Moderator: GVN
Bij de urban rider staat het er expliciet bij; op de toebehorenlijst van de TT Rider II is het minder duidelijk of deze erbij zit.Mitgeliefertes Zubehör
* RAM Befestigungsset
* passives Bike Dock
* miniUSB Ladegerät
* Dokumentation
Ben eens curieus naar je bevindingenwilsoneke schreef:de ttr en zumo hangen boven elkaar op de moto dus een goed vergelijk zal niet moeilijk zijn.
VInd ik ook ... content dat we toch voor de Tripy II gegaan zijn.DE PVDK FILES schreef:Ik vind het gewoon triestig dat een mens moet "bricoleren" om een nieuw toestel van spanning te voorzien...
Als je ziet wat een mens tegenwoordig moet doen om zijn gps vlot te laten werken, ongeacht het merk, das idd écht schandaligDE PVDK FILES schreef:Ik vind het gewoon triestig dat een mens moet "bricoleren" om een nieuw toestel van spanning te voorzien...
WimLT schreef:Als je ziet wat een mens tegenwoordig moet doen om zijn gps vlot te laten werken, ongeacht het merk, das idd écht schandaligDE PVDK FILES schreef:Ik vind het gewoon triestig dat een mens moet "bricoleren" om een nieuw toestel van spanning te voorzien...![]()
![]()
Inderdaad, ook zeer tevreden van.Tazke schreef:VInd ik ook ... content dat we toch voor de Tripy II gegaan zijn.
Zijn er wreed content van
Ik heb wel spijt dat ik hem nu niet ga kunnen testen in Thuringen zoals voorzien was !DE PVDK FILES schreef:Niet met een Tripy![]()
WimLT schreef:Ik heb wel spijt dat ik hem nu niet ga kunnen testen in Thuringen zoals voorzien was