mistlichten1200rt
Moderator: GVN
-
ivansilver
mistlichten1200rt
Beste collega motars,is er iemand die mistlichten op zijn moto heeft en zo ja wat zijn /haar bevindingen hier over ?
Mercikes al , Ivan
Mercikes al , Ivan
Re: mistlichten1200rt
Hallo,
Ik heb de mistlampen van wunderlich. Ben daar super tevreden van.

Misschien ook wel te overdenken is de Xenon verlichting. Mijn overbuur heeft dat laten zetten en is daar ook heel tevreden van. Hij zegt ongeveer hetzelfde van zijn verlichting als ik van mijn mistllampen.
Een heel vlak voor u verlicht. Alles is heel mooi verlicht zonder de tegenliggers te verblinden.
Ik heb de mistlampen van wunderlich. Ben daar super tevreden van.

Misschien ook wel te overdenken is de Xenon verlichting. Mijn overbuur heeft dat laten zetten en is daar ook heel tevreden van. Hij zegt ongeveer hetzelfde van zijn verlichting als ik van mijn mistllampen.
Een heel vlak voor u verlicht. Alles is heel mooi verlicht zonder de tegenliggers te verblinden.
-
ivansilver
Zijn deze moeilijk te plaatsen ??
Beste,
ik heb ook die lampjes van Wunderlich en idd ik moet zeggen, tijdens de donkere dagen zijn die lampjes geweldig.
Er zitten ook tal van mogelijkheden op om ze doen knipperen wanneer je bvb in file rijdt.
Om ze te plaatsen zal je wel iemand nodig hebben die zijn weg weet met draadjes, want dat is niet zo simpel, allez
vindt ik toch, maar ik ben dan ook gene technieker
Groeten, Franky
ik heb ook die lampjes van Wunderlich en idd ik moet zeggen, tijdens de donkere dagen zijn die lampjes geweldig.
Er zitten ook tal van mogelijkheden op om ze doen knipperen wanneer je bvb in file rijdt.
Om ze te plaatsen zal je wel iemand nodig hebben die zijn weg weet met draadjes, want dat is niet zo simpel, allez
vindt ik toch, maar ik ben dan ook gene technieker
Groeten, Franky
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Plaatsing is écht nie moeilijk, en er zijn veel goedkopere alternatieven dan Wunderlich...
Gewoon 12v aftappen van batterij, zekering en relais.
Op mijn Blog kun je ergens een fotrepo vinden van mijn installatie.
Gewoon 12v aftappen van batterij, zekering en relais.
Op mijn Blog kun je ergens een fotrepo vinden van mijn installatie.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Waarom heb je mistlichten nodig.
De bewegwijzering staat toch in Braille in de vangrail, even de hand uitsteken.
En weet je het... 1ste links.
De bewegwijzering staat toch in Braille in de vangrail, even de hand uitsteken.
En weet je het... 1ste links.
hallo,
Ik ken dus absoluut niks van electronica en dergelijke. Alles zit klaar in de doos. Relais is al aangesloten (al zat die wel bij mij verkeerd in elkaar) en hierdoor was het bij ook even zoeken. Maar als je hulp wilt...
Bij is het toch gelukt. Ik heb nadien een ongevalletje gehad. Dus moto naar garage alles terug gemaakt. De dag dat ik hem ga ophalen batterij plat. Wat bleek die van de garage hadden het verkeerd aangekoppeld en dus zoog die mijn batterij leeg. Heb ik het zelf maar weer veranderd
Ik ken dus absoluut niks van electronica en dergelijke. Alles zit klaar in de doos. Relais is al aangesloten (al zat die wel bij mij verkeerd in elkaar) en hierdoor was het bij ook even zoeken. Maar als je hulp wilt...
Bij is het toch gelukt. Ik heb nadien een ongevalletje gehad. Dus moto naar garage alles terug gemaakt. De dag dat ik hem ga ophalen batterij plat. Wat bleek die van de garage hadden het verkeerd aangekoppeld en dus zoog die mijn batterij leeg. Heb ik het zelf maar weer veranderd
Hallo,
Jullie spreken hier over mistlichten maar dit zijn steeds mistlichten om vooraan te monteren.
Bestaat er een goede oplossing om een achtermistlicht te monteren? Ik heb al een paar keer 's nachts door de mist gereden en zou dit toch veiliger vinden met en mistlicht achteraan! (ik heb al gedacht aan een pinkend stoplicht)
Heeft een mistlicht vooraan een veel beter zicht bij mist?
Groetjes,
Ivo
Jullie spreken hier over mistlichten maar dit zijn steeds mistlichten om vooraan te monteren.
Bestaat er een goede oplossing om een achtermistlicht te monteren? Ik heb al een paar keer 's nachts door de mist gereden en zou dit toch veiliger vinden met en mistlicht achteraan! (ik heb al gedacht aan een pinkend stoplicht)
Heeft een mistlicht vooraan een veel beter zicht bij mist?
Groetjes,
Ivo
Hier heb ik ook al zitten achter te zoeken dus ben benieuwd naar de reacties...
-
ivansilver
iedereen al bedankt voor de reakties en wat betreft het achtermistlicht,bij MOTO 2000 in Gent zouden ze van die leds hebben.
Grts Ivan
Grts Ivan
beste,
ik ben ook een BMW r1200rt-rijder bwj 2011
ik heb mistlichten besteld bij STARCOM te Tessenderlo
die zouden ook gemonteerd worden zoals die van Wunderlich,juist onder luchtinlaten
hopelijk krijg ik er geen problemen mee
ook ga ik de HYPER-LITE laten monteren
grtjs
Makkie
ik ben ook een BMW r1200rt-rijder bwj 2011
ik heb mistlichten besteld bij STARCOM te Tessenderlo
die zouden ook gemonteerd worden zoals die van Wunderlich,juist onder luchtinlaten
hopelijk krijg ik er geen problemen mee
ook ga ik de HYPER-LITE laten monteren
grtjs
Makkie
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Als je even de Engelse E-Bay checked ( ebay.co.uk) en je zoekt op 12v fog lights hen je heel wat keuze...
Bv http://www.ebay.co.uk/itm/60MM-UNIVERSA ... 370wt_1139" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je d'r een relais en bekabeling én schakelaartje bij wil....
http://www.ebay.co.uk/itm/12v-Fused-Lig ... 2a14e513cd" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt ze ook in LED...
http://www.ebay.co.uk/itm/12V-2x5W-Supe ... 563wt_1054" onclick="window.open(this.href);return false;
Bv http://www.ebay.co.uk/itm/60MM-UNIVERSA ... 370wt_1139" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je d'r een relais en bekabeling én schakelaartje bij wil....
http://www.ebay.co.uk/itm/12v-Fused-Lig ... 2a14e513cd" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt ze ook in LED...
http://www.ebay.co.uk/itm/12V-2x5W-Supe ... 563wt_1054" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Schemaatje voor diegenen die het ingewikkeld vinden...