Dit wordt al jaren gebruik op de K en RT koffers, maar ik kwam met de vraag of dit ook mogelijk was op de GSA koffers.
Daar maakte ze geen enkel probleem van, en zo liet ik mijn koffers ter plaatsen. Gelijk maakte we er een tripje in en rondom zeeland van.

Enkele dagen later maakte we terug een tripje naar Yerkse

Daar hadden ze zeer mooi werk geleverd.
Enkele foto’s van hoe ze te werk gaan, en wat uitleg hoe je zelf tewerk kan gaan als je de montage zelf uitvoert.
Voor dat begonnen wordt is het heel belangrijk dat de koffers vet-, stof en vooral siliconenvrij zijn. Zorg dat de koffers en deksel op een stevige en vochtbestendige ondergrond staan.

Droge folie niet met vingers aanraken, gebruik papieren tape om de folie van het schut vel te verwijderen. Folie en te beplakken deel direct geheel inspuiten met speciale montagevloeistof of mengsel van babyshampoo en water, verhouding 1/100. Breng de natte folie zo goed mogelijk in positie op het natte te beplakken deel.

Zorg dat tijdens het in de juiste positie brengen van de folie er genoeg vloeistof tussen de folie en het te beplakken deel aanwezig is, spuiter zo nodig wat meer vloeistof tussen.

Nu kan het plakken starten, duw met de rakel/spatel vanuit het midden de vloeistof van tussen de folie en koffer weg, met enige kracht. Als dit stroef gaat, maak dan ook de bovenzijde van de folie nat. Duw nu alle vloeistof naar de kanten weg met de rakel/spatel

Duw zo ver het hele vlak met enige kracht de vloeistof weg, zodat de lijm kan hechten op de koffer. Mocht de folie niet precies passen, dan kan deze na het monteren bijgesneden worden. De folie heeft tijd nodig om de maximale hechting te bereiken.

En het resultaat mag er zeker zijn, de koffer zijn goed beschermd.

Ik heb er gelijk op de hoeken 3M reflectiefolie laten op plaatsen.

Zeer tevreden van het resultaat van drie man, twee man van boxerpower en één man voor de foto’s.
Na de B4B rit de zondag kon de moto wel een poetsbeurt gebruiken, en het viel me al gelijk op dat de koffers nu veel sneller en zonder vegen achter te laten gepoetst zijn.
Thx http://www.boxerpower.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;