tomtom

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

MOTOBLOG

Re: tomtom

Bericht door MOTOBLOG »

Misschien heeft Garmin alle houders en voedingskabels opgekocht :lol: :lol: :mrgreen:
Alx

Bericht door Alx »

Ik ben ook aan t kijken om misschien zo eentje te kopen, en inderdaad: "passieve" bike-dock, hierzo
Mitgeliefertes Zubehör

* RAM Befestigungsset
* passives Bike Dock
* miniUSB Ladegerät
* Dokumentation
Bij de urban rider staat het er expliciet bij; op de toebehorenlijst van de TT Rider II is het minder duidelijk of deze erbij zit.
R850R '95 / Honda CB sevenfifty '92 / R1150R Rockster '03
Nick

Bericht door Nick »

En toch is er hoop.

Hier vind je alles voor v1 en v2.

klikklik
walterr

Bericht door walterr »

Ik lees ook dat er geen sleuf is voorzien :-? voor een SD-kaartje (=heel makkelijk als het intern geheugen moet uitgebreid worden - 4GB-kaartje kost bijna niets meer)

Welk intern geheugen heeft die TTR Urban dan?
R1200RT- Black
wilsoneke

Bericht door wilsoneke »

allee, this opgelost voorlopig,ik heb dus een autohouder gekocht en daar het achterste stuk van de motorhouder aangelijmt.het spel eerst helemaal opengesmeten en en voorzien van de nodige waterdichtheid.stroom is nog wel met de originele sigarenkabel maar daar zie ik geen probleem mee,integendeel
is voor mij ideaal omdat ik zo 3 stekkers om mijne brommer heb.
dan hebben ze mij bij point2 ook nog een nieuwe motorlader met stroom beloofd,maar die kan ten vroegste geleverd worden eind september,maar zoals gezegd ik kan voort.
verder een klein ritje mee gedaan een scherm is superstabiel ,mooie kleuren(instelbaar)en een hele verademing tegenover de zumo al is het niet zo groot, berekenen gaat heeel snel. meer zal ik erover weten te zeggen
als ik terug ben met verlof.de ttr en zumo hangen boven elkaar op de moto dus een goed vergelijk zal niet moeilijk zijn.
een goed verlof iedereen, hugo

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

wilsoneke schreef:de ttr en zumo hangen boven elkaar op de moto dus een goed vergelijk zal niet moeilijk zijn.
Ben eens curieus naar je bevindingen :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Ik vind het gewoon triestig dat een mens moet "bricoleren" om een nieuw toestel van spanning te voorzien... :roll:
Tazke
Contacteer:

Bericht door Tazke »

DE PVDK FILES schreef:Ik vind het gewoon triestig dat een mens moet "bricoleren" om een nieuw toestel van spanning te voorzien... :roll:
VInd ik ook ... content dat we toch voor de Tripy II gegaan zijn.
Zijn er wreed content van :grin:
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

DE PVDK FILES schreef:Ik vind het gewoon triestig dat een mens moet "bricoleren" om een nieuw toestel van spanning te voorzien... :roll:
Als je ziet wat een mens tegenwoordig moet doen om zijn gps vlot te laten werken, ongeacht het merk, das idd écht schandalig :no: :no: :no:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Niet met een Tripy :-P
WimLT schreef:
Als je ziet wat een mens tegenwoordig moet doen om zijn gps vlot te laten werken, ongeacht het merk, das idd écht schandalig :no: :no: :no:
V

Bericht door V »

Tazke schreef:VInd ik ook ... content dat we toch voor de Tripy II gegaan zijn.
Zijn er wreed content van :grin:
Inderdaad, ook zeer tevreden van.
Grtz V
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

DE PVDK FILES schreef:Niet met een Tripy :-P
Ik heb wel spijt dat ik hem nu niet ga kunnen testen in Thuringen zoals voorzien was !

Langs de andere kant is zo'n Tripy gewoon een bijkomende kost, want helemaal zonder gps kan ik toch niet :-?

Trouwens misschien beter niet téveel reklame voor maken. Als we allemaal ene gaan kopen, kunnen die ook weer niet meer volgen en is het daar misschien evengoed naar de kl*ten :roll:

MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Zoiets is altijd te regelen als we eens samen toeren...
WimLT schreef:Ik heb wel spijt dat ik hem nu niet ga kunnen testen in Thuringen zoals voorzien was
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Inmiddels is de Urban hier in test. Heb ook al wat heen en weer gebeld en gemaild met TT persdienst. Er gaat binnenkort een aangepaste dock komen met voedingkabel voor 65 euro (ram mount niet inbegrepen). Iemand die dus al een bluetooth ontvanger heeft (jabra, SRC, Scalarider, enz...) zou dus gesteld zijn voor 364 euro. En je hebt gelijk een tweede houder voor op de fiets of andere (dan wel zonder kabel, dus op batterij)...

http://www.tomtom.com/nl_be/products/ac ... ery-cable/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie