"Brabant aan de Biesbosch" zondag 27 juni
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Fox30
"Brabant aan de Biesbosch" 27 juni Gewoon schitterende rit
Tuur en Ingridje,
het was een schitterende rit bij onze noorderburen.
Het recept kon niet beter.
het weer was er. De juiste baantjes, mooie afwisseling rustig en vlot.
langs water en door bossen
Gewoon de beste rit van de afgelopen maanden.
ik kijk al uit naar Brabant aan de Biesbosch Versie 2011
ook bedankt aan de anderen met wie ik mocht meerijden.
het was een schitterende rit bij onze noorderburen.
Het recept kon niet beter.
het weer was er. De juiste baantjes, mooie afwisseling rustig en vlot.
langs water en door bossen
Gewoon de beste rit van de afgelopen maanden.
ik kijk al uit naar Brabant aan de Biesbosch Versie 2011
ook bedankt aan de anderen met wie ik mocht meerijden.
Re: "Brabant aan de Biesbosch" zondag 27 juni
Hoi Ingrid en Arthur,
Inderdaad, alles zat mee... het was een voor mij onbekende kant van Nederland waar ik zeker nog bepaalde plekjes terug zal opzoeken.
Bedankt voor de mooie dag en op naar de volgende zou ik zeggen !?
Groetjes
Wilfried
Inderdaad, alles zat mee... het was een voor mij onbekende kant van Nederland waar ik zeker nog bepaalde plekjes terug zal opzoeken.
Bedankt voor de mooie dag en op naar de volgende zou ik zeggen !?
Groetjes
Wilfried
Zoals al eerder gezegd, kwam ook mijn vermoeden na die eerste blik op de route helemaal uit. Prachtige rit, overgoten met de nodige zon. Toeristisch tot en met. Veel info via de waypoints, maar ook met een pak info-brochures die we kregen aan de start. In leuk gezelschap bij + 30° aan de waterkant. Mensen das genieten, hé ! ! ! 
Bedankt Tuur & Ingrid voor deze formidabele dag die we konden beleven door jullie wondermooie rit. Spijtig dat we het jullie niet meer hebben gezien, want ik had er graag éne op getrakteerd
Rond 18h00 hebben we met enige tegenzin het terras van Ter Heide verlaten en toen waren jullie nog steeds niet in zicht
Onze fotookes staan HIER op de gewone plek. 't Zijn er weer een hoop geworden, want mijne fototrekker zat nog eens achterop, hé

Bedankt Tuur & Ingrid voor deze formidabele dag die we konden beleven door jullie wondermooie rit. Spijtig dat we het jullie niet meer hebben gezien, want ik had er graag éne op getrakteerd
Rond 18h00 hebben we met enige tegenzin het terras van Ter Heide verlaten en toen waren jullie nog steeds niet in zicht Onze fotookes staan HIER op de gewone plek. 't Zijn er weer een hoop geworden, want mijne fototrekker zat nog eens achterop, hé

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Mercikes Arthur voor de mooie rit.
T was de moeite en bangelijk goed weer natuurlijk.
Maar ik vermoed da de Hollanders toch de vluchtheuvels hebben uitgevonden,waren een serieus aantal da we zijn overgereden...
Heb de rit niet helemaal kunnen uitrijden want de laatste 30 kilometers vroeg m'n moto om olie
Naar tankstation op de E19 gereden en daar het nodige motorvocht gekocht en ongeveer +/- een kwartliterke bijgevuld.
Alles was dus terug in orde maar dan hebben we de motor toch maar richting huiswaarts gestuurd
Foto's volgen...
Grtz
Geert KR

T was de moeite en bangelijk goed weer natuurlijk.
Maar ik vermoed da de Hollanders toch de vluchtheuvels hebben uitgevonden,waren een serieus aantal da we zijn overgereden...
Heb de rit niet helemaal kunnen uitrijden want de laatste 30 kilometers vroeg m'n moto om olie
Naar tankstation op de E19 gereden en daar het nodige motorvocht gekocht en ongeveer +/- een kwartliterke bijgevuld.
Alles was dus terug in orde maar dan hebben we de motor toch maar richting huiswaarts gestuurd
Foto's volgen...
Grtz
Geert KR

Pick up the tricky please.

