nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door Harald »

Tot zolang er in de wetgeving staat dat enkel de " valhelm" verplicht is, valt er niemand iets te verwijten.
Is en geen sprake van voorbeeldfunctie enz.

Of het verstandig is van te rijden in short, teenslippers en op een moto van een vriend zonder enige ervaring...
dat is dan weer iets anders.

Heb gisteren avond op het VTM nieuws gehoord dat Etienne Schouppe zelf geen senator meer zou zijn.
Dus terug van 0 af beginnen met de nieuwe regels.....
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door J »

ahaa dan is het misschien terug Els Schelfhout
:bsofftopic:
't vollek va Gùùk red ùùk........
laban
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 jul 2009, 14:27

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door laban »

Dat een agent een voorbeeld moet zijn is geen cliché in mijn ogen..Dat het lastig is op een rijdende sauna geloof=weet ik ..Ik zelf rij 30 jaar moto waarvan 15 zonder auto..Dus zomer en winter,warm of koud maar altijd juist gekleed..Ik heb wel altijd het voordeel gehad dat indien erg warm/koud ik kon stoppen wanneer ik wilde..Een flik kan dat niet.Dus das part of the job ...
Ik heb geen slapeloze nachten van het feit dat dommeriken moto willen rijden in hun hempje maar mocht er een wet komen laat er dan instaan dat wanneer men verkiest om op een motor te rijden zonder beschermende kledij hij/zij zelf de kosten draagt indien het fout gaat...Soms moet je mensen over de streep helpen, niet waar !
Be Who You Are and Say What You Feel Because Those Who Mind Don't Matter and Those Who Matter Don't Mind ...
Nascar
Berichten: 447
Lid geworden op: 08 dec 2007, 23:23
Woonplaats: .
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door Nascar »

laban schreef:Dat een agent een voorbeeld moet zijn is geen cliché in mijn ogen..Dat het lastig is op een rijdende sauna geloof=weet ik ..Ik zelf rij 30 jaar moto waarvan 15 zonder auto..Dus zomer en winter,warm of koud maar altijd juist gekleed..Ik heb wel altijd het voordeel gehad dat indien erg warm/koud ik kon stoppen wanneer ik wilde..Een flik kan dat niet.Dus das part of the job ...
Ik heb geen slapeloze nachten van het feit dat dommeriken moto willen rijden in hun hempje maar mocht er een wet komen laat er dan instaan dat wanneer men verkiest om op een motor te rijden zonder beschermende kledij hij/zij zelf de kosten draagt indien het fout gaat...Soms moet je mensen over de streep helpen, niet waar !
Lijkt me dan geen wetgevingskwestie maar eerder een verzekeringskwestie :!:
Mens Sana In Corpore Sano of was het nu Mens Sana in Vodka Cola

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door tweecilinderke »

Het is mij om het even als er ééntje onvoldoende beschermde kledij draagt, liefst zoveel mogelijk pijn, terwijl het met aangepaste kledij helemaal anders had kunnen zijn.
Niet vergeten he!
Als je een ongeval veroorzaakt met uw koekendoos en de motard die je aanrijd heeft geen pak aan, dan draaid uw verzekering op voor de brandwonden en revaldatie van die persoon.
met als gevolg dat de verzekeringen alsmaar duurder worden om ook die charels een goed herstel te bezorgen!
Het word tijd dat diene wet van motorpakken geen t'schirt met lange mouwen en jeansbroek met zeesletsen eronder van kracht gaat.
Wat onze vrienden van de politie betreft vind ik dat ze die mannen ook een zomerpakske mogen bezorgen want met dit weer heb ik nog meer bewondering voor hun beroep! :wink:
Ik zweet al met mijn summerpakje in die temperaturen, laat staan in een gewoon pak.
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door J »

Nascar schreef:
laban schreef:Dat een agent een voorbeeld moet zijn is geen cliché in mijn ogen..Dat het lastig is op een rijdende sauna geloof=weet ik ..Ik zelf rij 30 jaar moto waarvan 15 zonder auto..Dus zomer en winter,warm of koud maar altijd juist gekleed..Ik heb wel altijd het voordeel gehad dat indien erg warm/koud ik kon stoppen wanneer ik wilde..Een flik kan dat niet.Dus das part of the job ...
Ik heb geen slapeloze nachten van het feit dat dommeriken moto willen rijden in hun hempje maar mocht er een wet komen laat er dan instaan dat wanneer men verkiest om op een motor te rijden zonder beschermende kledij hij/zij zelf de kosten draagt indien het fout gaat...Soms moet je mensen over de streep helpen, niet waar !
eerder een verzekeringskwestie :!:
nagel op de kop. Die mannen maar lobbyen om dit in een wet te gieten, wegens de te hoge ziekenhuiskosten achteraf.
't vollek va Gùùk red ùùk........
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door Harald »

tweecilinderke schreef:.......Wat onze vrienden van de politie betreft vind ik dat ze die mannen ook een zomerpakske mogen bezorgen want met dit weer heb ik nog meer bewondering voor hun beroep! :wink:
Ik zweet al met mijn summerpakje in die temperaturen, laat staan in een gewoon pak.

Ons zomeruniform bestaat uit een geperforeerde lederen vest.
Aangenaam als ge aan het rijden zijt.
Maar bij stilstand bloedheet.

Andere korpsen moeten het stellen met één pak voor de 4 sezoenen.
Soms hebben ze geluk en hebben ze een 4 sezoenspak waar de binnenvoering uit kan en
waar de mouwen voorzien zijn van een rits. ( ventilatie )

het valtme op , dat wanneer een groep motorrijders stopt aan een terras,
ze allemaal hun helm afzetten en hun vest uit doen.
Hou die is aan, tis maar voor één uurke :lol:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
de klei'n
Berichten: 196
Lid geworden op: 23 okt 2008, 21:39
Locatie: Mannekensvere

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door de klei'n »

Tis mooi om allemaal te lezen, jullie drinken ook nooit alcohol, hadden geen seks voor het huwelijk, rijden nooit te snel, werken nooit in het zwart, betalen met een grote glimlach belastingen enz enz
het is inderdaad veiliger met beschermende kledij maar jullie gaan zo op in jullie discours dat je gewoon vergeet om het wetsvoorstel ten gronde te lezen.
Er staat lange broek, schoenen tot boven de enkel en geen blote armen en handen. Dus als ik met gebreide handschoenen in m'n T-shirt met lange mouwen en jeansbroek rij en aan m'n voeten basketten ben ik volgens het voorstel wettelijk in orde! En nu terug aan jullie :lol: :lol: :lol:
Als elk voor z'n eigen deur veegt ...............
grt en veilige km
de klei'n
R100RT 1980 met zijspan
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door tweecilinderke »

Er staat lange broek, schoenen tot boven de enkel en geen blote armen en handen. Dus als ik met gebreide handschoenen in m'n T-shirt met lange mouwen en jeansbroek rij en aan m'n voeten basketten ben ik volgens het voorstel wettelijk in orde! En nu terug aan jullie
wat ik net schreef!
Het word tijd dat diene wet van motorpakken geen t'schirt met lange mouwen en jeansbroek met zeesletsen eronder van kracht gaat.
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
tuur
Berichten: 109
Lid geworden op: 14 okt 2004, 16:50

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door tuur »

@laban : ik ergerde me vroeger ook al dood aan die gasten die géén motorpak willen aan doen, doch sinds motorrijden opnieuw in de mode is, zie ik er zoveel dat ik ze maar laat rijden. ik denk er het mijne van. ik ben content dat ge nog steeds de vrijheid hebt om zelf te kiezen welke kledij ge aan trekt op de moto !! indien ze nog meer regeltjes opleggen, dan is t beste eraf en dan koop ik me na 35j motorrijden terug een cabrio !!!

