diefstal r1150r

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
r1150r

diefstal r1150r

Bericht door r1150r »

Jaja net nu ik 3 weken velof heb godver*****
MELDING VAN DIEFSTAL op zondagmiddag
Op zondag 03/07/2005 tussen ± 16.00h en 16.30h in Genk in de Gildenlaan => Dit zijn de appartementen op de baan van Hasselt naar Genk als je Genk binnenrijdt. Hij stond recht voor het raam en de deur..

BMW R 1150 R van 21/05/2001

nummerplaat: MBB 027

chassisnummer: WB10429AX1ZF15533

kleur:(licht) grijs met een zwart zadel

andere specifieke kenmerken: rechtercilinder is geschaafd, perfecte staat, origineel BMW-speedster windschermpje. + steunen om de koffers aan te hangen. + witte pinkers. bij het starten maakt de starter nog heel efkes een scherp geluidje. (blijft precies heel efkes doordraaien). handvatverwarming

banden: vooraan een bijna versleten Dunlop + achteraan een Bridgestone BT 'kweeniehoeveel (oud model in ieder geval)

Zéér hoge beloning voor een tip die kan leiden tot het terugvinden van deze motor

Zich wenden tot volgend mail-adres : pbaszak@dyka.com of telnr 0475483877 :( :(
r1150r
r1150r

diefstal r1150r

Bericht door r1150r »

Wat ik nog vergeten was:
Men heeft 2 mannen op een rode motor richting appartement van grootmoeder zien rijden en 2 à 3 minuten later weg zien rijden met mijne motor. => ik dacht dat ik dit verhaal van de rode motor hier nog eens ergen had gelezen vandaar deze info... :(
r1150r
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

das klote man
hopelijk vinden ze hem terug
plaats eventueel een foto bij uw bericht
dit vergemakkelijkt het zoekwerk
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Frank K

Bericht door Frank K »

en Bart... rijden in het verre Afganistan geen gestolen Beemers rond?

r1150r. een vraagje.. had je je moto op slot gelegd. Ik kom namelijk nogal veel in Genk en leg de mijne meestal wel vast.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
brit

Bericht door brit »

dit is al het zoveelste slachtoffer van motordiefstal in limburg. in m&t stonden er ook al een heleboel.

volgens velen zouden de daders over de nederlandse grens moeten gezocht worden. er wordt met de vinger gewezen naar een zigeunerkamp ergens in nederlands limburg. nederlandse politie zou zelfs geen inval in het kamp wagen... met nadruk op zou, details ontbreken mij.
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Frank K schreef:en Bart... rijden in het verre Afganistan geen gestolen Beemers rond?

r1150r. een vraagje.. had je je moto op slot gelegd. Ik kom namelijk nogal veel in Genk en leg de mijne meestal wel vast.
ik kom zelden buiten het kamp
vandaag was de eerste keer en ik heb wat fotos door gestuurd naar mdc en hij heeft ze gepost bij algemeen.
had ik er 1ne gezien had ik hem er wel afgknald
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Godver, dat is echt klote. Wat kan je daar nu tegen beginnen?
En alweer in die buurt!
Ik wens je veel sterkte,
Xavier
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Shulty

Bericht door Shulty »

Wat een misérie toch, je werkt, je spaart, je droomt van een mooie motor, je koopt hem eindelijk en dan is er zo'n zooitje lowlife's die je droom in enkele minuten vernield...ik word er zot van. :evil:

Afblijven met je fikken van andermans gerief!!! :evil: :evil: :evil:

Veel sterkte met je verlies! :(

Greetz,
Peter :wink:
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Ben eens die gevallen gaan herlezen van die gepikte motos hier. :evil: :evil: Echte lullen die gangsters. By the way,
Is er al enige vooruitgang geboekt door de arm der wet daar in de Limburg? Wij betalen ook belastingen, BTW en accijnzen en vullen dus de kas. Wat krijgt ge daar voor terug? Drempels en flitskassen. Ik krijg echt de scheit daarvan.
Zijn er al speracties of controles geweest? Ik ben van mij leven nog niet tegengehouden door de flikken. Al drie jaar zou ik met ne gepikte moto hebben kunnen rondbollen.
Trouwens, voor 't minste mag je dokken of naar 't bureau ("Ding-dong, dag meneer is die camionette van u? Die staat daar al een paar dagen. Kunt ge ne keer komen met al uw papieren?") Op ne zondag nota bene.
Maar als ze onzen boel vanonder uw neus komen pikken ist van. "Zet u, we zullen eens ne PV opstellen" en that's it.

Sorry voor zoveel pessimisme maar 'kmoest het eens kwijt :roll:
Xavier
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
r1150r

Bericht door r1150r »

Frank K schreef:en Bart... rijden in het verre Afganistan geen gestolen Beemers rond?

Was wel op slot, maar alleen met het stuurslot.
Ge verwacht natuurlijk niet dat al uwe moto voor het raam en voor de inkom staat dat ze hem gaan meepakken.....
r1150r
YOwan

Bericht door YOwan »

r1150r schreef:Ge verwacht natuurlijk niet dat al uwe moto voor het raam en voor de inkom staat dat ze hem gaan meepakken.....
Hier word ik nu eens echt BOOS van zie ... :evil: :evil:
Van andermans spullen blijft ge af, punt uit ;!!!
Voor dergelijk gespuis is er maar één oplossing, namelijk :
Afbeelding
en verder zonder commentaar hé ...
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Plaats reactie