Hoy allemaal,
ik ga hier niet meer vragen hoe dit zadel zit, dit vond ik reeds wel via de zoekfunctie, maar één vraag rest me nog . Als je het "ERGO-Sitzbank Fahrer AktivKomfort regular" hebt, kan je dit dan gebruiken in de drie standen zoals het origineel zadel , of heeft dit zadel aan onderzijde geen verplaatsbare steunen ?
dank bij voorbaat,
Hans
Plaatsing Zadel Wunderlich
Moderator: GVN
-
Belgium1961
-
tazdevil
Re: Plaatsing Zadel Wunderlich
Hallo,
Ik weet dat de zadels van TT het zelfde onderstel gebruiken als BMW en dus eenvoudig aanpasbaar is,maar daar ben je natuurlijk niet mee geholpen.
Ik dacht te hebben gezien dat het onderstel van Wunderlich in polyster is gemaakt,maar ik weet niet of het aanpasbaar is!
Het zadel is toch maar verstelbaar in 2 standen,niet?of heb ik al die tijd iets gemist!
Groetz Gerry
Ik weet dat de zadels van TT het zelfde onderstel gebruiken als BMW en dus eenvoudig aanpasbaar is,maar daar ben je natuurlijk niet mee geholpen.
Ik dacht te hebben gezien dat het onderstel van Wunderlich in polyster is gemaakt,maar ik weet niet of het aanpasbaar is!
Het zadel is toch maar verstelbaar in 2 standen,niet?of heb ik al die tijd iets gemist!
Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

-
®win
- Contacteer:
Berijderszadel van de GS1200 heeft voor en achter een verstelbare stang en heeft daarmee 2x2 standen....
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Ik weet niet hoe het bij de 1200 is maar bij de 1150 moet je de orginele bevestiging over zetten avn het BMW-zadel naar het Wunderlich-zadel, dus blijft de verstelbaarheid zoals die was.