@harald : ik weet goed genoeg dat gij beter dan wie ook de gevaren van motorrijden kent. ik vind anderzijds dat het geld van het boetefonds beter gebruikt wordt om de politie-motards betere uitrusting te kopen ipv ze een mooiere moto / auto te kopen !! als ge sommige korpsen bekijkt, lijkt het normaal dat men een R1200gs(a) en een V70 koopt ipv een simpele transalp en een vw-camionetteke ..........

ps : ik zag zondag de BOM-rijders thuiskomen, er waren er ook veel die hun vest achterop gebonden hadden zulle !! trop is teveel hé !!! http://www.gillet-herstal.be/bom/index_ ... ge0004.htm


wie het echt niet meer kan uithouden met deze hitte : probeer misschien deze eens ?? https://www.bike-design.com/article.php?id=657
Honger gaat over, dorst niet !
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door WimLT »

de klei'n schreef:jullie drinken ook nooit alcohol, hadden geen seks voor het huwelijk, rijden nooit te snel, werken nooit in het zwart, betalen met een grote glimlach belastingen enz enz
DJU ... gij kent mij goed, ség ! ! ! :shock:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
de klei'n
Berichten: 196
Lid geworden op: 23 okt 2008, 21:39
Locatie: Mannekensvere

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door de klei'n »

@wim m'n grootvader liep ook met zo'n hoedje en was ook verliefd op tirol , mss daarom
R100RT 1980 met zijspan
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
Toedel
Berichten: 621
Lid geworden op: 19 nov 2005, 23:17

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door Toedel »

Het gaat hier eigenlijk over de discussie of het individu zélf het risico mag inschatten, en de gevolgen aanvaardt.
Elke motorrijder die zonder beschermende kledij rondrijdt weet donders goed dat hij een hoger risico loopt, en heeft de afweging tussen plezier/gevaar gemaakt.
En aanvaardt dus de gevolgen als het foutgaat.

Er zijn nogal wat vergelijkbare situaties : wat te denken van roken (mag nog steeds), skieën (zo veel ongevallen dat ze per vliegtuig naar huis worden gebracht), en zo voort.
Wat het roken betreft : de sigarettenbelasting brengt veel op, de behandeling van kanker kost in vgl. minder, en bij overlijden zijn er minder pensioenen uit te betalen.
En het naar huis vliegen van skieërs is goedkoper dan ter plaatse behandelen, laten verblijven, of op andere manieren vervoeren.
Uiteindelijk gaat het maar om het geld dat men niet wil betalen om motorrijders op te lappen.

Ik rij af en toe met fluostrepen rond, maar ik wil de vrijheid hebben daar zelf voor te kiezen.
De dag dat ik verplícht word altijd in fluokleuren rond te rijden...

Just my 2 cents.
Met een bikersgroet,
Toedel ;-)
(165.000km op R1200GS).

Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door WimLT »

de klei'n schreef:@wim m'n grootvader liep ook met zo'n hoedje en was ook verliefd op tirol , mss daarom
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Zeppe
Berichten: 1455
Lid geworden op: 06 jan 2005, 09:47
Woonplaats: 2630
Locatie: Aartselaar

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door Zeppe »

Het gaat hier eigenlijk over de discussie of het individu zélf het risico mag inschatten, en de gevolgen aanvaardt.
En is het hier niet waar het schoentje wringt?
Inschatten kunnen we blijkbaar heel slecht ! En de gevolgen aanvaarden ! Vergeet het maar, ja zolang alles goed loopt, maar owee al het fout is gelopen !
we blijven roken en als we sterven gaan we lekker procederen en krijgen nog een vergoeding op de koop toe !
we gaan nog steeds buiten de piste skiën, zodat hulpverleners soms hun eigen leven moeten riskeren om ons te komen redden !
we gaan in ons eentje rond de wereld zeilen, maar zijn verwonderd als zoekactie's worden stopgezet!
we passen onze snelheid niet aan, maar schreeuwen moord en brand als de pv in de bus valt! Gisteren nog voorbijgevlogen door een "roekeloze" aan gemakkelijk 90 km/u aan wegwerkzaamheden waar een max snelheid van 50 km/u staat aangegeven en de wegenwerkers bijna uit hun kleren werden gereden!
Auto's hebben al jaar en dag 2 zijspiegels en richtingaanwijzers, maar de bestuurders blijven weigeren ze te gebruiken!
...

Ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan, maar ...en daarom maken ze steeds meer wetten die ons verplichtingen opleggen, omdat we het anders toch niet doen.

