Ik ben van zin met binnenkort eens helemaal in het nieuw te steken.
Welk textiel pak (broek + vest) beschouwen jullie als het ideale tourpak?
Ik sta open voor alle merken
Sven
Moderator: GVN
Hier juist van het zelfde, ik denk dat het pak gaat worden dat ik het langst ga dragen, mag wel voor de prijs (eind 2008 gekocht voor 900 euro).KimG schreef:Ik ben supertevreden van de BMW Atlantis. Als je een beetje zoekt kan je een volledige Atlantis 3 vinden voor een 800€.
Vriendelijke motorgroet,
Kim
Textiel draagt mijn voorkeur omdat ik dat toch meer all-weather vind dan leder. Ik zie toch nog dikwijls die "lederen mannekes" naar een plastieken regenpakske grijpen terwijl ik lekker doorrijdsvenmichiels schreef:zouden jullie de voorkeur geven aan een textiel of lederen broek?

Harald , bedoel je de Atlantis 4 daarmee ?Het kan tegen een spat water, maar wanneer het echt gaat regenen , moet je natuurlijk een regenpak dragen.
Jo De Paepe schreef:Harald , bedoel je de Atlantis 4 daarmee ?Het kan tegen een spat water, maar wanneer het echt gaat regenen , moet je natuurlijk een regenpak dragen.
Met de 16 jaar oude Atlantis 1 met losse Gore tex voering nooit last van gehad.
Dirk Pauwels schreef:Leren pakken die waterdicht zijn, vergeet het. Er zit een waterdichte voering in, (bij de atlantis goretex) waardoor het pak in de zomer veel te warm is en je die voering eruit doet. Bij de eerste beste regenbui moet je stoppen, pak uitdoen,(vooral vervelend voor de broek), voering erin steken etc....Veel te veel sleur....
Integendeel , mijn Atlantis is mijn goedkoopste pak ooit.De prijzen van de Atlantis 4 vind ik nu ook wel (lichtjes) overdreven, hoor.
Jo - welke versie Atlantis heb jij? Behandel je het met een product om het waterdicht te houden? Ik heb een Atlantis 3 en heb toch al een vochtig pak gehad (wel in een echte hoosbui).Jo De Paepe schreef:...en ook nog eens perfect waterdicht is na al die tijd...
Enkel met de regenbroek, zag er goed uit, goed afgewerkt en stevig uitgevoerd voor een redelijke prijs, zelfs antislip op de kont.....helaas, slechtste broek ooit, lekt als een zeef net op die antislip, dagen met een natte kont rondgereden....svenmichiels schreef:iemand ervaring met Macna?
Zijn er nog mensen die dergelijke ervaringen hebben?Dirk Pauwels schreef:Enkel met de regenbroek, zag er goed uit, goed afgewerkt en stevig uitgevoerd voor een redelijke prijs, zelfs antislip op de kont.....helaas, slechtste broek ooit, lekt als een zeef net op die antislip, dagen met een natte kont rondgereden....Lijkt me geen topmerk
Neen, droogde me elke avond af.svenmichiels schreef:Zijn er nog mensen die dergelijke ervaringen hebben?Dirk Pauwels schreef:Enkel met de regenbroek, zag er goed uit, goed afgewerkt en stevig uitgevoerd voor een redelijke prijs, zelfs antislip op de kont.....helaas, slechtste broek ooit, lekt als een zeef net op die antislip, dagen met een natte kont rondgereden....Lijkt me geen topmerk