Dit vonden we onderweg onder een boom deze keer.
Ondanks de zware avond ervoor zat er nog voldoende leven in om
de rit verder te rijden.
Toch maar gevolgd om te zien dat hij veilig thuis kwam(had dat de vorige keer ook belooft aan z'n madam)
De rest vd fototjes, zie onder.

Dit vonden we onderweg onder een boom deze keer.
Ondanks de zware avond ervoor zat er nog voldoende leven in om
de rit verder te rijden.
Toch maar gevolgd om te zien dat hij veilig thuis kwam(had dat de vorige keer ook belooft aan z'n madam)
De rest vd fototjes, zie onder.
En waarom heb jij dan de hulpdiensten niet gebeld ! ? !
Ge ziet toch zo dat die dakloze sukkelaar helemaal uitgedroogd en ondervoed is

Ge hebt hem toch een boke gegeven, zie ik. Die was content zeker
Ge ziet toch zo dat die dakloze sukkelaar helemaal uitgedroogd en ondervoed is

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

WimLT schreef:En waarom heb jij dan de hulpdiensten niet gebeld ! ? !![]()
Ge ziet toch zo dat die dakloze sukkelaar helemaal uitgedroogd en ondervoed is![]()
Voila, dat komt ervan, al die reactie op "Pick up tr....." van PVDK,
nu bellen ze zelfs geen hulpdiensten meer
man, man, man, waar gaat dat naartoe met onze wereld.
ps: was dat niet strafbaar, geen hulp verlenen !
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
-
tweecilinderke
awel ze hebben diene sukkelaar toch geholpen!ps: was dat niet strafbaar, geen hulp verlenen !
Heb ook ooit eens mijn boterhammen aan een bedelaar gegeven maar hij moest geld hebben , hij had dus gene honger .
Diene sukkelaar op de foto heeft het wel aanvaard zie ik
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
Hela, dat zijn wel mijn (rozijnen) bokes!tweecilinderke schreef:awel ze hebben diene sukkelaar toch geholpen!ps: was dat niet strafbaar, geen hulp verlenen !
Heb ook ooit eens mijn boterhammen aan een bedelaar gegeven maar hij moest geld hebben , hij had dus gene honger .
Diene sukkelaar op de foto heeft het wel aanvaard zie ik![]()
Die van Rbee had ik de vorige week al opgegeten
met kaas en tomaatjes, hmm, lekker ...
ps: voor Madame Rbee : ik lust ook graag bokes met kaas en mosterd
tricky schreef:Hela, dat zijn wel mijn (rozijnen) bokes!
'k dacht dat er vliegen op zaten 

Ps: voor tricky: Mr. RBee maakt al jaaaaren zen bokes zelf.(maar alléé, tis genoteerd)tricky schreef: ps: voor Madame Rbee : ik lust ook graag bokes met kaas en mosterd
Voor mij graag met gebakken eikes 

WimLT schreef:Voor mij graag met gebakken eikes
WimLt,
altijd beleefd zijn, hé
het is : Voor mij graag met gebakken eikes AUB
Oké

-
RonnyRT1150
Tuur & Ingrid
Prachtige rit ik heb er van genoten op naar 2011
Ronny
Prachtige rit ik heb er van genoten op naar 2011
Ronny
groetjes
Ronny
BMW Motor Club Vlaanderen lid
R1150RT
Ronny
BMW Motor Club Vlaanderen lid
R1150RT
Hoi,
Door omstandigheden deze rit gemist en ons schade maar ingehaald door deze tot tweemaal toe te rijden. Zondag voor een stukje en gisteren helemaal.
Vooral Heusden is een leuk vestingstadje. Mooie rit trouwens.
Foto's op de gebruikelijk webplaatsje

http://rusor.smugmug.com/Motorcycles/BM ... 8769_kbuSu" onclick="window.open(this.href);return false;
GRTS Danny
Door omstandigheden deze rit gemist en ons schade maar ingehaald door deze tot tweemaal toe te rijden. Zondag voor een stukje en gisteren helemaal.
Vooral Heusden is een leuk vestingstadje. Mooie rit trouwens.
Foto's op de gebruikelijk webplaatsje

http://rusor.smugmug.com/Motorcycles/BM ... 8769_kbuSu" onclick="window.open(this.href);return false;
GRTS Danny