Even voor de duidelijkheid : neen, ik rook niet. Skie niet (meer) buiten de piste. Heb spijtig geen zeilboot. Rij nooit te hard :oops: , doe aan pensioensparen en heb een hospitalisatieverzekering.
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
GSMax
Berichten: 1219
Lid geworden op: 30 apr 2009, 12:41
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door GSMax »

't Is eigenlijk heel simpel; hebt ge gezopen en ge doet een accident, de verzekering komt niet tussen. Doet ge ne schuiver of een accident, en ge had geen beschermende kledij aan; alle kosten voor uw eigen. 't Zal rap veranderen :twisted:
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
jpblocken
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:49
Woonplaats: Hasselt
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door jpblocken »

Einde discussie? 1 juli voorbij - geen nieuwe verkeerswet! :oops:
Etienne Schouppe stopt met de politiek. Ben eens benieuwd wat met de geleverde noeste arbeid van de werkgroepen rond de hervorming van de verkeerswetgeving gaat gebeuren. Zoals in de vorige regering onder Renaat Landuyt (minister van mobiliteit) werd er toen al in de werkgroepen hard gewerkt werd aan nieuwe teksten. Het is niet meer dan normaal dat nieuwe staatssecretaris Schouppe eigen accenten wenste te leggen. Lees: overdoen dus.
Heel zeker komt er dus een nieuwe mandaathouder op mobiliteit en die zal, zeker als hij uit een andere partij komt, de ontwerpteksten kritisch gaan bekijken en zijn eigen prioriteiten naar voren schuiven. Opnieuw naar af vrees ik dus. :roll: België uit het boekje.
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Stef RT
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 jan 2005, 17:07
Locatie: 9000

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door Stef RT »

Hallo,

ik vind dat iedereen zelf moet uitmaken welke kledij hij aantrekt.
Maar één ding weet ik, ik voel mij er zelf zeer ongemakkelijk bij als ik dan al eens zonder bv. motorvest rondrij.
Dat is een zodanige gewoonte geworden om die motorkledij aan te trekken om te gaan rijden dat als het dan al eens gebeurt zonder (naar de bakker, beenhouwer) ik mij gegeneerd voel als ik een andere mottard tegenkom.
Ik zie hem zo al denken "weer één zonder motorkledij"
En ja het is soms warm, vorig jaar heb ik ook in mijn pakske rondgereden in Griekenland.

En onze motoragenten die vind ik te beklagen met zo'n weer, geef die mensen nu aub eens de juiste kledij.

Stef
BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
laban
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 jul 2009, 14:27

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door laban »

Ik keek gisteren naar de motards toen de tour door Meise reed..Bijna niemand was 'proper' gekleed..Voor sommige van de agenten moet je ook meer dan een koe een kop kleiner maken als ze in het leer willen willen rijden ..Misschien bij Mothercare informeren of ze iets met stretch kunnen maken :grin:
Be Who You Are and Say What You Feel Because Those Who Mind Don't Matter and Those Who Matter Don't Mind ...
ridge runner
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 okt 2005, 18:22
Locatie: Veerle

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door ridge runner »

Hey mannen,
met alle respect voor diegenen die beschermende kledij verplicht willen zien, maar we zijn zo al snel genoeg op weg naar een maatschappij waar " alles wat niet verplicht is , wel verboden is, en omgekeerd. Zonder dat we daarbij nog een handje moeten helpen.
Laat de mensen in godsnaam toch nog een beetje vrijhijd om zelf iets te beslissen.
Als ik en ons madam zin hebben om bij warm zomerweer wat door ons kempisch hinterland te tuffen aan 30 a 40 km/hr (en op tijd stoppen aan een " kappelleke"), waarom zouden we dat dan niet mogen in onze hemdsmouwen ? Op die smalle asfaltbaantjes wil en kan ik zelfs niet harder want het krioelt er van de fietsers. Waarvan sommigen even hard rijden als wij !
Moeten die dan ook verplicht beschermende kledij aan ? En bij uitbreiding dus alle fietsers ( iedereen gelijk voor de wet.)
De madammekes gaan u dankbaar zijn als ze bij de kapper buitenkomen met hun kapseltje van( plus) 100 euro , en hun helmpje moeten opzetten voor ze op hun fiets stappen.
Zoals de meeste mensen met gezond verstand zal ik zoveel mogelijk met beschermende kledij rijden , zeker als de snelheid wat hoger ligt. (Mijn haar kwam ook recht op mijn armen staan toen in Frankrijk 2 gendarmes ons voorbij vlogen op hun fjr tegen 170/hr in hun lichtblauw hemdje met korte mouwen)

