Ik heb de mistlampen bijkomend vastgezet met "klembandjes" en het geluid is weg. Iemand hier hetzelfde probleem gehad???
irriterend geluid 1200GSA
Moderator: GVN
irriterend geluid 1200GSA
... gedurende enkele maanden had ik bij het nemen van een verkeersheuvel, het rijden over slechte wegen (gaten, kasseien) steeds een zeer irriterend geluid, het kwam vanuit het vooronder. Meerdere keren heb ik alles van voor nagekeken, overal al eens zachtjes op geklopt maar kon het geluid niet terugvinden. Onlangs had ik de motor eens goed onder handen genomen en,..... de boosdoener was gevonden : bij beide mistlichten bleek het zwarte omhulsel te zijn gescheurd
!!!, welliswaar haarfijne scheurtjes, enkel te zien als je de mistlampen langzaam van links naar rechts beweegt.
Ik heb de mistlampen bijkomend vastgezet met "klembandjes" en het geluid is weg. Iemand hier hetzelfde probleem gehad???

-
Relax
Re: irriterend geluid 1200GSA
Ik hoor wel 'ns een soort van "klapperend" geluid, dus iets dat los hangt dat tegen een vast iets slaat.
Geen zin om te zoeken. Als het ding het beu is, valt het wel van m'n motor.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Heb dat ook weleens, vooral in de winter.Relax schreef:Ik hoor wel 'ns een soort van "klapperend" geluid
RBee schreef:Heb dat ook weleens, vooral in de winter.Relax schreef:Ik hoor wel 'ns een soort van "klapperend" geluid
't is te hopen dat die er nooit uitvallen!
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
-
Frans
Relax schreef:Ik hoor wel 'ns een soort van "klapperend" geluid, dus iets dat los hangt dat tegen een vast iets slaat.
Kijk misschien eens onder uwen helm
als ge eens echt ambiance wil op de motor,dan moet ge eens een slordige 250eur. uitgeven voor een carbon binnenschelp (achterwiel).
dan heb je pas plezier voor je geld,vooral op minder goeie wegen en op kaseien is het echt feest.
mvg lgeen
dan heb je pas plezier voor je geld,vooral op minder goeie wegen en op kaseien is het echt feest.
mvg lgeen
lgeen
Daarom zit er een rubbertje op.lgeen schreef:als ge eens echt ambiance wil op de motor,dan moet ge eens een slordige 250eur. uitgeven voor een carbon binnenschelp (achterwiel).
mvg lgeen
'kheb zelf in rubber (v. transportband) een binnenspatbord gesneden, zekers zo goed en die 250 euro voor da carbon ding
ga ik binnen enkele weken in "les hautes alpes" eens lekker op souperen
Dus niemand last van gescheurde mistlampkes??
Dus niemand last van gescheurde mistlampkes??

da rubberke is al lang gaan vliegen k'heb er een feuterke opgeplakt,nu tokt het spel tegen de einddemper.
a'propos ik kom achter naar de alpen k'heb nog iets of wat over, ne servelas zal er nog wel af kunnen.
mvg lgeen
a'propos ik kom achter naar de alpen k'heb nog iets of wat over, ne servelas zal er nog wel af kunnen.
mvg lgeen
lgeen