bmw motorrad days 2010

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
project8
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 apr 2010, 14:42
Locatie: Beerse
Contacteer:

bmw motorrad days 2010

Bericht door project8 »

Hey,

Just een kort vraagje

Na jarenlang Honda fan te zijn geweest met wat sportievere bikes heb ik onlangs de knoop doorgehakt, mijn auto verkocht en een r1200rt gekocht omdat ik het zo moe ben van in die files te staan.
Elke dag de e34, e313 en Antwerpse ring met aaneensluitend de werken op de A12 hebben de doorslag gegeven.

Omdat ik dagdagelijks rij was ik op zoek naar een degelijke motor die me door weer en wind overal kan brengen, vandaar uiteindelijk de BMW. Het is wel even wennen na wat sportievere ervaring maar het mag gezegd worden, hij bolt wel lekker.

Omdat we dan toch nu met BMW rijden leek me de Motorrad days wel leuk, nette rit ook :D , kan ik ineens eens helemaal in de sfeer van BMW duiken :p

voila tot daar een korte bio :alien:

zijn er nog die vrijdagochtend vertrekken of zijn we 'weer' de laatste telgen?

kweet dat het wat laat is maar aangezien we verhuizen, moeten schilderen, meubels kopen, alles klaar krijgen op een paar dagen en tussendoor nog een beetje moeten werken, hebben we niet teveel dagen die we kunnen snipperen

tot in Lermoos :pig:

Roger
1km a day keeps the doctor away
dagelijkse bezigheid http://www.project8.biz" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie