Routes Costa Brava ???

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Gert-1967

Routes Costa Brava ???

Bericht door Gert-1967 »

Hallo,
Mijn vrouwtje is vandaag met kinderen reeds naar Spanje vertrokken. Ik moet jammer genoeg nog een weekje presteren op het werk maar zal hen volgende week zaterdag met de motor achterna gaan. Ik heb me via Mapsource een gemengde (autostrade >< Binnenwegen) route gemaakt via het " Viaduct van Milau" (had ik altijd al graag eens over gereden). Het is de bedoeling van ginder af en toe ook eens een tripje te maken (in de vroege uurtjes). Heeft er iemand routes beschikbaar in de buurt van de Costa Brava (Girona, Palamos, Calonge, Bracelone, San Feliu, Vic, Olot, ...). Let wel, ik heb nog zo een oude doos van een GPS om m'n RT staan, BMW navigator II met V8 versie. Ik heb al gemerkt dat ik de meeste routes niet kan openen omdat het meestal latere versies betreffen. Of is er een middel om de boel toch open te krijgen.
Alvast bedankt voor de reacties...
2008 R 1100 RT
2005 Honda Deauville
1996 Honda Goldwing
1992 Kawazaki ZXR 750
aantzeetje

Re: Routes Costa Brava ???

Bericht door aantzeetje »

Heb enkel routes liggen in de buurt van de Costa Dorada (Vandelos Hospitalet del Infante). Een beetje te ver van je vandaan om eerst nog die richting uit te gaan, de route te rijden en dan nog eens terug te keren.

Als je me die routes doorstuurt per email (guzflater at aim dot com) die je niet kan openen zal ik ze voor je in Mapsource converteren naar .gpx en je ze dan terug sturen. De .gpx file zou je dan zonder meer moeten kunnen openen in jouw versie van Mapsource en naar je gps sturen.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Gert-1967

Bericht door Gert-1967 »

aantzeetje schreef:Heb enkel routes liggen in de buurt van de Costa Dorada (Vandelos Hospitalet del Infante). Een beetje te ver van je vandaan om eerst nog die richting uit te gaan, de route te rijden en dan nog eens terug te keren.

Als je me die routes doorstuurt per email (guzflater at aim dot com) die je niet kan openen zal ik ze voor je in Mapsource converteren naar .gpx en je ze dan terug sturen. De .gpx file zou je dan zonder meer moeten kunnen openen in jouw versie van Mapsource en naar je gps sturen.

OK. Bedankt. Zal eens zien of ik ze terugvind.
2008 R 1100 RT
2005 Honda Deauville
1996 Honda Goldwing
1992 Kawazaki ZXR 750
GStephen
Contacteer:

Bericht door GStephen »

Zeker de route doen tussen Sant Feliu en Lloret de Mar, da's de Gi 682. Gaan én keren

En kijk eens op de volgende link: http://www.bestbikingroads.com/show_rou ... ?code=8040.

Ook het natuurpark van de Mont Cenis (ten noorden van Barcelona) is de moeite
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
Plaats reactie