Maar zoals in elke hobby zijn er roekelozen die het voor de anderen naar de knoppen slagen. Die anderen zijn dan de dupe als de politiek reageert met een wet.
Niet de roekelozen, want die lappen die wetten gewoon aan hun laars.
Wat de ziekenkas-kosten betreft, Dat is nu eenmaal inherent aan ons systeem van solidariteit.
Als Decroo en Kris Peeters van hun paard donderen draait de ziekenkas ( wij dus) ook op voor de kosten. Paardrijden dan ook maar verbieden? Of beschermende kledij ( harnas ?) verplichten.
De meeste ski-ongevallen gebeuren OP en niet naast de piste, kost de ziekenkas ook een pak geld.
Iemand is te lui om zijn tanden te poetsen? Wij draaien mee voor op voor de kosten . enz..enz
Dat vind ik dus geen argument.
Laat ons dus nog wat vrijhijd om zelf iets te beslissen aub.
Daarbij, hoe meer men mensen dwingt om in een keurslijf te leven, hoe meer depressieven er komen. Dat kost de ziekenkas weer een hoop euro's, ha-ha !!

groeten uit Veerle
Jos
pascal
Berichten: 196
Lid geworden op: 14 dec 2004, 00:11

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door pascal »

Harald schreef:
laban schreef:Stoer zo een moto agent é :oops: Dat ze bij de politie als de bliksem beginnen met het goede voorbeeld geven..

Ik daag u uit....
vorige zondag, was het +/- 30°c
Mijn taak bestond er uit om heel de dag, van 09.00u tot 19.00u
de paardenprocessie te begeleiden.
dat wil zeggen dat ik op heel die dag , 50Km heb gereden.
Dat is dan 20 Km van het commissariaat naar de processie en nog eens 20 Km terug.
is dus 2x20 min rijden.
De andere 10 km mag je verdelen over, jawel de overige 9 uur.
Oja, vergeet niet, je moet uw vest aanhouden en uw helm hé.

Eten en drinken, als ge iets hebt mee gebracht, dan kan dat lukken, maar ge krijgt niets... ge zijt maar ne flik hé.

Geloof me vrij, dat kan niemand vol houden, wij staan meer stil dan dat we rijden.

Zo is dat ook in de stad, of tijdens het begeleiden van een wielerwedstrijd.
gemiddelde snelheid is dan 30 à 40 Km/u
We dragen wel laarzen en een beschermende broek.
Ook de helm blijft op ons bolleke staan.
De hitte loopt zo op dat ge meer vocht verliest dan dat ge kunt drinken.

Ge loopt meer gevaar om van uw moto te vallen door oververhitting dan door een ongeval.
Tot voor kort haden we dan ook nog onze zwarte vesten, met rode of blauwe schouderstukken
waar de zon zo gretig warm op werd.
De bleek blauwe versie is iets beter, ....

Maar ik blijf er bij , ik daag u uit ( Laban, niet persoonlijk he ik repliceer enkel op uw posting )

Bij de vaststellingen van een ongeval, vest aanhouden ....? duurt niet langer dan één uurtje als het mee valt. :lol:
Ik begrijp de uitdaging niet,dat is toch één van de werken taken van de politie
en als dat nu eens in minder gunstige omstandigheden is, er zijn veel werkomstandigheden die nog veel slechter zijn dan dit hierboven beschreven
ahern
Berichten: 57
Lid geworden op: 22 jun 2009, 14:20
Locatie: Deurne antwerpen

Re: nieuwe wetgeving per 01 juli 2010

Bericht door ahern »

Beschermende kledij heeft zijn nut.
Naargelang de omstandigheden kun je opteren om "minder beschermd" te rijden.

Ikzelf ben blij, door reeds 2 maal de grond gezien te hebben, mijn pak gedragen te hebben.

Ofwel had ik een goede beschermengel.......

Chris.
Plaats reactie