
http://picasaweb.google.com/Horaetsyus/Sauerland2010#
Veel plezier
R1150GS Adventure '03 Titanium
R80GS 92 (offroad use)